Iedereen is tegen Chelsea boehoehoequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Mourinho te zeggen hebben na afloop ? Zal ie z'n tranen kunnen bedwingen ?
Preciesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Veel te netjes. Alsof hij naar een bruiloft gaat.
In de leer geweest bij die club uit Amsterdamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Swansea die niet van 10 man kan winnen
Heel erg iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Jammer nou....puntverlies voor Chelsea.
gekkiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Arsenal of Liverpool dit jaar kampioen dan maar
Hahaha
En Swansea des te meerquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Leuke eerste dag in de Premier League, en met uitzondering van Blunderland heeft zo'n beetje ieder team wel minstens 1 smaakmaker in de selectie. Watford speelde leuk en 'vrij', mooie goal van Ighalo.
Mahrez voor Leicester was misschien wel DE smaakmaker van de dag. Erg indrukwekkende eerste wedstrijd dit seizoen.
Norwich een beetje pech (genaaid) tegen Crystal Palace, want afgekeurde omhaal en eerlijk gezegd vond ik ook dat ze een penalty hadden mogen krijgen daarna, want als dat geen overduidelijke duw was, dan weet ik het ook niet meer...
Man Utd - Spurs viel tegen, wat betreft de individuele kwaliteiten van de spelers, al heeft Ramos het prima gedaan. Mooi pasje van Kane op Eriksen in die beginfase maar daarna viel Tottenham teveel terug.
Chelsea wist geen indruk te maken.
Swansea is idd prima, en eigenlijk al jaren een leuk team om te kijken, met vaak leuke creatieve spelers. Shelvey ook vaak prima op dat middenveld. De laatste jaren ook vaak trainers die uitgaan van een goede visie wat betreft verzorgd voetbal.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
En Swansea des te meerEchte powerhouses voorin met Ayew en Gomis. Maar ook Montero maakte Ivanovic behoorlijk het leven zuur. Leuk team, kan absoluut van iedereen winnen in de PL.
Het is zelfs denkbaar dat we soms zelfs de 10 halen.. Bijvoorbeeld bij Southampton - Spurs.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:47 schreef tompsv18 het volgende:
Toch heel wat voormalig Eredivisie-spelers actief in de Premier League.
Gister 9 bij United - Spurs. Vanmiddag 8 bij Newcastle - Southampton.
Wordt inderdaad wel eens wat overdreven bekritiseerd.. Is geen echte topspits, maar zeker goed genoeg voor de subtop in een A-competitie.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uitstekende spits. Zwaar onderschat.
Die Oxford is pas 16, opvallend om die op te stellen tegen Özil en co.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Banaanensuiker het volgende:
West Ham subs: Randolph, Collins, Poyet, Nolan, Jarvis, Lanzini, Maiga
West Ham: Adrian, Tomkins, Reid, Ogbonna, Cresswell, Oxford, Noble, Kouyate, Payet, Zarate, Sakho
Subs: Ospina, Gibbs, Gabriel, Chambers, Arteta, Walcott, Alexis
Full team: Cech, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Cazorla, Giroud
Heel gewaagd ja. Zeker voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, maar misschien wil Bilic zich op een bepaalde manier profileren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Oxford is pas 16, opvallend om die op te stellen tegen Özil en co.
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wordt inderdaad wel eens wat overdreven bekritiseerd.. Is geen echte topspits, maar zeker goed genoeg voor de subtop in een A-competitie.
En toch maar zeiken om Benzema hé (Niet jij, maar fans in het algemeen).quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.
Ik vind er wel een aantal écht beter, maar zoals gezegd is Giroud wel een aardige spits en zeker niet de kluns die velen van hem maken. Subtop Engeland.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd een van de beste spitsen in de Premier League. Vorig seizoen ook prima, alleen geen volwaardig seizoen kunnen draaien, door blessures, en omdat soms andere spelers de voorkeur kregen. Het liefst zie ik zowel Walcott alswel Giroud bij elkaar in de spits, en Sanchez ook erbij vanaf de flanken in een vrije rol. Maar goed, Arsenal heeft zo fucking veel kwaliteit voor die 4-5 aanvallende posities, dat ze eindeloos kunnen rouleren en experimenteren.
Yeah, dat begreep ik ook niet echt, maar je hebt een groep fans die gewoon ieder seizoen een paar grote namen binnen willen halen, zelfs wanneer het misschien (MISSCHIEN) 2-3 goaltjes zal schelen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
En toch maar zeiken om Benzema hé (Niet jij, maar fans in het algemeen).
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:21 schreef GGMM het volgende:
Davy Stijn en ik zitten er he-le-maal klaar voor.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik twijfel nog tussen Sousempton of Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |