Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Annquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... viel dus reuze mee, mooi![]()
en hij komt niet een gedag zeggen
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft weer een andere liefde gevonden Fann... Vermoed ik dan ... Princess Ann
Ja als een Fannquote:
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charlesquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is volgens mij inmiddels ook al in de 80 of zo of niet?
Ze is nog maar 64 lees ikquote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Lijstje ... Je kent toch ik hou alles bij allemaal lijstjes en posts maar die zal ze hier niet gemaakt hebben...quote:
hmmmm...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:56 schreef chufi het volgende:
Maar wel Mountbatton-Windsor in de naam
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is die ene met die paarden, ik dacht even dat je de schoondochter van Prins Charles
bedoelde, ik weet al die namen niet ...
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm...
[ afbeelding ]
denk er een zwarte legging bij en Piet gaat steigeren
aanname's Chuf, kijk maar uit....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Ja en ? wat ben je dom ofzoquote:
Jij wil niks op je geweten.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt Piet straks boos.... Wil ik niet op mn geweten hebben
En Hoezo?quote:
Beetje bleue...quote:
En dat is je vreemdquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je idd zo fel en direct reageert
Tuurlekquote:
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg niets , misschien heeft ie dr zelfs ooit al eens ontmoet int geniep..
Heb je een dansje gedaanquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Kijk nou ... Je meent het ..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik weleens tegengekomen lang geleden.
Beterquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Jij of zij of jullie allebeiquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee stond te zuipen aan de bar in strodorp met John en Michael Whitaker.
Was dat voor of na 1992?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Nou lekker belangrijk. Zij lol jij lolquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist pas later wie het was.
Op die manier...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Samen met die 2 springruiters aan de bar en ze kwam even goedendag zeggen tegen hun.
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geledenquote:
OK ... Want toen was ze inmiddels gescheiden en in Ierland hertrouwd , dus een stukje lager in de Britse rangorder...quote:
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet dat is meer dan twintig jaar geleden
Haha okquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
En das geen klein CHIOquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was in Aken daar ging ik elk jaar heen.
Ja dat dusquote:
Je bent daar 2 of 3 dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Soort Champions League wedstrijd maar dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |