SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LTVDK op 10-08-2015 02:34:08 ]Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie maken nooit ruzie omdat jij Fatima altijd gelijk geeft.
kutkattenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer die schijtkatten in de OP?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer die schijtkatten in de OP?
doe normaalquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Honden moet je gewoon leren zwemmen in de fontein.
Niemand in dit topic weet nu dat je de kerk in emmeloord bedoelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Honden moet je gewoon leren zwemmen in de fontein.
Hoe minder we het in dit topic over Emmeloord hebben, des te beter.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand in dit topic weet nu dat je de kerk in emmeloord bedoelt.
Haal je toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:43 schreef Specularium het volgende:
Als ik ooit 3000 posts haal ga ik in een fontein liggen.
Specularium heeft helemaal geen tijd om zoveel posts te maken. Hij moet tussendoor ook nog modden en steeds zijn UI veranderen.quote:
Kan niet snders.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan alleen maar kutposts maakt om een ''record'' te maken.
Jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe minder we het in dit topic over Emmeloord hebben, des te beter.
En het "record" gaat natuurlijk nergens over. Postcount gaat ook nergens over.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jammer dat je dan alleen maar kutposts maakt om een ''record'' te maken.
Geef je ze weg dan?quote:
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het "record" gaat natuurlijk nergens over. Postcount gaat ook nergens over.
Uiteindelijk draait alles gewoon om inhoud en interactie.
Nee hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammen
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erinquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Exact, als hij niet uitkijkt, krijgt hij nog een ban voor onnodig spammen
Wil, niet "wilt"quote:
Kreeg die gast met 2800 posts ook niet dusquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erin
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog terecht zijn ook eigenlijk, kansloze posts met 1 woordje erin
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.
Ja dat wel, maar die zetten niet 3000x op een dag zoiets neer. Daar moet je echt een buitencategorie aandachtshoer voor zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Staat dan weer tegenover dat FOK! ook users heeft die complete epistels schrijven die toch kansloze posts zijn.
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar die zetten niet 3000x op een dag zoiets neer. Daar moet je echt een buitencategorie aandachtshoer voor zijn.
Wie wilt appeltaart?quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil, niet "wilt"![]()
Wie = derde persoon enkelvoud
Wie is nog wakker? Hij is nog wakker.
Wie wil er kinderen? Hij wil kinderen.
oke at jij wilquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vooral een paar honderd van dit soort posts maken, dan komt het vast wel goed.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grap die je wist dat ging komen.quote:
Ik wist het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan dit worden de gevatte opmerkingen niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter, paardenslurfje.
Beter welquote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter, paardenslurfje.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik wist het.lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax begint weer een beetje vervelend te worden. Jammer allemaal.
Bencik nog steedsquote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Hij was zo goed op weg een grote jongen te worden.
Ja ik ben wel klaar met die blaag vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:00 schreef Fokker89 het volgende:
Hij was zo goed op weg een grote jongen te worden.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter slapen begint bij Beter Bed.
Trusten.![]()
Ik ga trouwens ook.
Je gaat van poesjes dromen zie ik....quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook weer op bezoek in dromenland
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga ook weer op bezoek in dromenland
[ afbeelding ]
Wijven?quote:
Hey, wat ben je irritant aanwezig?quote:
©Fylax 2015quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hey, wat ben je irritant aanwezig?
Neuh, dadelijk heb je een banquote:
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.quote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:22 schreef Impressme het volgende:
[..]
Blijkbaar, alsof postcounts boeiend zijn. Fylax, jongen, ga slapen.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...
quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Voor die jongen wel, alles voor aandacht he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |