SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ja ik wil wel een masterquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
als in: het zijn slaven die een blanke master nodig hebben.
Groeten uit Pakistan van het Arische ras.
waarom dan vieze nazi?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
TR gezet vriend sorry niet persoonlijk
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.quote:
Gewoon altijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Off-topic: bijna een ring met een nazi swastika gekocht vandaag, maarja, wanneer kun je zoiets dragen?
ait is cool stuur me maar tarieven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.
Je moet even kpd toegang vragen daarquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Ander forumpje is saai met een grote K.
Nu ik weet dat jij daar post hoeft het niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet even kpd toegang vragen daar
Ik heb je net de link gestuurd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Beach het volgende:
Ik geloof er niks van dat er een ander forum is.
Net zoals met de zogenaamde whatsapp groep of de bbq van gister.
MIJ FORUM MIJ REGELS AHAHAHAquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey vriend had je dat niet ff kunnen overleggen
en berichten liken. wow.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef no1uknow het volgende:
ossum die shit is wel hard, gewoon de UI bij een quote
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuzus, wat een gebrek aan foto's hier.
Resting bitchface, misschien dat de rest dan volgt.
[ afbeelding ]
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.
Het is niet alsof ik heb bedacht dat jij een piemol destroyer ben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.
Hey trannylover.quote:
ja dat soort dingen dusquote:
Maar ik ben trotsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
No offensce, maar we dwingen je niet ofzo
Wanneer ben je weer in NL?quote:
Jij bent echt homoquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:05 schreef McNulty het volgende:
https://scontent-ams2-1.c(...)549_1311101729_n.mp4
Dacht je dat clumsy piemols kon destroyen? Nou mij wil je helemaal niet tegen komen in een donker steegje.quote:
hey deuce ga eens gorgelen op trannycockquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
homeowner echt koortsgrappig
jij bent net chris rock
Jij bent een neger, dus ik kan jou helemaal niet zien in een donker steegjequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dacht je dat clumsy piemols kon destroyen? Nou mij wil je helemaal niet tegen komen in een donker steegje.
No homeowner
Komt tegen goede van het verrassingseffect.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij bent een neger, dus ik kan jou helemaal niet zien in een donker steegje
nee liever niet. Ze komt me mischien nog opzoeken in NL dus beter als niet gelijk heel fok weet wie het is.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Komt tegen goede van het verrassingseffect.
5 augustus vriend prik maar alvast op je bordje.quote:
Nou, nou je hoeft niet zo vol van jezelf te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
5 augustus vriend prik maar alvast op je bordje.
Ik zal jou eens vol met mij laten zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nou, nou je hoeft niet zo vol van jezelf te zijn.
Je schijnt een lkkre boi te zijn maar ik pas.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zal jou eens vol met mij laten zijn.
Nohomo.
c_c was mod kan zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef no1uknow het volgende:
permanente monitoring hier, integrale aanpak achter de schermen om GYM te kunnen beheersen, de muren hebben oren
Ik verdenk een insider
kom voor mij werken in Pattaya kun je mijn main bitch zijn. Pattaya mannen zijn desperatequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel een lekkere tranny zijn, denk ik.
wie verdenk je dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:35 schreef no1uknow het volgende:
permanente monitoring hier, integrale aanpak achter de schermen om GYM te kunnen beheersen, de muren hebben oren
Ik verdenk een insider
Wat is een mail bitch? En ik hoef geen mannen, enkel tranny's.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
kom voor mij werken in Pattaya kun je mijn mail bitch zijn. Pattaya mannen zijn desperate
?quote:
heb je goede konten voor mequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:43 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat drinky wilt dat deuce zijn postduifje wordt. In Pattaya. Ofzo.
Ik dm je. Vertrouw die nazi ratten hier niet.quote:
TR gezetquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik dm je. Vertrouw die nazi ratten hier niet.
9 maanden, jeetjequote:Op zondag 2 augustus 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de douane in Nederland gaat doen als ik aankom. 9 Maanden ongeschoren gezicht denken zeker dat in net uit Syrië terugkom na wat infidel kebab met IS gegeten te hebben.
Kan wel maar wil je niet, snap dat je graag wil DM-en maar je bent van het mannelijke geslacht bro!quote:
heeft hij ook anti balding?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:58 schreef McNulty het volgende:
Anti-aging physician. Is te zien ook.
[ afbeelding ]
Whahaha echt he die denken vast dat je net terug komt van het kalifaat en nu hier komt ronselenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:46 schreef Drinky het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de douane in Nederland gaat doen als ik aankom. 9 Maanden ongeschoren gezicht denken zeker dat in net uit Syrië terugkom na wat infidel kebab met IS gegeten te hebben.
Ach bejaardenhuizen zitten met een overschot aan vrouwen, dus kans is groot dat hij binnen nu en 40 jaar scoort.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:11 schreef Drinky het volgende:
R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn? 2
U wot m8?
Ik vraag me dat wel eens af he, als ik vrouw zou zijn zou ik een ontmaagdingsservice beginnenquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach bejaardenhuizen zitten met een overschot aan vrouwen, dus kans is groot dat hij binnen nu en 40 jaar scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |