Hij lijkt meer op Robot Piet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Gouden Piet, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Schaf dat hele feest gewoon maar af als het niet normaal kan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schaf dat hele feest gewoon maar af als het niet normaal kan.
Lelijk en ongepast. Maar in vergelijking met jouw UI valt het nog best mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, hoe lang ga je deze grudge nog vasthouden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lelijk en ongepast. Maar in vergelijking met jouw UI valt het nog best mee.
Walgelijke verwijzing naar de inheemse Zuid-Amerikaanse stammen die massaal werden uitgemoord voor hun goud door de Spaanse conquistadoresquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je al bijna het record verbroken?
Ongeveer net zoals als dat Yasmin23 boos blijft over de UI van LTVDK.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje, hoe lang ga je deze grudge nog vasthouden?
Als ik nu een enorme lap tekst typ, met lange bijzinnen, moeilijke woorden en constructies er - een tussenzin die zomaar invalt - dan moet je dat allemaal grondig nalezen en dat gaat dan van je tijd af die je hebt om berichten te tikken, derhalve zal ik eindigen met een ja/nee-vraag: vond je deze post leuk om te lezen?quote:
Tot het einde der tijden dus?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongeveer net zoals als dat Yasmin23 boos blijft over de UI van LTVDK.
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik nu een enorme lap tekst typ, met lange bijzinnen, moeilijke woorden en constructies er - een tussenzin die zomaar invalt - dan moet je dat allemaal grondig nalezen en dat gaat dan van je tijd af die je hebt om berichten te tikken, derhalve zal ik eindigen met een ja/nee-vraag: vond je deze post leuk om te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |