Streampje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen naar Everton - Watford aan het kijken. Layun maakt een prima beurt, vandaag.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Kut, ik zoek die van Barneveld gif dat hij zo verwonderd kijkt.
Moet 'ie Bjelland er maar in zetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijkhuizen op achterstand met Brentford tegen Ipswich.
#Moneyballeffect
Niemand wint van Mick McCarthyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dijkhuizen op achterstand met Brentford tegen Ipswich.
#Moneyballeffect
Bij voetbal hoort "eten".quote:
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Hondenvoer met 100% triple vetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij voetbal hoort "eten".[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Vullen of vullen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hondenvoer met 100% triple vet
Die is niet goed snikquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen denkt de Foxcommentator dat Sunderland een goed team heeft
De chauvinistenregel van FOX.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ondertussen denkt de Foxcommentator dat Sunderland een goed team heeft
Aanholt rijp voor Barca en allesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De chauvinistenregel van FOX.
Als Dick er coach is IS HET EEN GOED TEAM
oh ik dacht van welquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Hebben ze ook, op papier
Maar voetbal wordt niet op papier gespeeld, aldus Youri Mulder
zo truequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De chauvinistenregel van FOX.
Als Dick er coach is IS HET EEN GOED TEAM
Volgens mij regelen zij de programmering niet hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
zo trueAls Dick weg is zenden ze Sunderland nooit meer uit
Wie danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Volgens mij regelen zij de programmering niet hoor.
Geen idee eigenlijk.
Bedankt, Kees.twitter:KeesJansmaNL twitterde op zaterdag 08-08-2015 om 16:25:37Na 24 minuten Leicester-Sunderland 3-0 reageer retweet
Volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:17 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Volgens mij regelen zij de programmering niet hoor.
Geen idee eigenlijk.
Welke wedstrijd is dan beter om 16.00? Everton-Watford?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor
Je moet een hersenbloeding hebben wil je dit als main match uitzenden
Een aardige subtopper tegen een goed versterkte promovendi is beter jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is dan beter om 16.00? Everton-Watford?
Wel beter, maar ook niet echt geweldig. Al had ik die ook wel liever gezien hoor.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een aardige subtopper tegen een goed versterkte promovendi is beter ja
Doen geen Nederlanders mee he, dan boeit het nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wel beter, maar ook niet echt geweldig. Al had ik die ook wel liever gezien hoor.
Berghuis zit niet eens bij de selectiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doen geen Nederlanders mee he, dan boeit het niet
Zie daar het achterlijke niveauverschil met de Eredivisiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Berghuis zit niet eens bij de selectie
FOX is gewoon een chauvinistische kutzender. Zelfs MUFC - QPR verkiezen boven Chelsea - Swansea toen 1 en 2 vorig jaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een aardige subtopper tegen een goed versterkte promovendi is beter ja
Op wat voor bettingsite zit je?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
Hop maak 2-1 Everton, als Villa dan zo blijft pak ik 100 euro
unibetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op wat voor bettingsite zit je?
Maar ze hebben wel Arouna Koné.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat Everton hé, dat kan er HE-LE-MAAL niets van.
Dat blijft een baas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel Arouna Koné.
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die speelde PSV altijd van de mat in zijn tijd bij Roda.
De eerste herinnering die ik bij Koné heb is deze belachelijke stiftgoal op 2:50. Kansloos dat die Waterreus was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
*steldenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
Ja, ik vind het ook vrij kutquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Doet Foxsports het niet meer vanuit de studio voor en nabeschouwing van de Engelse wedstrijden zoals vorig seizoen. Normaal heb je ook vanaf 6 uur de samenvattingen tot half7. Beetje karig nu.
En dan dat commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een kutzender is het toch eigenlijk ook
Yep, zo werkt het ja. Zeker bij Chelsea.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik me alvast gereed maken voor een 1-0.
Deed ie goed jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:59 schreef Blistering het volgende:
Wel echt een goeie actie van Ayew, tering
Begovic is ook wel een aardige tweede keeperquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Cech erin en het komt goe............ a wacht
Dat idd. Een directe scoringskans doet er in dit geval niet toe. Terecht rood.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
"Ik vraag me af of dit een directe scoringskans was".Hij trapt hem recht in zijn balzak terwijl-ie alleen op het doel afloopt.
Dit klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
"Ik vraag me af of dit een directe scoringskans was".Hij trapt hem recht in zijn balzak terwijl-ie alleen op het doel afloopt.
Dit vindt Sked geen leuk grapje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is toch ook voor Sjelsie 3 ?
Tikt m op z'n knie en Gomis was al aan t vallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
Sked zou in mijn achting dalen als hij voor Chelsea isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is toch ook voor Sjelsie 3 ?
Vieze speler. Spanje - Nederland all over again met die onterechte pingelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Blistering het volgende:
CostaSowieso uitlokken nu dat Spaanse stiertje, hebben ze zo 9 man.
Hij was wel mad toen PSG Sjelsie uitschakeldequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked zou in mijn achting dalen als hij voor Chelsea is
Toen voor Chelski zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij was wel mad toen PSG Sjelsie uitschakelde
precies mijn reactie ook jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met 11 tegen 10 wordt het misschien wel makkelijker voor Swansea.
Joh.
Ajax is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met 11 tegen 10 wordt het misschien wel makkelijker voor Swansea.
Joh.
Spelen is een groot woordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Speelt die look-a-like van Gomis ook nog bij Swansea eigenlijk, Emnes ?
Eigenlijk kijk ik daar niet eens naar uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Blistering het volgende:
Volgende week Man City - Chelsea. Ga d'r maar aan staan Mou
Ook lekker juichen voor #parkthebusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen voor Chelski zijn
Niet dat PSG een leuke club is maar Chelski is de aids van de voetbalwereld
Park the bus easy peasyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Blistering het volgende:
Volgende week Man City - Chelsea. Ga d'r maar aan staan Mou
Die topwedstrijden vallen sowieso heel vaak tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik daar niet eens naar uit
Twee nepclubs
Fan van Terry zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook lekker juichen voor #parkthebus
Liverpool-Man City was wel leuk laatste jarenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die topwedstrijden vallen sowieso heel vaak tegen
Vooral spelersvrouwen.quote:
Die is deze transferperiode verkocht aan Arsenal, maar wellicht was je daar nog niet van op de hoogte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Enige aansprekende speler bij Chelsea is Hazard. En ze hebben de beste keeper ter wereld in de gelederen.
Neuer speelt bij Bayern Munchenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Enige aansprekende speler bij Chelsea is Hazard. En ze hebben de beste keeper ter wereld in de gelederen.
Samen met Neuer dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuer speelt bij Bayern Munchen
Ik hoop dat ook. Swanseagoden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
KingRoland en ik hopen dat Chelsea keihard verliest
Laten we het hopen maar Chelsea kennende zullen ze in de blessuretijd wel de winnende maken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gun het alleen die tokkie John van Zweden nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook. Swanseagoden.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is ook weer wat ouder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Costa ziet er weer een stuk ouder uit
Dit vind ik jammer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het alleen die tokkie John van Zweden niet
Van mij mag ie ook alles verliezen. Behalve tegen die nepclubs Chelsea en Man. City.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het alleen die tokkie John van Zweden niet
Zijn allebei prachtige clubs als je er een keertje gaat kijken voor een rondleiding.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook alles verliezen. Behalve tegen die nepclubs Chelsea en Man. City.
klinkt als een pokemonquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gomis heeft ooit Ajax uitgeschakeld met zijn goals
Zijn ook beide prima clubs van oudsher maar heb een enorme hekel aan die (olie)maffia die het daar voor het zeggen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn allebei prachtige clubs als je er een keertje gaat kijken voor een rondleiding.
Super mooie stadions en veel van die oude mannetjes die als vrijwilliger werken met mooie verhalen over vroeger.
Dan merk je niks van dat poenerige gedoe.
Als blank persoon is het douchen na de wedstrijd geen pretje voor je zelfvertrouwen gok ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Selecteert Swansea op Rasta's ? Ze hebben Emnes er ook nog rondlopen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als blank persoon is het douchen na de wedstrijd geen pretje voor je zelfvertrouwen gok ik.
Bijna alle Engelse club zijn al overgenomen ondertussen. Chelsea is de laatste jaren best netjes met hun geld. Zo'n Man United doet eigenlijk veel gekker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn ook beide prima clubs van oudsher maar heb een enorme hekel aan die (olie)maffia die het daar voor het zeggen hebben.
Iedereen is tegen Chelsea boehoehoequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Mourinho te zeggen hebben na afloop ? Zal ie z'n tranen kunnen bedwingen ?
Preciesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Veel te netjes. Alsof hij naar een bruiloft gaat.
In de leer geweest bij die club uit Amsterdamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Swansea die niet van 10 man kan winnen
Heel erg iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer nou....puntverlies voor Chelsea.
gekkiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal of Liverpool dit jaar kampioen dan maar
Hahaha
En Swansea des te meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Leuke eerste dag in de Premier League, en met uitzondering van Blunderland heeft zo'n beetje ieder team wel minstens 1 smaakmaker in de selectie. Watford speelde leuk en 'vrij', mooie goal van Ighalo.
Mahrez voor Leicester was misschien wel DE smaakmaker van de dag. Erg indrukwekkende eerste wedstrijd dit seizoen.
Norwich een beetje pech (genaaid) tegen Crystal Palace, want afgekeurde omhaal en eerlijk gezegd vond ik ook dat ze een penalty hadden mogen krijgen daarna, want als dat geen overduidelijke duw was, dan weet ik het ook niet meer...
Man Utd - Spurs viel tegen, wat betreft de individuele kwaliteiten van de spelers, al heeft Ramos het prima gedaan. Mooi pasje van Kane op Eriksen in die beginfase maar daarna viel Tottenham teveel terug.
Chelsea wist geen indruk te maken.
Swansea is idd prima, en eigenlijk al jaren een leuk team om te kijken, met vaak leuke creatieve spelers. Shelvey ook vaak prima op dat middenveld. De laatste jaren ook vaak trainers die uitgaan van een goede visie wat betreft verzorgd voetbal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
En Swansea des te meerEchte powerhouses voorin met Ayew en Gomis. Maar ook Montero maakte Ivanovic behoorlijk het leven zuur. Leuk team, kan absoluut van iedereen winnen in de PL.
Het is zelfs denkbaar dat we soms zelfs de 10 halen.. Bijvoorbeeld bij Southampton - Spurs.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Toch heel wat voormalig Eredivisie-spelers actief in de Premier League.
Gister 9 bij United - Spurs. Vanmiddag 8 bij Newcastle - Southampton.
Wordt inderdaad wel eens wat overdreven bekritiseerd.. Is geen echte topspits, maar zeker goed genoeg voor de subtop in een A-competitie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uitstekende spits. Zwaar onderschat.
Die Oxford is pas 16, opvallend om die op te stellen tegen Özil en co.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
West Ham subs: Randolph, Collins, Poyet, Nolan, Jarvis, Lanzini, Maiga
West Ham: Adrian, Tomkins, Reid, Ogbonna, Cresswell, Oxford, Noble, Kouyate, Payet, Zarate, Sakho
Subs: Ospina, Gibbs, Gabriel, Chambers, Arteta, Walcott, Alexis
Full team: Cech, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Cazorla, Giroud
Heel gewaagd ja. Zeker voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, maar misschien wil Bilic zich op een bepaalde manier profileren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Oxford is pas 16, opvallend om die op te stellen tegen Özil en co.
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wordt inderdaad wel eens wat overdreven bekritiseerd.. Is geen echte topspits, maar zeker goed genoeg voor de subtop in een A-competitie.
En toch maar zeiken om Benzema hé (Niet jij, maar fans in het algemeen).quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.
Ik vind er wel een aantal écht beter, maar zoals gezegd is Giroud wel een aardige spits en zeker niet de kluns die velen van hem maken. Subtop Engeland.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.
Yeah, dat begreep ik ook niet echt, maar je hebt een groep fans die gewoon ieder seizoen een paar grote namen binnen willen halen, zelfs wanneer het misschien (MISSCHIEN) 2-3 goaltjes zal schelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
En toch maar zeiken om Benzema hé (Niet jij, maar fans in het algemeen).
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:21 schreef GGMM het volgende:
Davy Stijn en ik zitten er he-le-maal klaar voor.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik twijfel nog tussen Sousempton of Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |