Dat blijft een baas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel Arouna Koné.
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die speelde PSV altijd van de mat in zijn tijd bij Roda.
De eerste herinnering die ik bij Koné heb is deze belachelijke stiftgoal op 2:50. Kansloos dat die Waterreus was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
*steldenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
Ja, ik vind het ook vrij kutquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Doet Foxsports het niet meer vanuit de studio voor en nabeschouwing van de Engelse wedstrijden zoals vorig seizoen. Normaal heb je ook vanaf 6 uur de samenvattingen tot half7. Beetje karig nu.
En dan dat commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een kutzender is het toch eigenlijk ook
Yep, zo werkt het ja. Zeker bij Chelsea.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal ik me alvast gereed maken voor een 1-0.
Deed ie goed jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:59 schreef Blistering het volgende:
Wel echt een goeie actie van Ayew, tering
Begovic is ook wel een aardige tweede keeperquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Cech erin en het komt goe............ a wacht
Dat idd. Een directe scoringskans doet er in dit geval niet toe. Terecht rood.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
"Ik vraag me af of dit een directe scoringskans was".Hij trapt hem recht in zijn balzak terwijl-ie alleen op het doel afloopt.
Dit klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
"Ik vraag me af of dit een directe scoringskans was".Hij trapt hem recht in zijn balzak terwijl-ie alleen op het doel afloopt.
Dit vindt Sked geen leuk grapje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is toch ook voor Sjelsie 3 ?
Tikt m op z'n knie en Gomis was al aan t vallen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:45 schreef nostra het volgende:
Sked zou in mijn achting dalen als hij voor Chelsea isquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is toch ook voor Sjelsie 3 ?
Vieze speler. Spanje - Nederland all over again met die onterechte pingelquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:46 schreef Blistering het volgende:
CostaSowieso uitlokken nu dat Spaanse stiertje, hebben ze zo 9 man.
Hij was wel mad toen PSG Sjelsie uitschakeldequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked zou in mijn achting dalen als hij voor Chelsea is
Toen voor Chelski zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij was wel mad toen PSG Sjelsie uitschakelde
precies mijn reactie ook jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met 11 tegen 10 wordt het misschien wel makkelijker voor Swansea.
Joh.
Ajax is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Met 11 tegen 10 wordt het misschien wel makkelijker voor Swansea.
Joh.
Spelen is een groot woordquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Speelt die look-a-like van Gomis ook nog bij Swansea eigenlijk, Emnes ?
Eigenlijk kijk ik daar niet eens naar uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Blistering het volgende:
Volgende week Man City - Chelsea. Ga d'r maar aan staan Mou
Ook lekker juichen voor #parkthebusquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen voor Chelski zijn
Niet dat PSG een leuke club is maar Chelski is de aids van de voetbalwereld
Park the bus easy peasyquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef Blistering het volgende:
Volgende week Man City - Chelsea. Ga d'r maar aan staan Mou
Die topwedstrijden vallen sowieso heel vaak tegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik daar niet eens naar uit
Twee nepclubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |