Uh ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent weinig subtiel vandaag. Wat is er aan de hand? Zit die nieuwe UI van LTVDK je dwars?
Corrie!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat super irritant is natuurlijk.
Sowieso gaat Jimbo mad worden als zijn record wordt verbroken.
Ahhhh.... zielig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh ja.![]()
Zag het gister wel hoor. Ik ging weg. Zei hem gedag zoals altijd en gelijk snel die UI veranderen.
Uiteraard! Heb de trailer gezien en dat zag er prima uit. De Popoz in het gevangquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Corrie!!!![]()
Kijk je ook al uit naar de Popoz film?
Nah hij is gewoon sneaky.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahhhh.... zielig.Kusje als troost. LTVDK bedoelt het vast niet zo kwaad.
Niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
De slowchat ja, geen topic dat je naar eigen inzicht kunt verneuken.
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh ja.![]()
Zag het gister wel hoor. Ik ging weg. Zei hem gedag zoals altijd en gelijk snel die UI veranderen.
Wat?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgen
Ja dat dan weer wel.... Maar toch.....quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelf allemaal mijn best gedaan om in mijn oude UI jouw hartje te krijgen
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat dat super irritant is natuurlijk.
Sowieso gaat Jimbo mad worden als zijn record wordt verbroken.
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:20 schreef anonymoussie het volgende:
Wat ben je aan het doen, Corrie?
Wat had je, vinkentering?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.
Lekker rommelen in huis.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat broodjes aan het smeren en daarna ga ik een beetje schoonmaken in huis. Kwam vorige week niet zoveel van want toen was ik ziek.
quote:
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker rommelen in huis.
Suske&Wiske en de Smerende Schoonmaker.
Ziek? Was het ernstig?
Gelukkig maar, Corrie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.
Dat je zo uit je kont plast?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Geen vinkentering nee, buikgriep denk ik. maar het is nu bijna helemaal over gelukkig.
Wist je dat er ook een foute Nederlandstalige variant van de vinkentering bestaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je weer lekker een beetje stuiteren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ben nu wel super uitgerust van het niksdoenDat is dan wel weer een voordeel.
Beetje stofzuigen en zo jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je weer lekker een beetje stuiteren.
Ik zag het toevallig net op de site van At5, nogal creepy eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Gouden Piet, wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |