Ahh ik snap hetquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort Champions League wedstrijd maar dan anders
Niet direct maar wel wat figuren uit zijn omgeving.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
De Dominee op 3 ..
Piet kende jij de Dominee?
Zelfde periode ... No more kwestionsquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet direct maar wel wat figuren uit zijn omgeving.
Die film is nogal hollywood gemaakt, in werkelijkheid hingen al die contacten veel meer als los zand aan elkaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfde periode ... No more kwestions
Laat die details nu toch lekker over aan sig's boek...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die film is nogal hollywood gemaakt, in werkelijkheid hingen al die contacten veel meer als los zand aan elkaar.
We gaan overal Fannquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
hmmm gelijk iedereen achter die kutmuis aan
Jij hebt iig een smallere kont , dus maak je niet te drukquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik loop er niet achteraan
je hallucineertquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Lekker hooorrrrquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
Fann en muis zijn altijd serieus...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.
Ja doeg he?quote:
Hou eens opquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
Aan geen van beiden... Stelletje ..... zijn het
Topic in R&P lijkt me goed idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:49 schreef chufi het volgende:
Aan geen van beiden... Stelletje ..... zijn het
Nee hoor, allang niet meer, ik was aan het mailen en toen was iedereen ineens pleitequote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je neemt zo'n SC wel erg serieus.
Goed dat we het wetenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zal wel slaaptekort zijn![]()
ik ben ondertussn aan het mailen hoor, dus soms duurt het lang...
Zijn we nooit geweestquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn jullie toch niet weer opeens?
Je stookt maar al te graag.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn jullie toch niet weer opeens?
Stel je voor dat we je missenquote:
Mmmm die kutmuis trapt niet overal inquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks leuker dan een Bitchfight toch?
Zitten ze op te wachten tut, snap dat dan...
quote:
Dat lijkt me wel duidelijk toch...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch bespeur ik een bepaalde band.
Je loopt wel weer erg hard van stapel nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel duidelijk toch...
Soms en soms ook niet Chuuf, Met de nadruk op nooitquote:
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms en soms ook niet Chuuf, Met de nadruk op nooit
Dan kan ik op de fietsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.
Wie weet kom ik dan ook wel ff kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik PM wel ff wanneer ik weer eens op Ruigoord ga draaien.
Doen we vooraf toch een paar drankjesquote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin meestal pas rond uur of 4 daar in de ochtend.
14 dagen lang paarden..... Veel plezier Pietquote:Op donderdag 6 augustus 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit jaar http://www.aachen.de/nl/ts/90_evenementen/Reit-EM_2015/index.html
Prima leesvoer Kuifje weekbladquote:
Een herboren TH .. Alles goed ?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Prima leesvoer Kuifje weekblad
Ik heb meer metquote:
jaquote:
Je was wel even gemist.quote:
Inderdaadquote:
Ik ben geniaal en nog nooit een ban gehadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TH daar is er maar 1 van, geniaal en onbegrepen.
Jij bent gewoon een standaard zeikmuts.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geniaal en nog nooit een ban gehad
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een standaard zeikmuts.
Het is wel genoeg zoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent de moeite van een ban niet waard.
Nog nooit?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Ik ben ook ban onwaardig
Jij maakt je er altijd van jantje vanaf. Ik ben nogal eens botquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk... Ik ben ook ban onwaardig
Nee joh. Chuuf en ik zijn de schatjes bij de mod's..quote:
Wanneer je vriendelijk gaat doen is het oppassen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij maakt je er altijd van jantje vanaf. Ik ben nogal eens bot
Hier lullen we af en toe wat over eten en klaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. Chuuf en ik zijn de schatjes bij de mod's..
Wat ga je eten dan en staat klaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier lullen we af en toe wat over eten en klaar
Een mod die beetje oplet kent ze inmiddels wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar nooit alle klonen tegelijk...
Vandaag had ik een restje... Niets bijzonders...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan en staat klaar?
Moet je je ip-adres gaan spoofen, anders hebben ze je gauw genoeg doorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een mod die beetje oplet kent ze inmiddels wel.
Zijn ze daar nog open zo laat?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga een kapsalon zonder kaas en groenvoer bestellen.
Broodje shoarma dusquote:
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot uur of 1 brengen ze nog, 3u zit alles wel dicht.
Da's duurder.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een kapsalon zonder kaas en groen is geen kapsalon. Kun je net zo goed apart bestellen...
Bestel dan wat andersquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom die kaas erover? Wordt een kleffe zooi dan en die salade flikker ik er al gelijk vanaf.
Eets zequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die sukkels hebben geen friet shoarma.
En die krijg je dan ook gewoon... Kost dat ook minder dan een complete kapsalon?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bestel dan kapsalon zonder kaas en konijnenvoer.
Dan moeten ze nadenken, Dat kost tijd en geldquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En die krijg je dan ook gewoon... Kost dat ook minder dan een complete kapsalon?
Ik een Lasagna in de oven, ben net wakkerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik krijg ook wel weer trek.. Heb nog kebab en patat in de vriezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |