Fan van Terry zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook lekker juichen voor #parkthebus
Liverpool-Man City was wel leuk laatste jarenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:50 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die topwedstrijden vallen sowieso heel vaak tegen
Vooral spelersvrouwen.quote:
Die is deze transferperiode verkocht aan Arsenal, maar wellicht was je daar nog niet van op de hoogte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Enige aansprekende speler bij Chelsea is Hazard. En ze hebben de beste keeper ter wereld in de gelederen.
Neuer speelt bij Bayern Munchenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Enige aansprekende speler bij Chelsea is Hazard. En ze hebben de beste keeper ter wereld in de gelederen.
Samen met Neuer dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neuer speelt bij Bayern Munchen
Ik hoop dat ook. Swanseagoden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
KingRoland en ik hopen dat Chelsea keihard verliest
Laten we het hopen maar Chelsea kennende zullen ze in de blessuretijd wel de winnende maken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gun het alleen die tokkie John van Zweden nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook. Swanseagoden.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij is ook weer wat ouder.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Costa ziet er weer een stuk ouder uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |