quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook weer op bezoek in dromenland
[ afbeelding ]
Ik zou eerst eens op Arnhem aanrijden. Gewoon de A12 af. Die gaat in Duitsland over in de Autobahn A3. Via Oberhausen rijd je dan naar Keulen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijdenquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:37 schreef d4v1d het volgende:
Welke borden moet je volgen op de snelweg als je richting kölhn wil? Vanaf utrecht
Mijn plaatsenkennis is slecht
UI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindhoven of Arnhem, ligt er aan welke route je wilt rijden
quote:
Hartje zit er nog steeds in hoorquote:
Zo ben ik, dat weet je tochquote:
Zei ze maar eens ja op de vraag of ze wil meeten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef Elfletterig het volgende:
Een vrouw die tegen een man "te subtiel" zegt. Dat maak je ook niet vaak mee.
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Je zou toch gewoon verdomme verwachten als je mensen zo'n mail stuurt een fucking reactie verwachten he
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Nou ik stuur dus zo'n mail. Zo'n mail hé, daar moeten mensen wel op reageren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen snapt natuurlijk waar dit over gaat.
Omdat het aandachtshoertje graag 3000 keer op een dag wil posten en niet verder komt dan reacties bestaande uit één of twee woordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |