ow shit... zal ik wel in de FB van Cul moeten vragen denk ik...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoveel dat je een k vergeet in de TT
Veiling is afgelopen Fannquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
Kan je ook op bieden Chuf... 15 eurootjes maar![]()
http://www.kunstveiling.n(...)an-herman-brood/.web
Ik eet bijna geen brood, dus een trommel hoef ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...nah jah,ze staan ook op MP
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
eitjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
En nu eens kijken of W10 te installeren is.
wat kost dat bezorgen nou?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
Ik ben mijn Ikeaspulletjes aan het uitpakken![]()
zelf de kussenslopen hebben ritsjeszouden ze áltijd moeten doen!
eh een euro of 5 geloof ik, maar ik kon niet op de website betalen er was storing en toenquote:
misschien is het voor jou weer anders, weet ik niet, moet je effe kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien is het voor jou weer anders, weet ik niet, moet je effe kijken
http://www.ikea.com/ms/nl(...)700005434441183%7cno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuile flikkers
...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]Weer een conflict speur ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuile flikkers
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]Ah... ja dat dacht ik al... maar hoeveel extra? moet je anders even bellen,missschien valt het mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuile flikkers
scheelt wél veel gedoe dat bezorgen...
helemaal nietquote:
hoeveel moet je betalen tot 30 kg dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:21 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
tot 30 kg via TNT, wat overigens met dezelfde vrachtwagen naar het eilalaland komt![]()
alles tot 30 kg bestellen en er is geen vuiltje aan de lucht
Hoe bezorgen we je bestelling en wat kost het?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel moet je betalen tot 30 kg dan?
Nou dan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:24 schreef sacha het volgende:
[..]
Hoe bezorgen we je bestelling en wat kost het?
We gebruiken twee bezorgservices om je bestelling te bezorgen.
Pakketbezorging
Met deze service worden kleine artikelen bezorgd die maximaal 30 kg wegen en niet groter zijn dan 170 x 73 x 53 cm. Een pakketbezorging kan uit meerdere kleine pakketten bestaan die samen niet meer dan 30 kg wegen.
Sommige van onze producten zijn niet geschikt voor pakketbezorging, bijvoorbeeld producten die spiegels of glas bevatten. Deze gaan automatisch over naar bezorging per vrachtwagen, zodat we er beter op kunnen letten.
PostNL doet de eerste bezorgpoging op de dag die je overeengekomen bent met IKEA toen je de bestelling hebt geplaatst. Als je niet thuis bent, laat PostNL een kaartje achter om je te laten weten dat de volgende bezorging plaatsvindt op een voor jou geschikt moment, óf dat PostNL het de volgende dag opnieuw probeert, óf dat je de goederen kan ophalen bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.
De kosten zijn:
Ī 4,99 voor bestellingen met een totaal gewicht tot 30 kg.
en geen spiegels en glasquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dan!kan je alleen geen bank of bed bestellen dat dan weer niet...
ik zeur nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee oké, maar moet je niet zeuren, 30 kg is best veel voor 5 euro
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:30 schreef sacha het volgende:
maar eh... was jij alles wat nieuw is eerst?
m'kayquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ten eerste ruikt het niet lekker en ten tweede, god weet wat voor stofjes erin zitten...
with care.......quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 18:35 schreef chufi het volgende:
Maar Fann moet je ook speciaal behandelen... dat verklaart een hoop
In verband met zulke dingen heb ik er dus ook (nog) geen zin in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
W10 heeft nog niet mn goedkeuring Wifi valt telkens weg
Goed nieuws, laten we hem een warm welkom geven als ie in het topic verschijnt.quote:
Ik zet vast de Champagne koudquote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed nieuws, laten we hem een warm welkom geven als ie in het topic verschijnt.
Je mist een squote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... viel dus reuze mee, mooi![]()
en hij komt niet een gedag zeggen
Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Annquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... viel dus reuze mee, mooi![]()
en hij komt niet een gedag zeggen
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Ann
Ja als een Fannquote:
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charlesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is volgens mij inmiddels ook al in de 80 of zo of niet?
Ze is nog maar 64 lees ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Lijstje ... Je kent toch ik hou alles bij allemaal lijstjes en posts maar die zal ze hier niet gemaakt hebben...quote:
hmmmm...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Maar wel Mountbatton-Windsor in de naam
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm...
[ afbeelding ]
denk er een zwarte legging bij en Piet gaat steigeren
aanname's Chuf, kijk maar uit....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Ja en ? wat ben je dom ofzoquote:
Jij wil niks op je geweten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt Piet straks boos.... Wil ik niet op mn geweten hebben
En Hoezo?quote:
Beetje bleue...quote:
En dat is je vreemdquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je idd zo fel en direct reageert
Tuurlekquote:
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Heb je een dansje gedaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Kijk nou ... Je meent het ..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Beterquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Jij of zij of jullie allebeiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Was dat voor of na 1992?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Nou lekker belangrijk. Zij lol jij lolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Op die manier...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met die 2 springruiters aan de bar en ze kwam even goedendag zeggen tegen hun.
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geledenquote:
OK ... Want toen was ze inmiddels gescheiden en in Ierland hertrouwd , dus een stukje lager in de Britse rangorder...quote:
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geleden
Haha okquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
En das geen klein CHIOquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
Ja dat dusquote:
Je bent daar 2 of 3 dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort Champions League wedstrijd maar dan anders
Ahh ik snap hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort Champions League wedstrijd maar dan anders
Niet direct maar wel wat figuren uit zijn omgeving.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
De Dominee op 3 ..
Piet kende jij de Dominee?
Zelfde periode ... No more kwestionsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet direct maar wel wat figuren uit zijn omgeving.
Die film is nogal hollywood gemaakt, in werkelijkheid hingen al die contacten veel meer als los zand aan elkaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfde periode ... No more kwestions
Laat die details nu toch lekker over aan sig's boek...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die film is nogal hollywood gemaakt, in werkelijkheid hingen al die contacten veel meer als los zand aan elkaar.
We gaan overal Fannquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
hmmm gelijk iedereen achter die kutmuis aan
Jij hebt iig een smallere kont , dus maak je niet te drukquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik loop er niet achteraan
je hallucineertquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Lekker hooorrrrquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Fann en muis zijn altijd serieus...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.
Ja doeg he?quote:
Hou eens opquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
Aan geen van beiden... Stelletje ..... zijn het
Topic in R&P lijkt me goed idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
Aan geen van beiden... Stelletje ..... zijn het
Nee hoor, allang niet meer, ik was aan het mailen en toen was iedereen ineens pleitequote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.
Goed dat we het wetenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zal wel slaaptekort zijn![]()
ik ben ondertussn aan het mailen hoor, dus soms duurt het lang...
Zijn we nooit geweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn jullie toch niet weer opeens?
Je stookt maar al te graag.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn jullie toch niet weer opeens?
Stel je voor dat we je missenquote:
Mmmm die kutmuis trapt niet overal inquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks leuker dan een Bitchfight toch?
Zitten ze op te wachten tut, snap dat dan...
quote:
Dat lijkt me wel duidelijk toch...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch bespeur ik een bepaalde band.
Je loopt wel weer erg hard van stapel nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk toch...
Soms en soms ook niet Chuuf, Met de nadruk op nooitquote:
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms en soms ook niet Chuuf, Met de nadruk op nooit
Dan kan ik op de fietsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.
Wie weet kom ik dan ook wel ff kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.
Doen we vooraf toch een paar drankjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin meestal pas rond uur of 4 daar in de ochtend.
14 dagen lang paarden..... Veel plezier Pietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit jaar http://www.aachen.de/nl/ts/90_evenementen/Reit-EM_2015/index.html
Prima leesvoer Kuifje weekbladquote:
Een herboren TH .. Alles goed ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Prima leesvoer Kuifje weekblad
Ik heb meer metquote:
jaquote:
Je was wel even gemist.quote:
Inderdaadquote:
Ik ben geniaal en nog nooit een ban gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TH daar is er maar 1 van, geniaal en onbegrepen.
Jij bent gewoon een standaard zeikmuts.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geniaal en nog nooit een ban gehad
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een standaard zeikmuts.
Het is wel genoeg zoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent de moeite van een ban niet waard.
Nog nooit?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Ik ben ook ban onwaardig
Jij maakt je er altijd van jantje vanaf. Ik ben nogal eens botquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Ik ben ook ban onwaardig
Nee joh. Chuuf en ik zijn de schatjes bij de mod's..quote:
Wanneer je vriendelijk gaat doen is het oppassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij maakt je er altijd van jantje vanaf. Ik ben nogal eens bot
Hier lullen we af en toe wat over eten en klaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. Chuuf en ik zijn de schatjes bij de mod's..
Wat ga je eten dan en staat klaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier lullen we af en toe wat over eten en klaar
Een mod die beetje oplet kent ze inmiddels wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nooit alle klonen tegelijk...
Vandaag had ik een restje... Niets bijzonders...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan en staat klaar?
Moet je je ip-adres gaan spoofen, anders hebben ze je gauw genoeg doorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een mod die beetje oplet kent ze inmiddels wel.
Zijn ze daar nog open zo laat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga een kapsalon zonder kaas en groenvoer bestellen.
Broodje shoarma dusquote:
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot uur of 1 brengen ze nog, 3u zit alles wel dicht.
Da's duurder.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...
Bestel dan wat andersquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom die kaas erover? Wordt een kleffe zooi dan en die salade flikker ik er al gelijk vanaf.
Eets zequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkels hebben geen friet shoarma.
En die krijg je dan ook gewoon... Kost dat ook minder dan een complete kapsalon?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bestel dan kapsalon zonder kaas en konijnenvoer.
Dan moeten ze nadenken, Dat kost tijd en geldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijg je dan ook gewoon... Kost dat ook minder dan een complete kapsalon?
Ik een Lasagna in de oven, ben net wakkerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook wel weer trek.. Heb nog kebab en patat in de vriezer
Ik ook, ik heb vandaag 3 liter olie voor de frituur gekocht. Ik mag niet nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook wel weer trek.. Heb nog kebab en patat in de vriezer
Gut wat toevalligquote:
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulpquote:
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd dat helpt lurkers uit hun schulp
Je was nog niet wakker dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffff alsof ik hier lurk.... ik post hier altijd ouwehoer
quote:
Het helptquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik anders niet was gaan posten![]()
raar figuur ben je eigenlijk
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouwquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat hier natuurlijk om een man
Geen idee.. Ze heeft nog nooit voor me gestript....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. dat gaat ook weer ver Chuf, ze is toch op zijn minst half vrouw
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vindenquote:
Waar lij je aan dan ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben een lijer. inspiratie hier te vinden
Ik lik krijtquote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
Met wie eigenlijk? Heb ik toch een oproep gemist?
Done...Follow the mouse .quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]ze denk dat je met mij zit te Dmmen
![]()
maar ik zat in het tostitopic, ze klikt straks wel op mijn POhi om het te controleren////
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uitquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier... Is dat tosti een CUL ding?
Dat was Sashaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Wie zei ook weer tegen mij, je hallucineert?
Inmiddels had ik het al gevonden....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, tis in elk geval éten en ziet er zoooooooooo lekker uit![]()
CUL / Tosti topic
Krijg je toch trek van?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels had ik het al gevonden....
Trustenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Ik blijf nog evenquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan had ze het tegen de verkeerde..
Zat er vegetarische gehakt inquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
Lactose minimaalquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann zat haar Lasagna te eten, je moet niet zoveel op mij letten.
E nummers gechecktquote:
Oh nummers zijn ook belangrijkquote:
Ik neem je in de zeikquote:
Ik ben leuker. Het is niet andersquote:
Zo is dat (niet)quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
Wie de leukste is bepaal ik wel aan het eind van het jaar ... stelletje pubers
Ik heb vakantiequote:
Ik wel jaquote:
Is ook niet meer zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat ie nog bestaat in deze huidige cultuur
De dames hebben geen verplichtingen volgens mij....quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ben weer te laat zo te zien.
Jij lult ook maar wat in de ruimte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De dames hebben geen verplichtingen volgens mij....
bitchfight is overquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme ik ben weer te laat zo te zien.
Heb je dat nu pas doorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat in de ruimte.
Ja leuk he? Het hapt ook lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jammer, het is elke keer weer amusement.
Regelmatig wel ja ... Het wel draaiend blijven weet je ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook maar wat in de ruimte.
Het werkt ook maar één keer blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niemand hapt is er niet veul aan.
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtigquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtig![]()
moet ik daarvoor hier bljven hangen? ga ik liever ergens anders lezen, jullie vermaken je wel
denk ik zo...
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt ook maar één keer blijkbaar.
Ja dusquote:
quote:
Als die Griek nu weg is mag ik dan beetje klieren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom zou ik? ik ben aan het zappen, dat geklier is zooooooooooo kinderachtig![]()
moet ik daarvoor hier bljven hangen? ga ik liever ergens anders lezen, jullie vermaken je wel
denk ik zo...
Mag ik een beetje gierenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die Griek nu weg is mag ik dan beetje klieren?
Min 8quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welke verdieping zat je ook alweer?
Is goed Fann.. Spreek je later welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
denk ik zo...
Lekker toch.. Zal wel druk worden op het IJ... Eens kijken hoe ik daar een kijkje ga nemen of dat ik de intocht ergens langs het Noordzeekanaal ga bekijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]
2 weekjes en woensdag komt Neef en straks is er Sail
Mijn broer komt misschien met zijn zeilschipquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker toch.. Zal wel druk worden op het IJ... Eens kijken hoe ik daar een kijkje ga nemen of dat ik de intocht ergens langs het Noordzeekanaal ga bekijken
Kan ie voor de deur afmerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn broer komt misschien met zijn zeilschip
Jaquote:
Ik heb geen idee, maar er zullen vast bepaalde regels gelden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jatenminste weet ik eigenlijk niet tis nogal een grote, ik weet niet of dat mag,
moet ie effe informeren, of hij ziet het wel![]()
Nee, ik geloof dat hij al dingen uitgezocht heeft
ja groot, weet ik veelquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar er zullen vast bepaalde regels gelden...
Hoe groot is groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |