Dan past ie daar geen eensquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:29 schreef FANN het volgende:
Groter dan die boten die hier liggen in elk geval....
Nah, wel een hele mooie maar natuurlijk niet zoiets ofzo... als je dat bedoeldquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:47 schreef chufi het volgende:
Misschien doet ie gewoon mee? Of is het geen speciale boot
Ik hoef het niet eens te lezen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:55 schreef FANN het volgende:
Ik word altijd een beetje treurig als ik ik nieuws lees...
ik zat net deze te lezen, wordt je toch niet goed van....
NWS / 5 jaar cel voor vader die kinderen ontlasting liet eten
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee alleen van de TT wordt je al niet lekker...
Wéér een schilderij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Maar ik heb weer een nieuwe pakje ontvangen, dus ik ben weer even afgeleid
ow........quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zoveel lege muur heb ik niet meer
Een labelprintertje
Juist en dan breng ik een catalogus uit....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Handig, kan je je muurdecoraties labelen.
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?quote:Vrijdagavond trekken stevige buien met onweer over het oosten en zuidoosten. In de middag is het even droog, maar vanaf vanavond laat is weer kans op forse buien met mogelijk hagel en lokaal veel regen.
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, vanavond hier de 'hoosbuien des doods', moet ik me alvast ingraven?
Storing bij pakketdienst PostNLquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. Vraag het onze ingraaf expert Sas.. Die moet maandelijks de zandzakken om dr huis gooien
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Storing bij pakketdienst PostNL
Verwacht je nog een pakketje? Dat wordt waarschijnlijk vandaag niks meer.
Oops ... toch nog 1 deze weekquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee even geen pakketjes meer.. De mijne was kennelijk nog voor de storing,
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.quote:
Ik denk dat ik er wel gauw zat van wordt..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze bij jou aan het juiste adres is.
Ik bestel nooit op Fann's adresquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Jij denkt aan een geval pakketje verkeerd bezorgd ?
weet je wel waar haar huis woont ?quote:
Dat weet ze zelf het best..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
weet je wel waar haar huis woont ?
Waar is daar? Kinderboerderij?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
De hele ochtend geschoffeld want dinsdag wordt daar gras gezaaid.
Langs de waterkant.quote:
ergens andersquote:
Ja in het kader van vrijwilligerswerk omdat ik zelf geen tuin heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar werk je nu ook al bij plaatselijke vrijwillige plantsoenendienst?
& het houdt niet op dit jaar 2015:quote:
quote:
Die heb ik al gezien, maar niet in het Frans...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |