SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ja ik wil wel een masterquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
als in: het zijn slaven die een blanke master nodig hebben.
Groeten uit Pakistan van het Arische ras.
waarom dan vieze nazi?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
TR gezet vriend sorry niet persoonlijk
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.quote:
Gewoon altijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Off-topic: bijna een ring met een nazi swastika gekocht vandaag, maarja, wanneer kun je zoiets dragen?
ait is cool stuur me maar tarieven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.
Je moet even kpd toegang vragen daarquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Ander forumpje is saai met een grote K.
Nu ik weet dat jij daar post hoeft het niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet even kpd toegang vragen daar
Ik heb je net de link gestuurd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Beach het volgende:
Ik geloof er niks van dat er een ander forum is.
Net zoals met de zogenaamde whatsapp groep of de bbq van gister.
MIJ FORUM MIJ REGELS AHAHAHAquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey vriend had je dat niet ff kunnen overleggen
en berichten liken. wow.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef no1uknow het volgende:
ossum die shit is wel hard, gewoon de UI bij een quote
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuzus, wat een gebrek aan foto's hier.
Resting bitchface, misschien dat de rest dan volgt.
[ afbeelding ]
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.
Het is niet alsof ik heb bedacht dat jij een piemol destroyer ben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.
Hey trannylover.quote:
ja dat soort dingen dusquote:
Maar ik ben trotsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
No offensce, maar we dwingen je niet ofzo
Wanneer ben je weer in NL?quote:
Jij bent echt homoquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef McNulty het volgende:
https://scontent-ams2-1.c(...)549_1311101729_n.mp4
Dacht je dat clumsy piemols kon destroyen? Nou mij wil je helemaal niet tegen komen in een donker steegje.quote:
hey deuce ga eens gorgelen op trannycockquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
homeowner echt koortsgrappig
jij bent net chris rock
Jij bent een neger, dus ik kan jou helemaal niet zien in een donker steegjequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dacht je dat clumsy piemols kon destroyen? Nou mij wil je helemaal niet tegen komen in een donker steegje.
No homeowner
Komt tegen goede van het verrassingseffect.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dus ik kan jou helemaal niet zien in een donker steegje
nee liever niet. Ze komt me mischien nog opzoeken in NL dus beter als niet gelijk heel fok weet wie het is.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Komt tegen goede van het verrassingseffect.
5 augustus vriend prik maar alvast op je bordje.quote:
Nou, nou je hoeft niet zo vol van jezelf te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
5 augustus vriend prik maar alvast op je bordje.
Ik zal jou eens vol met mij laten zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nou, nou je hoeft niet zo vol van jezelf te zijn.
Je schijnt een lkkre boi te zijn maar ik pas.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vol met mij laten zijn.
Nohomo.
c_c was mod kan zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef no1uknow het volgende:
permanente monitoring hier, integrale aanpak achter de schermen om GYM te kunnen beheersen, de muren hebben oren
Ik verdenk een insider
kom voor mij werken in Pattaya kun je mijn main bitch zijn. Pattaya mannen zijn desperatequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel een lekkere tranny zijn, denk ik.
wie verdenk je dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef no1uknow het volgende:
permanente monitoring hier, integrale aanpak achter de schermen om GYM te kunnen beheersen, de muren hebben oren
Ik verdenk een insider
Wat is een mail bitch? En ik hoef geen mannen, enkel tranny's.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
kom voor mij werken in Pattaya kun je mijn mail bitch zijn. Pattaya mannen zijn desperate
?quote:
heb je goede konten voor mequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:43 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat drinky wilt dat deuce zijn postduifje wordt. In Pattaya. Ofzo.
Ik dm je. Vertrouw die nazi ratten hier niet.quote:
TR gezetquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dm je. Vertrouw die nazi ratten hier niet.
9 maanden, jeetjequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de douane in Nederland gaat doen als ik aankom. 9 Maanden ongeschoren gezicht denken zeker dat in net uit Syrië terugkom na wat infidel kebab met IS gegeten te hebben.
Kan wel maar wil je niet, snap dat je graag wil DM-en maar je bent van het mannelijke geslacht bro!quote:
heeft hij ook anti balding?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef McNulty het volgende:
Anti-aging physician. Is te zien ook.
[ afbeelding ]
Whahaha echt he die denken vast dat je net terug komt van het kalifaat en nu hier komt ronselenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de douane in Nederland gaat doen als ik aankom. 9 Maanden ongeschoren gezicht denken zeker dat in net uit Syrië terugkom na wat infidel kebab met IS gegeten te hebben.
Ach bejaardenhuizen zitten met een overschot aan vrouwen, dus kans is groot dat hij binnen nu en 40 jaar scoort.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef Drinky het volgende:
R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn? 2
U wot m8?
Ik vraag me dat wel eens af he, als ik vrouw zou zijn zou ik een ontmaagdingsservice beginnenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach bejaardenhuizen zitten met een overschot aan vrouwen, dus kans is groot dat hij binnen nu en 40 jaar scoort.
kunnen ze toch niks tegen doen Nederlands rechtssysteem is voor even maar Allah is voor je leven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahaha echt he die denken vast dat je net terug komt van het kalifaat en nu hier komt ronselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
D'aaaaawwquote:
was je op verkansie?quote:
als kiespijnquote:
Lekker heur. Paar daagjes compleet van de aardbodem verdwenen. Laptop thuis gelaten, geen wifi, telefoon in de hoek gedonderd en in Nederland pas weer aangezet. En geen fuck gemist. Lekker man.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
Tijd als excuus geven dat iemand beter afvaltover de rest ga ik niet eens beginnen.
CC, vergeet het. Je wil het, of je wil het niet en dat heeft geen fuck te maken met wat je allemaal opnoemt.
Als je de alien zee wegdenkt is wel lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:52 schreef no1uknow het volgende:
En dan nu, koffie. Is het lekker weer buiten?
Ik heb dus vanmorgen geleerd dat overtollig schuim in de zee/bij de branding (vooral begin vd zomer) dus ook gewoon dode alg is. Sickening.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als je de alien zee wegdenkt is wel lekker
quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig. Heb gew TR gezet.
Komt die van straightwhiteboystexting?quote:
watquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Komt die van straightwhiteboystexting?
Roid rage alert.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gast van jou had ik anders verwacht. Pleur op.
Ervaring mee?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Heheh. Classic Cor. En dan morgen weer een slijmpost eerste klasse.
+quote:
Nog niet klaar met de kelders van internet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus heel awesome.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:04 schreef Beach het volgende:
is dit weer zon copy paste of heb je dit echt meegemaakt
Me 2.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:48 schreef stinkie het volgende:
Jullie ook bbq? Ik heb me gisteren helemaal rond gevreten
quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vertel aub meer over jouw 'echte' gas bbq.
Je huishouden bestaat wel uit veel oude meuk apparaten, niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Vaatwasser klinkt alsof hij een tunnel naar de onderwereld aan het summonen is. That can't be good.
Houd je dat bij in een tabel boven je bed of zo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Deze reeks was wel echt van goede kwaliteit zo rond deeltje 200/250.
Daar was dat wedstrijdje ver-pissen met de mods overigens ook al aan de gang
[..]
Ook, maar vooral Ray. En in iets mindere mate die kettlebeller.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:02 schreef Montelly het volgende:
Tevens, toen postte fanta nog, ik mis fanta
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik doe even een deuce-esque bijdrageNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
tr, voel me heel ongemakkelijk zo door deze posting.Dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh srry zal meer iets in jullie straatje posten.
[ afbeelding ]
Epische tieten niet waarderen. Stelletje homo's.Nice.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:07 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:10 schreef McNulty het volgende:
Was legit per ongeluk. Lette alleen op die tieten.Waarom ben je zo streng? Alsof jij een lekkere kut niet kunt waarderen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Smegma hij postte een kut en houdt zich niet aan de spoilerafspraken. Ik vraag niet om een ban, zeer zeker niet, maar kijk er gewoon even naar![]()
.
Zo dan. En dan vinden ze mij hard.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom lukt het fripsel wel om slank te worden en jou niet?Smegmanus heeft langer geen kut van dichtbij gezien dan Dima, vermoed ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Inb4 kutmods ik ga FB topic maken ditdatalles.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:40 schreef McNulty het volgende:
clumsy is vandaag weer gefriendzoned ik merk het gewoon gelijk aan haar gedrag.
Dit. Als Fok! echt de kwaliteit wil verbeteren blokkeren ze deze links.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:52 schreef McNulty het volgende:
Plaatje komt van tumblr. Zegt wel genoeg.Iets zegt me dat McNulty wel eens een micropenis zou kunnen hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh schatje toch. Ik zou die pik van je kunnen distroyen op manieren die je voor de rest van je miserabele leven bij zouden blijven, maar je komt niet eens in de búúrt van fuckable. Know your place. Stay there.+quote:=> kan het admingelik in een apart topic a.u.b.?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeeeeee Smeg. Alles goed?
Mooi weertje hequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
C-c heeft de wijn weer gevonden merk ik
Je bent weer aardig op dreef...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe eens foto waar je meer ziet dan 15 cm make up gezicht en anderhalve meter hoofddoek dan. Daarna lachen.Dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ouderwets gezellig weer hier.
Ahum.
AHUM AHUM.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom moet alles altijd zo extreem bij dikke mensen?Geef me even wat tijd om bij te lezen, bro.quote:Dat denk ik ook (srs).quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
Clumsy en Crip zouden vast zieke powerlifters zijn.Ik begrijp dat het een grote fout van me was om de waarheid in een ONZ topic te posten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is het nog goed aan het maken bij fripsel, na die ene post.Eens...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:29 schreef Beach het volgende:
nu is het leuk geweest
je mag wel stoppen mcnultyquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zonder op de dan-heb-je-nog-geen-goeie-gehad-Tour te gaan, jij leek me niet iemand die alleen maar standaard bimbos neukt.![]()
![]()
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ja, whyquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Houd je dat bij in een tabel boven je bed of zo?
Eens. (no wk).quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik neem liever advies van iemand wiens genitaliën niet in direct traceerbaar zijn online, maar thanks.
Ene? Is een compilatie van meerdere Jappen die hun hoofd erin wurmen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dat ene nepvideo waar een man zijn hoofd in een vagine doet?
Dit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.
Hey Henk (eens).quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:47 schreef fathank het volgende:
pls ga lekker elkaar afzeiken in de dieetclub
alsof iemand hier op jullie geraaskal onderling zit te wachten
Men's Healthquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef no1uknow het volgende:
http://www.menshealth.com/fitness/stop-dad-bod-nonsense
De Brofessor had het al meteen door
quote:
Post die vid hier eens. Ik heb weer een pareltje gemist (maar niet heusquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ene? Is een compilatie van meerdere Jappen die hun hoofd erin wurmen.
Hey Drinky.quote:
Zijn dat nou algen of is c_c in de zee wezen zwemmen?quote:
ba dum tssskquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn dat nou algen of is c_c in de zee wezen zwemmen?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zijn dat nou algen of is c_c in de zee wezen zwemmen?
Wat wil je daarmee zeggen C?quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:18 schreef Eleiko het volgende:
En mensen die de autocorrect nog aan hebben staan zijn toch wel de allergrootste droeftoeters van deze tijd.
ahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:24 schreef no1uknow het volgende:
hey drinky
http://www.dumpert.nl/mediabase/6672780/39d6e2d1/kiekeboe_.html
Dat schrijf ik ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:23 schreef McNulty het volgende:
Ik snap deze garp niet. Hoe kan een strand nou rood worden nadat cc er in heeft gezwommen?
het is jammer dat in jouw geval negeren níet helptquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
ahahahahahahahahahahahahaha
zo random
gvd gelijk lachkick bwhahaha
Rustig rustig.quote:
fok jou danquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
het is jammer dat in jouw geval negeren níet helpt
TR gezet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef smegmanus het volgende:
Jullie gaan hard op de TR's jongens. Het is warm dus ik doe er even niets mee.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:34 schreef McNulty het volgende:
Ik voel me hier niet meer thuis. Al die nsb'ers hierzo.
Je zou ook eens werken voor je geld.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:29 schreef smegmanus het volgende:
Jullie gaan hard op de TR's jongens. Het is warm dus ik doe er even niets mee.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:37 schreef McNulty het volgende:
Geheime opnames van montellies bbq
[ afbeelding ]
Laatste voyeurs: alle posters van dit topic.quote:
Sinds die Chinezen al het geld dat ze verdient hebben aan alle meuk die ze aan ons verkocht hebben weer hier gaan uitgeven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:43 schreef Faeroer het volgende:
Sinds wanneer komen er meer Chinezen dan Mocro's naar het strand?
MsMessy er ook gelijk tussen. Post bijna niet mee. Maar weet altijd op het juiste moment te voorschijn te komen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laatste voyeurs: alle posters van dit topic.
is dat mark huntquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:58 schreef McNulty het volgende:
Als je er zo uitziet als 40+ dan kan je nog rustig mad 21 y/o poon slayen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:01 schreef McNulty het volgende:
MsMessy er ook gelijk tussen. Post bijna niet mee. Maar weet altijd op het juiste moment te voorschijn te komen.
Antonio Nogueiraquote:
populair foboquote:Op maandag 3 augustus 2015 10:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Laatste voyeurs: alle posters van dit topic.
Wacht even. Ik zeg dat jij beter gemotiveerd, meer gefocussed enz ben dan ik, en jij ziet dat als een aanval?quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
Tijd als excuus geven dat iemand beter afvaltover de rest ga ik niet eens beginnen.
CC, vergeet het. Je wil het, of je wil het niet en dat heeft geen fuck te maken met wat je allemaal opnoemt.
Zij is 23, hij 33quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:14 schreef fathank het volgende:
R&P / Mijn vriend heeft geldproblemen
tokkies gonna tokkie
Zo'n verwijzing naar een fobo-profiel is een mooie honeypot om te zien wie er nu eigenlijk allemaal lurken in dit topic.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
populair fobo
Laatste voyeur(s) Flylib
Adolecens
HeinekenAFCA
sjampoeh
gekoeldnetzolekker
quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wacht even. Ik zeg dat jij beter gemotiveerd, meer gefocussed enz ben dan ik, en jij ziet dat als een aanval?
Wat?
Allejezus, soms denk ik dat ik te hard ben, en dan doe je weer iets waardoor blijkt dat je écht zo stupide bent als ik dacht.
Zie ook Smegmanus daar achterin het hoekje zitten te modden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:37 schreef McNulty het volgende:
Geheime opnames van montellies bbq
[ afbeelding ]
Vrouwen doet dan ook vaak. Dan hoor je er niemand over.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zij is 23, hij 33En ze hebben al 2 jaar wat. Dus als dertiger een meisje van 21 palen en financieel uitkleden. Nice (not).
Toevallig allemaal van die voetbal sc kneusjes. Is hun eigen sc niet leuk genoeg?quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zo'n verwijzing naar een fobo-profiel is een mooie honeypot om te zien wie er nu eigenlijk allemaal lurken in dit topic.
Ws. van die voetbalminded fitnessinstructeurs. Je weet wel, dat soort dat in een shirtje van bv. Barcelona door de gym wandelt, beetje kijkend naar de dames en over voetbal pratend met de wannabe-beachboys. Als ze al iets fitness-gerelateerds zeggen is het dat squatten gevaarlijk is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Toevallig allemaal van die voetbal sc kneusjes. Is hun eigen sc niet leuk genoeg?
Dat is net zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen doet dan ook vaak. Dan hoor je er niemand over.
Gewoon naar het naaktstrand gaan, dan ben je het meest ellendige volk wel kwijt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:54 schreef Faeroer het volgende:
Paardenmeisjes en Chinezen
Strand anno 2015
redpilllllllllllllllllllllllllquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen doet dan ook vaak. Dan hoor je er niemand over.
Maar dan krijg je overrijpe naakte mensen zoals jezelf ervoor in de plaats.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon naar het naaktstrand gaan, dan ben je het meest ellendige volk wel kwijt.
dan lig je daar tegenover cor die naar je kijkt en intussen zijn zak aan het insmeren is met zonnebrandquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar dan krijg je overrijpe naakte mensen zoals jezelf ervoor in de plaats.
Bedankt voor de mental image. Echt bedankt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan lig je daar tegenover cor die naar je kijkt en intussen zijn zak aan het insmeren is met zonnebrand
Barca shirtquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. van die voetbalminded fitnessinstructeurs. Je weet wel, dat soort dat in een shirtje van bv. Barcelona door de gym wandelt, beetje kijkend naar de dames en over voetbal pratend met de wannabe-beachboys. Als ze al iets fitness-gerelateerds zeggen is het dat squatten gevaarlijk is.
Wij zijn bezig met een project, pal voor een gedoogd naaktrecreatiegebied. Daar word je echt niet vrolijk van kan ik je zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2015 12:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon naar het naaktstrand gaan, dan ben je het meest ellendige volk wel kwijt.
M.a.w.: geen vruchtbare vrouw te vinden ws.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met een project, pal voor een gedoogd naaktrecreatiegebied. Daar word je echt niet vrolijk van kan ik je zeggen
Whaha hier vlakbij heb je ook zo'n gebied bij het natuurstrand. Ben er wel eens overheen gelopen, vooral bejaarden ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met een project, pal voor een gedoogd naaktrecreatiegebied. Daar word je echt niet vrolijk van kan ik je zeggen
Ach, je weet wat ze zeggen over oude fietsen...quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Word jij de nieuwe Ray?quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:59 schreef Draconian het volgende:
Is van vorige week in Bulgarije. 41 jaar oud. Baal enorm om oud te worden. Steeds harder sporten en meer op je eten letten om in vorm te blijven.
[ afbeelding ]
Is draco een juicer dan?quote:
Zie ik er dik uit dan? 8% vet dus je zal wel wat anders bedoelenquote:
Wat dacht je? Ik stof m'n account weer af na 6 jaar?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:25 schreef Draconian het volgende:
[..]
Zie ik er dik uit dan? 8% vet dus je zal wel wat anders bedoelen
Vrouwen met tieten die zo erg hangen dat de tepels kopje onder zijn gegaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar dan krijg je overrijpe naakte mensen zoals jezelf ervoor in de plaats.
Ja klopt. Lang geleden maar wonderbaarlijk nog steeds actief.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik stof m'n account weer af na 6 jaar?
Je ziet er prima uit (nohomo), al denk ik dat 8% wat te optimistisch is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:25 schreef Draconian het volgende:
[..]
Zie ik er dik uit dan? 8% vet dus je zal wel wat anders bedoelen
Dit is in Pomorie te Bulgarije bij Sunset Resort. Die vrouw ben ik mee getrouwd en is 1,5 jaar ouder dan mij hahahaha. Ik laat het haar maar niet lezenquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je ziet er prima uit (nohomo), al denk ik dat 8% wat te optimistisch is.
Is dit in Antalya? En die vrouw is dat je moeder?
Sorry, ik zal stoppen met poken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:50 schreef Draconian het volgende:
[..]
Dit is in Pomorie te Bulgarije bij Sunset Resort. Die vrouw ben ik mee getrouwd en is 1,5 jaar ouder dan mij hahahaha. Ik laat het haar maar niet lezen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
8% Lijkt me idd een beetje te optimistisch ja. Verder wel goed fysiek.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 kilo aangekomen in 1 week tijd vanwege all-in eten daar. Geef me een maand. Dan weer 8%. Aderen staan al weer vol op de armen. Nog 10 minuten dan vanuit werk gelijk naar de sportschool. Ik hoor de gewichten gewoon mij roepenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:21 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 kilo aangekomen in 1 week tijd vanwege all-in eten daar. Geef me een maand. Dan weer 8%. Aderen staan al weer vol op de armen. Nog 10 minuten dan vanuit werk gelijk naar de sportschool. Ik hoor de gewichten gewoon mij roepen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
whahah goede vraag
misschien geeft het af
beetje juicen komt goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 16:21 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik ben 2,5 kilo aangekomen in 1 week tijd vanwege all-in eten daar. Geef me een maand. Dan weer 8%. Aderen staan al weer vol op de armen. Nog 10 minuten dan vanuit werk gelijk naar de sportschool. Ik hoor de gewichten gewoon mij roepen
holy fuckquote:
http://www.geenstijl.nl/quote:
komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:20 schreef seto het volgende:
heb daar nog weleens gelopen met een ex
nu is het helemaal kapot
net als onze liefde
Ik heb ook een ex, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:20 schreef seto het volgende:
heb daar nog weleens gelopen met een ex
nu is het helemaal kapot
net als onze liefde
Even met tien drones erbovenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hulpverlening heeft al opgeroepen om er niet heen te gaan om te gaan filmen![]()
Mensen blijven bijzondere wezens.
Hopelijk roepen ze ook tot een nekschot voor gillende toeschouwers die extra paniek veroorzaken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hulpverlening heeft al opgeroepen om er niet heen te gaan om te gaan filmen![]()
Mensen blijven bijzondere wezens.
Ja zoals dat wijf in die video. Doe gewoon rustigquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hopelijk roepen ze ook tot een nekschot voor gillende toeschouwers die extra paniek veroorzaken.
Dat gilfilmpjequote:Op maandag 3 augustus 2015 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hopelijk roepen ze ook tot een nekschot voor gillende toeschouwers die extra paniek veroorzaken.
no manquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:01 schreef Beach het volgende:
dima heb je zondag nog gekeken naar kenan
Klopt de mannen staan er debiele verticale video's te maken in de hoop dat het wat likes oplevert op youtube.quote:
Die man die haar tot stilte maant had haar een tik moeten verkopen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat gilfilmpjeDat je in eerste instantie uit angst schreeuwt ok, maar dat blijven gillen..
Die moeten ook oprotten, situatie moet zo overzichtelijk mogelijk zijn voor de hulpdiensten. Maar op dat ene filmpje is er een hele massa verzameld.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt de mannen staan er debiele verticale video's te maken in de hoop dat het wat likes oplevert op youtube.
Het is dat ik getraind ben om pro-mensenleven te zijn, maar je zou toch hopen dat zo'n kraan ff doorrolt naar alle ramptouristen.
Gelukkig blijf jij in iedere crisissituatie je paniek en emoties de baas en kun je rationeel blijven handelen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man die haar tot stilte maant had haar een tik moeten verkopen.
Nee maar serieus, nu was ze nog op afstand, maar zulke omstanders kunnen flink wat chaos veroorzaken.
[..]
Die moeten ook oprotten, situatie moet zo overzichtelijk mogelijk zijn voor de hulpdiensten. Maar op dat ene filmpje is er een hele massa verzameld.
Dat zei ik niet, maar wel kalm genoeg om de situatie niet te verergeren. En mocht zelfs dat me niet lukken hoop ik van harte dat iemand anders wel mans genoeg is en zorgt dat ik geen mensen meer hinder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig blijf jij in iedere crisissituatie je paniek en emoties de baas en kun je rationeel blijven handelen.
blikken met bruine bonenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef DiceMan het volgende:
Wat zijn simpele goedkope acceptabele bronnen van calorieën
Inb4 luilak als ik geen luilak was was ik ook niet dikzak
Ik zou jou wel even lekker wurgen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar wel kalm genoeg om de situatie niet te verergeren. En mocht zelfs dat me niet lukken hoop ik van harte dat iemand anders wel mans genoeg is en zorgt dat ik geen mensen meer hinder.
Knabbelspekquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef DiceMan het volgende:
Wat zijn simpele goedkope acceptabele bronnen van calorieën
Inb4 luilak als ik geen luilak was was ik ook niet dikzak
Nee. Men vindt het nu vooral interessant omdat het in Nederland is gebeurd. Komt erg dichtbij zo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:18 schreef Dimachaerus het volgende:
is het erg dat omgevallen kranen mij niets boeien ?
Je weet niet wat je mistquote:
Ramptoerisme v2.0quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de drones hangen al in de lucht
ramptoEristen komen meestal pas na het rollenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt de mannen staan er debiele verticale video's te maken in de hoop dat het wat likes oplevert op youtube.
Je zou toch hopen dat zo'n kraan ff doorrolt naar alle ramptouristen.
quote:James Lusted was offered a colouring book and crayons when he was at a restaurant with his fiancée (but he's 26)
A waitress was left red-faced when James, who is 3ft 7in, was offered the book while on a date with his fiancee
A dwarf took his fiancée to a restaurant for a romantic meal and was handed a children’s colouring book and crayons by a waitress.
http://www.walesonline.co(...)louring-book-7914098
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je dima?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:51 schreef DiceMan het volgende:
[..]
geen seks voor huwelijk wat vind je van die dan
nee k ben gwn te autist om vrouwtje te regelen
Zie netflixtopicquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Beste betaalde VPN-service.
Discuss.
Ik hoop dat je er nooit achter hoeft te komen. Die vrouw is daar hoogstwaarschijnlijk niet zomaar. Ze woont er, of is er op bezoek. Ik wil nog wel eens zien als bij jou in de straat een kraan door je dak lazert.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar wel kalm genoeg om de situatie niet te verergeren. En mocht zelfs dat me niet lukken hoop ik van harte dat iemand anders wel mans genoeg is en zorgt dat ik geen mensen meer hinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |