Maar ze hebben wel Arouna Koné.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat Everton hé, dat kan er HE-LE-MAAL niets van.
Dat blijft een baas.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel Arouna Koné.
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die speelde PSV altijd van de mat in zijn tijd bij Roda.
De eerste herinnering die ik bij Koné heb is deze belachelijke stiftgoal op 2:50. Kansloos dat die Waterreus was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
*steldenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog toen hij stond te shinen bij PSV. Toen stelde we nog iets voor in de CL.
Ja, ik vind het ook vrij kutquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef Maver24 het volgende:
Doet Foxsports het niet meer vanuit de studio voor en nabeschouwing van de Engelse wedstrijden zoals vorig seizoen. Normaal heb je ook vanaf 6 uur de samenvattingen tot half7. Beetje karig nu.
En dan dat commentaarquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:28 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een kutzender is het toch eigenlijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |