Jakken had ook die fotofuck van Ray gemaakt. Toen werd hij kwaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij Jakken idd.
Ook op 3:06 "jullie moeten gewoon normaal doen net als ik"
Nee hoor.quote:
Ik neem liever advies van iemand wiens genitaliėn niet in direct traceerbaar zijn online, maar thanks.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je beetje lekker bent, ja.
Sorry meid.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je beetje lekker bent, ja.
Sorry meid.
De originele rant was van Klokov. Het daarop gebaseerde filmpje genaamde de Notergang is gemaakt door Jakkenhakker.quote:
Ik dacht er srs net nog aan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
ALLEMAAL NAAR MIJ FORUM
IEDEREEN DIE ER TOE DOET HEEFT WEKEN GELEDEN EEN LINKJE GEHAD
Ok, weer wat geleerd!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De originele rant was van Klokov. Het daarop gebaseerde filmpje genaamde de Notergang is gemaakt door Jakkenhakker.
dat was in DM toch? kokerlang terugzoeken, dm ff opnieuwquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
ALLEMAAL NAAR MIJ FORUM
IEDEREEN DIE ER TOE DOET HEEFT WEKEN GELEDEN EEN LINKJE GEHAD
ja masturracequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja want mocro's en turken zijn een ras
oooooooh
je hebt dmquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat was in DM toch? kokerlang terugzoeken, dm ff opnieuw
als in: het zijn slaven die een blanke master nodig hebben.quote:
nee. Want dan krijg je weer grappenmakers die 'fylax' kiezen of zo. Je regelt maar een fake emailtje als je bang bent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wel de guestpostfunctie weer ff aanzetten dan pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |