Ik ook, ik heb vandaag 3 liter olie voor de frituur gekocht. Ik mag niet nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook wel weer trek.. Heb nog kebab en patat in de vriezer
Gut wat toevalligquote:
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulpquote:
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulp
Je was nog niet wakker dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:
Het helptquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik anders niet was gaan posten![]()
raar figuur ben je eigenlijk
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouwquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk om een man
Geen idee.. Ze heeft nog nooit voor me gestript....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouw
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vindenquote:
Waar lij je aan dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vinden
Ik lik krijtquote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
Met wie eigenlijk? Heb ik toch een oproep gemist?
Done...Follow the mouse .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?
Dat was Sashaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Wie zei ook weer tegen mij, je hallucineert?
Inmiddels had ik het al gevonden....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uit![]()
CUL / Tosti topic
Krijg je toch trek van?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels had ik het al gevonden....
Trustenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Ik blijf nog evenquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Zat er vegetarische gehakt inquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
Lactose minimaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
E nummers gechecktquote:
Oh nummers zijn ook belangrijkquote:
Ik neem je in de zeikquote:
Ik ben leuker. Het is niet andersquote:
Zo is dat (niet)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
Wie de leukste is bepaal ik wel aan het eind van het jaar ... stelletje pubers
Ik heb vakantiequote:
Ik wel jaquote:
Is ook niet meer zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat ie nog bestaat in deze huidige cultuur
De dames hebben geen verplichtingen volgens mij....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ben weer te laat zo te zien.
Jij lult ook maar wat in de ruimte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames hebben geen verplichtingen volgens mij....
bitchfight is overquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ben weer te laat zo te zien.
Heb je dat nu pas doorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat in de ruimte.
Ja leuk he? Het hapt ook lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jammer, het is elke keer weer amusement.
Regelmatig wel ja ... Het wel draaiend blijven weet je ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat in de ruimte.
Het werkt ook maar één keer blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niemand hapt is er niet veul aan.
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtigquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtig![]()
moet ik daarvoor hier bljven hangen? ga ik liever ergens anders lezen, jullie vermaken je wel
denk ik zo...
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt ook maar één keer blijkbaar.
Ja dusquote:
quote:
Als die Griek nu weg is mag ik dan beetje klieren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtig![]()
moet ik daarvoor hier bljven hangen? ga ik liever ergens anders lezen, jullie vermaken je wel
denk ik zo...
Mag ik een beetje gierenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die Griek nu weg is mag ik dan beetje klieren?
Min 8quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke verdieping zat je ook alweer?
Is goed Fann.. Spreek je later welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
denk ik zo...
Lekker toch.. Zal wel druk worden op het IJ... Eens kijken hoe ik daar een kijkje ga nemen of dat ik de intocht ergens langs het Noordzeekanaal ga bekijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
2 weekjes en woensdag komt Neef en straks is er Sail
Mijn broer komt misschien met zijn zeilschipquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker toch.. Zal wel druk worden op het IJ... Eens kijken hoe ik daar een kijkje ga nemen of dat ik de intocht ergens langs het Noordzeekanaal ga bekijken
Kan ie voor de deur afmerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer komt misschien met zijn zeilschip
Jaquote:
Ik heb geen idee, maar er zullen vast bepaalde regels gelden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jatenminste weet ik eigenlijk niet tis nogal een grote, ik weet niet of dat mag,
moet ie effe informeren, of hij ziet het wel![]()
Nee, ik geloof dat hij al dingen uitgezocht heeft
ja groot, weet ik veelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar er zullen vast bepaalde regels gelden...
Hoe groot is groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |