Ze testen ook tijdens de in-season testen (teams staan dan de wagen met coureur een dag af) en deden in 2013 zelf ook nog testen met meer teams dan alleen Mercedes.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:53 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is het grootste probleem dat in de Bridgestone tijd, teams 1000en testrondjes maakten per jaar en daar enorm veel informatie uit kwam. Schumacher deed onder andere echt veel testwerk
Pirelli moet alles uit de vrije training en races halen, de enige keer dat ze met een recente Mercedes gingen testen, viel de hele f1 erover.
Ja, maar ook die is een paar jaar oud.quote:
Het is nog steeds peanuts vergeleken met de rondjes die Nicola Larini of Olivier Panis hebben gemaakt toen, tussen bijna alle races in.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze testen ook tijdens de in-season testen (teams staan dan de wagen met coureur een dag af) en deden in 2013 zelf ook nog testen met meer teams dan alleen Mercedes.
Wat ben jij een waardeloze user zeg . Kap toch eens met dit soort posts alleen maar om een reactie uit te lokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:43 schreef twiFight het volgende:
Maar goed, gelukkig hebben we op Fok tientallen experts die ze wel even uitleggen hoe je een perfecte band maakt. Kunnen de duurbetaalde specialisten van Pirelli lekker op vakantie, de keyboard-experts van hier regelen die shit wel even
We stellen hier het gevolg aan de kaak, de oorzaak is aan Pirelli, maar ze maken echt geen beste beurt. Pirelli is zelf ook echt arrogant door nergens verantwoordelijkheid voor te nemen, waar Michelin en bridgestone dit zeker wel deden in het verleden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:06 schreef twiFight het volgende:
De enige reactie die ik wil 'uitlokken' is dat mensen eens een wat minder arrogante bek krijgen. Alsof de tientallen mensen op de R&D afdeling van Pirelli geen flauw idee hebben van waar ze mee bezig zijn en de eerste de beste zolderkamerfokker het ze wel even uitlegt. Mijn god zeg, wat realiteitszin is velen hier vreemd.
Als ik het zo lees gaan ze gewoon "Sport1 Select" doorgeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:36 schreef franklop het volgende:
Gratis F1 via ziggo later dit jaar
Daarom twee (of meer) schermen gebruiken. TV voor het hoofdkanaal en een pc/laptop of tablet voor de andere kanalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees gaan ze gewoon "Sport1 Select" doorgeven.
Op zich een prima deal, goede reclame voor Sport 1 en wil je meer zien (in geval van F1 de extra kanalen enzo gok ik) dan kan je er voor betalen.
Wel jammer dat je het commentaar niet hoort op die andere kanalen (toen ik daar ooit vorig jaar eens ging kijken). Dus zit je lekker op de cam van Max te kijken dan mis een behoorlijke crash van Vettel ofzo.
Heb al Livetiming op tablet aan staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom twee (of meer) schermen gebruiken. TV voor het hoofdkanaal en een pc/laptop of tablet voor de andere kanalen.
Uh volgens Pirelli is het normaal dat Vettel zijn band klapte omdat hij te lang op die set gereden zou hebben. Tamelijk absurd standpunt als je het mij vraagt. Je zou op versleten/oude banden performance moeten verliezen, niet dat de boel zonder waarschuwing uit elkaar klapt met alle gevolgen van dien. Had ook in Eau Rouge kunnen gebeuren. Maar gewoon business as usual volgens Pirelli. "Voortaan eerder pitten, er is niks mis met ons product." Lachwekkend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef twiFight het volgende:
Maar zie je zelf niet in hoe ongelovelijk tegenstrijdig je woorden zijn? De oorzaak is nog niet bekend, maar Pirelli maakt alvast wel een slechte beurt. Hoe dan? Hoe kun je dit beoordelen als er nog niets bekend is? Waar zouden ze verantwoordelijkheid voor moeten nemen dan?
Oeh serieus? Nice!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:36 schreef franklop het volgende:
Gratis F1 via ziggo later dit jaar
Realisme is niet jou sterkste punt, de hoogste top was 345 km/u, als dan die band ontploft, heb je gewoon een begrafenis. Daarom was Vettel ook terecht kwaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef twiFight het volgende:
Maar zie je zelf niet in hoe ongelovelijk tegenstrijdig je woorden zijn? De oorzaak is nog niet bekend, maar Pirelli maakt alvast wel een slechte beurt. Hoe dan? Hoe kun je dit beoordelen als er nog niets bekend is? Waar zouden ze verantwoordelijkheid voor moeten nemen dan? Bovendien speelt er globaal gezien veel te veel mee om uit 'medelevendheid' maar vast te zeggen "Och, zal wel onze schuld zijn." F1 blijft een sport van de tientallen tot honderden miljoenen.
De vergelijking met Michelin en Bridgestone blijft verder zinloos. Zij hadden echt compleet andere opdrachten. Een band maken zoals in die tijd kan Pirelli ook makkelijk. Het speelveld met de regels van vandaag is totaal omgekeerd.
Blijkbaar, zou super zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:05 schreef Kuhly het volgende:
Ziggo sport. Kunnen we dan weer graties nederlands f1 kijken?
Alleen als je Ziggo hebt natuurlijk. Zolang die lui 020 sponsoren pijns ik er niet overquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:05 schreef Kuhly het volgende:
Ziggo sport. Kunnen we dan weer graties nederlands f1 kijken?
Nope. Zal vooral voetbal zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:05 schreef Kuhly het volgende:
Ziggo sport. Kunnen we dan weer graties nederlands f1 kijken?
Als de bak vastslaat heb je daar ook kans op, net als wanneer er iets in de ophanging afbreekt, of wanneer een vleugel het begeeft etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Realisme is niet jou sterkste punt, de hoogste top was 345 km/u, als dan die band ontploft, heb je gewoon een begrafenis. Daarom was Vettel ook terecht kwaad.
Op de radio en in de nieuwsberichten hebben ze het over Champions League en F1.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Zal vooral voetbal zijn.
Volgens Paul Hembery van Pirelli was de band van Vettel "gewoon te versleten geraakt." Blijkbaar vinden ze het dus normaal dat een versleten band zonder waarschuwing uit elkaar klapt. Formule 1 onwaardig, absurd en gevaarlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vooralsnog is nog helemaal niet bekend wat de reden was, dus nu ql pirelli helemaal afbranden slaat nergens op
Bron waar hij zegt dat normaal te vinden? Of is dat jouw eigen conclusie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens Paul Hembery van Pirelli was de band van Vettel "gewoon te versleten geraakt." Blijkbaar vinden ze het dus normaal dat een versleten band zonder waarschuwing uit elkaar klapt. Formule 1 onwaardig, absurd en gevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |