Dan past ie daar geen eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:29 schreef FANN het volgende:
Groter dan die boten die hier liggen in elk geval....
Nah, wel een hele mooie maar natuurlijk niet zoiets ofzo... als je dat bedoeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:47 schreef chufi het volgende:
Misschien doet ie gewoon mee? Of is het geen speciale boot
Ik hoef het niet eens te lezen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef FANN het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik ik nieuws lees...
ik zat net deze te lezen, wordt je toch niet goed van....
NWS / 5 jaar cel voor vader die kinderen ontlasting liet eten
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee alleen van de TT wordt je al niet lekker...
Wéér een schilderij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleid
ow........quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Juist en dan breng ik een catalogus uit....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?quote:Vrijdagavond trekken stevige buien met onweer over het oosten en zuidoosten. In de middag is het even droog, maar vanaf vanavond laat is weer kans op forse buien met mogelijk hagel en lokaal veel regen.
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?
Storing bij pakketdienst PostNLquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooien
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Storing bij pakketdienst PostNL
Verwacht je nog een pakketje? Dat wordt waarschijnlijk vandaag niks meer.
Oops ... toch nog 1 deze weekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.quote:
Ik denk dat ik er wel gauw zat van wordt..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Ik bestel nooit op Fann's adresquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?
weet je wel waar haar huis woont ?quote:
Dat weet ze zelf het best..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
weet je wel waar haar huis woont ?
Waar is daar? Kinderboerderij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
De hele ochtend geschoffeld want dinsdag wordt daar gras gezaaid.
Langs de waterkant.quote:
ergens andersquote:
Ja in het kader van vrijwilligerswerk omdat ik zelf geen tuin heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar werk je nu ook al bij plaatselijke vrijwillige plantsoenendienst?
& het houdt niet op dit jaar 2015:quote:
quote:
Die heb ik al gezien, maar niet in het Frans...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
Voor TH omdat ie zo van muziek houdt en dit op R49 langs kwamIn het kader van uit volle borst zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan was u sneller dan ik...quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, maar niet in het Frans...
Carmina Burana Dat is toch een middeleeuws slemp-verhaal?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het kader van uit volle borst zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dan krijgen we troubles met de buren, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het kader van uit volle borst zingen?
Met het thema is ook niks mis.quote:Belangrijkste thema's van de liederen zijn de ontluikende natuur, kritiek op de wereldlijke en kerkelijke overheid en verheerlijking van het vrije leven vol drank, gokspelen, seks en liefde.
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voorquote:
Ik stond dan ook stil. Was openingsact op favo festival paar jaar geleden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voor
Prachtige muziek. Het is sexquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voor
quote:
Nou neequote:
Cramina burana is beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben te laat geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan heb ik er hier nog een...quote:
Reedsquote:
Waar moet dat heen...quote:
[..]quote:
ongeveer 60 euro per uurquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Waar moet dat heen...
Hoe duur is een psychiater
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
Valt best mee, alleen denk ik dat er wel heel veel uurtjes nodig zijn voor Soury
Kan ze toch niet betalenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]daar gaan ze nog een hele kluif aan hebben....
Wie komt er logeren dan?quote:
Dezelfde? Of nu een anderequote:
Altijd dezelfde, hij heeft nog twee neven maar die zitten een beetje in de moeite, scheiding enzo...quote:
Leuk, alleen wel veel zon voor je dan, ook in wintertijdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, hij heeft nog twee neven maar die zitten een beetje in de moeite, scheiding enzo...
Maar we gaan met Kerst/Nieuwjaar daarheen, als alles goed gaat, en dat zien we ze wel...
Nah... dat hoeft niet, verschilt wel hoor, soms ligt er een halve meter sneeuw om die tijdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, alleen wel veel zon voor je dan, ook in wintertijd
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gedaan, kom ik morgen een nachtje proberen
Laat je je loge dan in je eigen bed slapen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik tussen jullie in pas, twee van die fatso's
Hij komt toch pas woensdagquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik tussen jullie in pas, twee van die fatso's
Nee, die slaapt op de bankquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat je je loge dan in je eigen bed slapen?
Geen eens een logeerbed of iets wat beter slaapt dan een bank?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die slaapt op de bankhij komt alleen, ik heb geen logeerkamer.
Ik kan wel een logeerbed kopen, maar dat past nergens, maar thuis slaapt hij als het érg warm isquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen eens een logeerbed of iets wat beter slaapt dan een bank?
Woon je zo klein dan dat je geen extra kamertje hebt voor logees?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel een logeerbed kopen, maar dat past nergens, maar thuis slaapt hij als het érg warm is
zelfs op de vloer of op het balkon, op een matje, dus die slaapt wel....
Ik heb wel een nieuw dekbedje en overtrekje enzo voor hem gekocht en nog meer dingetjes...
Dat kleine kamertje staat vol kledingkasten en een dressoir, is ook wel een klein kamertjequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Woon je zo klein dan dat je geen extra kamertje hebt voor logees?
Wel 5 meter lang, dus als je de spullen allemaal naar achter schuift heb je een logeerkamerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kleine kamertje staat vol kledingkasten en een dressoir, is ook wel een klein kamertje
maar 2 meter breed en iets van 5 meter lang,is dus meer een ''inloopkast''.
Neehee... hebben we al over zitten nadenken natuurlijk, dan zou er 1 kast weg moeten (minstens)quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel 5 meter lang, dus als je de spullen allemaal naar achter schuift heb je een logeerkamer
O dat heeft een din van mij ook, die gaat liever op de bank dan in zo'n logeerhok op een luchtbed of matras.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee... hebben we al over zitten nadenken natuurlijk, dan zou er 1 kast weg moeten (minstens)
voor die 10 dagen is dat ook weer overdreven, we hadden een keer zo'n opblaasbaar logeerbed
gekocht maar dat vond ie niks, toen kroop ie weer liever op de bank... dus..........
Misschien boert ie wel heel goedquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
Met die crisis zal het voorlopig wel 1x per jaar worden ...
Druiven, olijven...quote:
Hij werkt in de winkel van zijn broer en dat loopt op het moment iets minder, dus af en toequote:
Hou op.... Ik wil niet nu nog gaan snackenquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
Ah..wat kan slecht eten toch lekker zijn op zijn tijdPatatje met Mayo en Cola
doe je aan de lijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou op.... Ik wil niet nu nog gaan snacken
Helemaal niets meer vanavond...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
Reepje rauwe rode en gele Paprika als snack Chuf, da's lekker
Nee mag ik niet eens... Ben net met een kuur begonnen van een week....quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ook... als je geen trek hebt, zelf beter.... ook geen alcohol dan heh...
oh... medicijnen bedoel je?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mag ik niet eens... Ben net met een kuur begonnen van een week....
o jah, die heb jijquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist uit mn koelkast met ijsblokjes
Valt wel mee hoor.. Het schoonmaken vanmiddag deed meer pijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
auw... ontsteking dus... da's niet fijn...
Ah.. valt mee dus... dus je mag 1 week geen alcohol, valt ook wel mee toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. Het schoonmaken vanmiddag deed meer pijn
Ja ik knoop er denk ik nog wat weekjes aan vastquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. valt mee dus... dus je mag 1 week geen alcohol, valt ook wel mee toch?
Gaat wel schelen in de kilo's denk ik, maar ligt er aan hoeveel je normaal drinkt...quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik knoop er denk ik nog wat weekjes aan vast
Dat ook jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat wel schelen in de kilo's denk ik, maar ligt er aan hoeveel je normaal drinkt...
Als het goed betaald ga ik het nog geloven ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
Nog even en je kan het klooster in,niet meer roken, niet meer drinken....
ik denk niet dat je betaald gaat krijgen, kost en inwoning, dus water en broodquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het goed betaald wa ik het nog geloven ook
Of bier en wijn ....quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat je betaald gaat krijgen, kost en inwoning, dus water en brood
Misschien dat TH het wel weetquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze precies eten en drinken daar, maar kan je ook googelen
kan ik niet vinden... mijn zwager beweerde dat, misschien is het gelul, kan ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
o ja, ik moest nog iets googelen, waarom de kleur rood verschiet in zonlicht en andere kleuren niet...
Door het water in de atmosfeerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
o ja, ik moest nog iets googelen, waarom de kleur rood verschiet in zonlicht en andere kleuren niet...
Dus is écht waar? hmmmm straaaaaaaaaaaange..........quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Door het water in de atmosfeer
Weet ik veelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus is écht waar? hmmmm straaaaaaaaaaaange..........
Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
Ja,het is wel zo...mijn zus had beeldjes in de vensterbank staan, alleen de kleur rood was helemaal verschoten, de rest niet... zwart, blauw,geel enz.. was gewoon niks mee...quote:
en jij dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom ben je nog zo laat wakker?
Dat is aannemelijkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet wordt waarschijnlijk net wakker
Beetje een kwal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan die vent ...![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)en-in-peilingen.html
Misschien is ie van zijn geloof gevallenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor TH maar kan meevallen natuurlijk.
Ik tel de uren nooit wanneer ik nachtje oversla, speel ook vals dan met powernap van anderhalf uur tussendoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is aannemelijkerof gewoon weer 48 uur wakker...
Zou kunnen natuurlijk, maar ik denk dat ie zn zonden opgebiecht heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is ie van zijn geloof gevallen
Het lijkt me een fanatieke vrijwilliger en respect hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien is ie van zijn geloof gevallen
Die powernaps doe ik ook... op de gekste tijden,lekker welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik tel de uren nooit wanneer ik nachtje oversla, speel ook vals dan met powernap van anderhalf uur tussendoor.
Zeker...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt me een fanatieke vrijwilliger en respect hoor.
Zo vaak springt ie niet uit de band.
Ik kan echt op een festival met keiharde muziek wanneer nodig zo'n nap doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Die powernaps doe ik ook... op de gekste tijden,lekker wel
Nee met keiharde muziek kan ik dat niet, maar dan gaan mijn oordoppies in...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan echt op een festival met keiharde muziek wanneer nodig zo'n nap doen.
Dat is een gave.
Oordoppen werken niet wanneer paar KM verder het luchtbed op de bas gaat meetrillen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee met keiharde muziek kan ik dat niet, maar dan gaan mijn oordoppies in...
ah...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oordoppen werken niet wanneer paar KM verder het luchtbed op de bas gaat meetrillen.
perciesquote:
Het kan ook een eigenschap van deze rode kleurstof zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja,het is wel zo...mijn zus had beeldjes in de vensterbank staan, alleen de kleur rood was helemaal verschoten, de rest niet... zwart, blauw,geel enz.. was gewoon niks mee...
Ja, je weet het niet wat zulke dingen doen met een mens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het kan ook een eigenschap van deze rode kleurstof zijn.
Sommigen stoppen alles in de mond.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet wat zulke dingen doen met een mens.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 06:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sommigen stoppen alles in de mond.
Kan ook zumba-ochtend zijn.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo goed volg ik dat allemaal niet.
Zoiets... denk ik danquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah dat ze dan op de maat van muziek gezellig de overbodige vetrollen proberen weg te krijgen.
of om gewoon "in shape" te blijvenquote:
Dat kan ook..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
of om gewoon "in shape" te blijven
niet dat ik ook aan Zumba gedaan heb hoorquote:
Dat zegt ook niemand hier..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
niet dat ik ook aan Zumba gedaan heb hoor
Daar ben je te oud voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
niet dat ik ook aan Zumba gedaan heb hoor
als ik een beetje doseer gaat het goed dus geen 2 dagen 18 holes lopen, donderdag weer naar de fysio. Ik twijfel ook of ik me zal inschrijven dit weekend voor de clubkampioenschappen... is zaterdag en zondagquote:
en dus hoef ik niet meer in shape te zijn ??quote:
Hoeveel vetrollen heb je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:50 schreef just me het volgende:
en dus hoef ik niet meer in shape te zijn ??
quote:
Weinig alhoewel de leeftijd wel gaat tellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt daar natuurlijk geen last van...
nee hoor, voor mijn leeftijd zie ik er nog prima uitquote:
hier ook wel hoor, pondje of 5quote:
Had ik al hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je inspiratie gekregen nu?
daar verlies je geen pondjesquote:
quote:
Ja dusquote:
Mijn fout, niet ver genoeg teruggelezen dus....maar goed, ik ga altijd van mezelf uit....en ben met mijn 70 kg zeer content.quote:
Geeft niet, ik kijk ook nooit ver terug, zeker niet als ik 2,5 week niet op Fok geweest ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn fout, niet ver genoeg teruggelezen dus....maar goed, ik ga altijd van mezelf uit....en ben met mijn 70 kg zeer content.
Fok!vrije vakantie gehad dus en nu weer terug, neem ik gemakshalve maar aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kijk ook nooit ver terug, zeker niet als ik 2,5 week niet op Fok geweest ben.
Nu wel 2 of 3 berichtjes dus
Weer terugquote:
nee dat doen anderenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Treehut362 op 11-08-2015 19:21:14 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fok!vrije vakantie gehad dus en nu weer terug, neem ik gemakshalve maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Een superleuke vakantie.
Wil zo weer weg op de volgendeWas het zo duur daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet veel, dus dan is het snel op.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Grrrrrrr werd er net geroepen dat de Griek ook wel lekker is as zaterdag
[/quote]quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Fann's Griek weer buiten geweest?
[quote]Grrrrrrr werd er net geroepen dat de Griek ook wel lekker is as zaterdag
Dat is een half uur geleden, ik heb net gegetenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
Was dat vandaag of is dit een oude reeks, komt me ietwat bekend voor
Ik mis het resultaat op een bord?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een half uur geleden, ik heb net gegeten
Zelfde meuk bedoel je.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
Moet ik overal een foto van maken?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis het resultaat op het bord?
OK, ik vraag maar niet of het lekker was...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is een half uur geleden, ik heb net gegeten
Ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis het resultaat op een bord?
Beetje raar idd. Overal een foto van nemen. Ja dat kan ik ook.quote:
Die van 20 Euro bedoel je?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:18 schreef chufi het volgende:
Hadden jullie niet dezelfde camera
Fann en Piet
Ik maak vrijwel alleen nog maar fotos met mn phone... Die camera is net zo goed of zelfs beter. EN je kunt de fotos gelijk bewerken en zoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze zijn met mijn telefoon gemaakt
Ik weet niet hoe je foto's moet bewerkenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak vrijwel alleen nog maar fotos met mn phone... Die camera is net zo goed of zelfs beter. EN je kunt de fotos gelijk bewerken en zo
Heb jij een 5 pitter?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis het resultaat op een bord?
Op je phone kun je meestal achteraf wat kleuren en scherpte etc instellen en ze ook bijsnijden...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je foto's moet bewerken
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
Joh, who cares?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat gezeik altijd, niet van jou...
Gadverdammequote:
Zowel mijn fototoestel als mn telefoon hebben 16 Megapix... Maar ik ben contenter met het resultaat van mn telefoon..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 06:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Redelijk goed wel voor een telefoon.
Kan je zien welke dekbedovertrekkies is heb gekochtquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:21 schreef chufi het volgende:
Hoi Hoi !!! Ik heb de nieuwe Ikea catalogus.... Zoals altijd weer ongevraagd en niet op naam..... Zonde van al dat verspilde papier.. Ik dacht dat Zweden zo mllieu bewust waren....![]()
![]()
![]()
Te laat ... Ligt al bij het oudpapierquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je zien welke dekbedovertrekkies is heb gekochtzwart, wit, geel met grijs...
Ik ga ze niet tonen, want dat is het weer stom, vies of weetikveelwatquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Te laat ... Ligt al bij het oudpapier
Ja pas maar op...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ze niet tonen, want dat is het weer stom, vies of weetikveelwat
Paintquote:Op woensdag 12 augustus 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je foto's moet bewerken
Peace Love
3. Ambient modern
Nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Luister je de albums ook altijd compleet?
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Luister je de albums ook altijd compleet?
Ik heb recht op mijn eigen levenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
Alles goed TH? Je bent nog laaat op en verdwaalt in UTO
morgen kan ik zelf bepalen hoe laat ik beginquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
Alles goed TH? Je bent nog laaat op en verdwaalt in UTO
Ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2015 00:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
morgen kan ik zelf bepalen hoe laat ik begin
Dan ga ik naar de kringloopquote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 13-08-2015 02:59:45 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat nog ... Zelfs on Windows 10
Windows 10 daar wacht ik nog even meequote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat nog ... Zelfs on Windows 10
Dat komt ik was aan de wijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:07 schreef FANN het volgende:
Jezus Hut is de enige van de 40 plussers die nog wakker is
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:08 schreef FANN het volgende:
Of jullie zijn wel wakker maar niet op Fok, dat kan ook nog
Jaquote:
quote:
Ik dronk niet meer omdat er doden warenquote:
ah...... oké, omdat je het anders niet kon handelen? Ik begrijpquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
Ik dronk niet meer omdat er doden waren
Nou ik vond twee blikjes in de vuilnisbakquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... hoe komt dat? dat is de vraag...
Volle blikjes dus. Vast niet bij jou in de vuilnisbak of wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik vond twee blikjes in de vuilnisbak
Ze waren aan de heroine enzo min vriendin etc.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ah...... oké, omdat je het anders niet kon handelen? Ik begrijp
Peace Love
3. Ambient modern
hoiquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Volle blikjes dus. Vast niet bij jou in de vuilnisbak of wel?
Jij lijkt me echt zo'n type dat niets weggooit namelijk of ik heb een héél verkeerd beeld
van jou dat kan ook ...
Jeetje... en je vriendin leeft nu niet meer?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ze waren aan de heroine enzo min vriendin etc.
ik gelukkigv Universteit
[ afbeelding ]
hoi... misschien als ik een beter beeld heb dat ik je hier R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel. kan beschrijven, maar nu nog niet, want er klopt dus niet veel van, van dat beeld van wat ik hadquote:
Dat zou je aan mijn vader moeten vragen (1932)quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.... hoe komt dat? dat is de vraag...
die leeft nog welquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje... en je vriendin leeft nu niet meer?
Dat is wel heftig Hut en treurig....
vooral muzikaal bezigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:19 schreef FANN het volgende:
[..]
hoi... misschien als ik een beter beeld heb dat ik je hier R&P / Beschrijf *hier* een user die je nog nooit ontmoet hebt. Ik begin wel. kan beschrijven, maar nu nog niet, want er klopt dus niet veel van, van dat beeld van wat ik had
bedoel ik....
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje... en je vriendin leeft nu niet meer?
Dat is wel heftig Hut en treurig....
ik hhop van nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:21 schreef FANN het volgende:
[..]
maar hopelijk niet meer aan de heroine dan....
dat is niet je vriendin toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is niet je vriendin toch?
http://www.degeus.nl/auteurs/auteur/joanie-de-rijke.html
De enige echtequote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat komt ik heb twee zussen ook nogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel en die ene heeft een hond en met haar zoon was het niet zo goedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt ik heb twee zussen ook nog
Nog steedsquote:
Ja mijn neef leeft niet meer helaasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog wel en die ene heeft een hond en met haar zoon was het niet zo goed
afgelopen, sommige dingen onthoud ik wel
Mijn zussen leven gelukkig ook nog alle 5, maar één broer is ziek, kanker...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja mijn neef leeft niet meer helaas
maar zijn zusje is alive and kicking.
België heb ik begrepenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi... en waar is ze nu? NIet bij jou neem ik aan, want dan lag je er wel naast
wat voor kanker??quote:Op donderdag 13 augustus 2015 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn zussen leven gelukkig ook nog alle 5, maar één broer is ziek, kanker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |