Ik ook, ik heb vandaag 3 liter olie voor de frituur gekocht. Ik mag niet nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook wel weer trek.. Heb nog kebab en patat in de vriezer
Gut wat toevalligquote:
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulpquote:
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulp
Je was nog niet wakker dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:
Het helptquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik anders niet was gaan posten![]()
raar figuur ben je eigenlijk
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouwquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk om een man
Geen idee.. Ze heeft nog nooit voor me gestript....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouw
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vindenquote:
Waar lij je aan dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vinden
Ik lik krijtquote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
Met wie eigenlijk? Heb ik toch een oproep gemist?
Done...Follow the mouse .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?
Dat was Sashaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Wie zei ook weer tegen mij, je hallucineert?
Inmiddels had ik het al gevonden....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uit![]()
CUL / Tosti topic
Krijg je toch trek van?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels had ik het al gevonden....
Trustenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Ik blijf nog evenquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Zat er vegetarische gehakt inquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
Lactose minimaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
E nummers gechecktquote:
Oh nummers zijn ook belangrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |