Dan past ie daar geen eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:29 schreef FANN het volgende:
Groter dan die boten die hier liggen in elk geval....
Nah, wel een hele mooie maar natuurlijk niet zoiets ofzo... als je dat bedoeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:47 schreef chufi het volgende:
Misschien doet ie gewoon mee? Of is het geen speciale boot
Ik hoef het niet eens te lezen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef FANN het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik ik nieuws lees...
ik zat net deze te lezen, wordt je toch niet goed van....
NWS / 5 jaar cel voor vader die kinderen ontlasting liet eten
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee alleen van de TT wordt je al niet lekker...
Wéér een schilderij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleid
ow........quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Juist en dan breng ik een catalogus uit....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?quote:Vrijdagavond trekken stevige buien met onweer over het oosten en zuidoosten. In de middag is het even droog, maar vanaf vanavond laat is weer kans op forse buien met mogelijk hagel en lokaal veel regen.
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?
Storing bij pakketdienst PostNLquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooien
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Storing bij pakketdienst PostNL
Verwacht je nog een pakketje? Dat wordt waarschijnlijk vandaag niks meer.
Oops ... toch nog 1 deze weekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.quote:
Ik denk dat ik er wel gauw zat van wordt..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Ik bestel nooit op Fann's adresquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?
weet je wel waar haar huis woont ?quote:
Dat weet ze zelf het best..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
weet je wel waar haar huis woont ?
Waar is daar? Kinderboerderij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
De hele ochtend geschoffeld want dinsdag wordt daar gras gezaaid.
Langs de waterkant.quote:
ergens andersquote:
Ja in het kader van vrijwilligerswerk omdat ik zelf geen tuin heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar werk je nu ook al bij plaatselijke vrijwillige plantsoenendienst?
& het houdt niet op dit jaar 2015:quote:
quote:
Die heb ik al gezien, maar niet in het Frans...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
Voor TH omdat ie zo van muziek houdt en dit op R49 langs kwamIn het kader van uit volle borst zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan was u sneller dan ik...quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, maar niet in het Frans...
Carmina Burana Dat is toch een middeleeuws slemp-verhaal?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het kader van uit volle borst zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dan krijgen we troubles met de buren, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het kader van uit volle borst zingen?
Met het thema is ook niks mis.quote:Belangrijkste thema's van de liederen zijn de ontluikende natuur, kritiek op de wereldlijke en kerkelijke overheid en verheerlijking van het vrije leven vol drank, gokspelen, seks en liefde.
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voorquote:
Ik stond dan ook stil. Was openingsact op favo festival paar jaar geleden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voor
Prachtige muziek. Het is sexquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Apart.... maar loop ik ook niet echt warm voor
quote:
Nou neequote:
Cramina burana is beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:02 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben te laat geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan heb ik er hier nog een...quote:
Reedsquote:
Waar moet dat heen...quote:
[..]quote:
ongeveer 60 euro per uurquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Waar moet dat heen...
Hoe duur is een psychiater
quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
Valt best mee, alleen denk ik dat er wel heel veel uurtjes nodig zijn voor Soury
Kan ze toch niet betalenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]daar gaan ze nog een hele kluif aan hebben....
Wie komt er logeren dan?quote:
Dezelfde? Of nu een anderequote:
Altijd dezelfde, hij heeft nog twee neven maar die zitten een beetje in de moeite, scheiding enzo...quote:
Leuk, alleen wel veel zon voor je dan, ook in wintertijdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, hij heeft nog twee neven maar die zitten een beetje in de moeite, scheiding enzo...
Maar we gaan met Kerst/Nieuwjaar daarheen, als alles goed gaat, en dat zien we ze wel...
Nah... dat hoeft niet, verschilt wel hoor, soms ligt er een halve meter sneeuw om die tijdquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Leuk, alleen wel veel zon voor je dan, ook in wintertijd
quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed gedaan, kom ik morgen een nachtje proberen
Laat je je loge dan in je eigen bed slapen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik tussen jullie in pas, twee van die fatso's
Hij komt toch pas woensdagquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik denk niet dat ik tussen jullie in pas, twee van die fatso's
Nee, die slaapt op de bankquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Laat je je loge dan in je eigen bed slapen?
Geen eens een logeerbed of iets wat beter slaapt dan een bank?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die slaapt op de bankhij komt alleen, ik heb geen logeerkamer.
Ik kan wel een logeerbed kopen, maar dat past nergens, maar thuis slaapt hij als het érg warm isquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen eens een logeerbed of iets wat beter slaapt dan een bank?
Woon je zo klein dan dat je geen extra kamertje hebt voor logees?quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan wel een logeerbed kopen, maar dat past nergens, maar thuis slaapt hij als het érg warm is
zelfs op de vloer of op het balkon, op een matje, dus die slaapt wel....
Ik heb wel een nieuw dekbedje en overtrekje enzo voor hem gekocht en nog meer dingetjes...
Dat kleine kamertje staat vol kledingkasten en een dressoir, is ook wel een klein kamertjequote:Op maandag 10 augustus 2015 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Woon je zo klein dan dat je geen extra kamertje hebt voor logees?
Wel 5 meter lang, dus als je de spullen allemaal naar achter schuift heb je een logeerkamerquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kleine kamertje staat vol kledingkasten en een dressoir, is ook wel een klein kamertje
maar 2 meter breed en iets van 5 meter lang,is dus meer een ''inloopkast''.
Neehee... hebben we al over zitten nadenken natuurlijk, dan zou er 1 kast weg moeten (minstens)quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel 5 meter lang, dus als je de spullen allemaal naar achter schuift heb je een logeerkamer
O dat heeft een din van mij ook, die gaat liever op de bank dan in zo'n logeerhok op een luchtbed of matras.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Neehee... hebben we al over zitten nadenken natuurlijk, dan zou er 1 kast weg moeten (minstens)
voor die 10 dagen is dat ook weer overdreven, we hadden een keer zo'n opblaasbaar logeerbed
gekocht maar dat vond ie niks, toen kroop ie weer liever op de bank... dus..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |