SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ja ik wil wel een masterquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
als in: het zijn slaven die een blanke master nodig hebben.
Groeten uit Pakistan van het Arische ras.
waarom dan vieze nazi?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
TR gezet vriend sorry niet persoonlijk
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.quote:
Gewoon altijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Off-topic: bijna een ring met een nazi swastika gekocht vandaag, maarja, wanneer kun je zoiets dragen?
ait is cool stuur me maar tarieven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb in Azie ervaring met een dominatrix opgedaan. Als je wil kan ik je dominanten tegen gereduceerd tarief.
Je moet even kpd toegang vragen daarquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Deuce92 het volgende:
Ander forumpje is saai met een grote K.
Nu ik weet dat jij daar post hoeft het niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet even kpd toegang vragen daar
Ik heb je net de link gestuurd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:09 schreef Beach het volgende:
Ik geloof er niks van dat er een ander forum is.
Net zoals met de zogenaamde whatsapp groep of de bbq van gister.
MIJ FORUM MIJ REGELS AHAHAHAquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey vriend had je dat niet ff kunnen overleggen
en berichten liken. wow.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:15 schreef no1uknow het volgende:
ossum die shit is wel hard, gewoon de UI bij een quote
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeuzus, wat een gebrek aan foto's hier.
Resting bitchface, misschien dat de rest dan volgt.
[ afbeelding ]
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Check deze ijzige blik van een piemol destroyer. No soul.
Het is niet alsof ik heb bedacht dat jij een piemol destroyer ben.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
nulty, ga gewoon weg. Je bent niet grappig, niet gevat, niet edgy, niets. Neem weer zo'n ban, daar leek je echt iedereen een plezier mee te doen.
Hey trannylover.quote:
ja dat soort dingen dusquote:
Maar ik ben trotsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
No offensce, maar we dwingen je niet ofzo
Wanneer ben je weer in NL?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |