Muah niet als het een goede 3D animatiefilm isquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ik heb een beetje een hekel aan die driedimensionale animaties.
En zijn ze allemaal al aan het trippen op het strand?quote:
Moet je die afleveringen met die opa eens kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besefte laatst wel dat Shin Chan best wel seksistisch is.
Vooral op ko phagan en ik zit op rustig deel van samui dus niet. Brada is wel even checken. Heb atm andere probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zijn ze allemaal al aan het trippen op het strand?
ja maar op zo'n leeftijd besef je dat helemaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap opzich ook wel dat sommige kinderen het nooit mochten kijken vroeger
Wattan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral op ko phagan en ik zit op rustig deel van samui dus niet. Brada is wel even checken. Heb atm andere probleem
Oh die had ik niet gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je die afleveringen met die opa eens kijken.
Echt geweldig als ze naar die meidentuin gaan
Ja toen snapte je die seksistische opmerkingen nog niet echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar op zo'n leeftijd besef je dat helemaal niet
ik was 6 of 7 denk ik
paar maanden terug weer eens gekeken en het was echt heel anders dan ik me kon herinneren
We gingen het ooit op school kijken en iedereen ging er weer stuk om.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh die had ik niet geziennaja ik herinner me het niet meer, zal het eens kijken
Op die leeftijd snap je dat echt wel hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toen snapte je die seksistische opmerkingen nog niet echt natuurlijk.
Wel ouder was ik denk. Jaar of 10,11.
wat is er insoquote:
En dat is precies het leuke aan Japanse series, zoveel minder correct.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gingen het ooit op school kijken en iedereen ging er weer stuk om.
Die Japanse versie is trouwens nog erger. Dan loopt Shin echt naakt rond en is het nog groffer en seksistischer.
Ik was gewoon een braaf kindje en dacht nog niet aan seksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die leeftijd snap je dat echt wel hoor
Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is precies het leuke aan Japanse series, zoveel minder correct.
Me neither, pas een maand geleden toen ik ernaar keek snapte ik hoe erg het eigenlijk wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was gewoon een braaf kindje en dacht nog niet aan seks
Dit is Geo4kant voor hij gaat poepen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Striptease. Hierbij.
Dit dus jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensen.
Want dat is dan ook niet perse correct en gebeurd ook van alles.
Gestoorde fokker or nah?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is Geo4kant voor hij gaat poepen.
hehehehquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
arme lbquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensen.
Want dat is dan ook niet perse correct en gebeurd ook van alles.
Is met zoveel kinderfilms ook met best seksuele grappen tussendoor. Die ontgaan je dan volledig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, pas een maand geleden toen ik ernaar keek snapte ik hoe erg het eigenlijk was
Kijk je ook avatar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.
Een goede animatiefilm kijk ik nog steeds op zijn tijd, maar echt tekenfilms kijken doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is met zoveel kinderfilms ook met best seksuele grappen tussendoor. Die ontgaan je dan volledig.
[ afbeelding ]
Bij deze scène in de Lion King dacht ik ook nooit vroeger dat ze gingen neuken hoor
En dat is nog wel een van de makkelijker kijkbare anime's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb paar keer Death Note gezien en telkens afgezet.
Het verhaal is gaaf en ideaal voor een serie of film, maae door de anime kan ik dat niet lang kijken
Ik moet nog steeds die ene animefilm kijken die heel hoog staat genoteerd in alle lijstjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb paar keer Death Note gezien en telkens afgezet.
Het verhaal is gaaf en ideaal voor een serie of film, maae door de anime kan ik dat niet lang kijken
Welke, spirited away?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die ene animefilm kijken die heel hoog staat genoteerd in alle lijstjes.
Maar de animestijl houdt me tegen
Vond de finale van seizoen 4 apartquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard gezien. Vond Legend of Korra wel minder, maar nog steeds vermakelijk.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt wel een aanrader, heb ervan genoten.
Hmm ga hem nog wel een keer kijken dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die moet je echt zien
die is echt tof
heb ik op dvd zelfs
Dat is zo moeilijk. Alle karakters lijken sprekend op elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Japanse films zijn wel mooi. Binnenkort maar wweer eens eentje kijken
Meen je dezequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gehad. Make me some.
Dat zou ik hebben als iemand the Lion King afkraakte waar ik bij was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeerde ooit ex die film te laten kijken. Hij heeft hem halverwege afgezet, de barbaar.
Was nog een week verbolgen
Alles wat ghibli maakt is gewoon tof en de moeite waardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeerde ooit ex die film te laten kijken. Hij heeft hem halverwege afgezet, de barbaar.
Was nog een week verbolgen
Vooral met Battle Royale had ik datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo moeilijk. Alle karakters lijken sprekend op elkaar
Bedoel je dan animatiefilms of met echte acteurs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Japanse films zijn wel mooi. Binnenkort maar wweer eens eentje kijken
Het is door mijn hoofd geflitst destijds, maar ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik hebben als iemand the Lion King afkraakte waar ik bij was.
Of Harry Potter.
Of Game of Thrones.
Allemaal een reden om dan de relatie te verbreken.
Dat is met vlees toch? Falafel is vegetarischquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai falafel lijkt op icli kofte
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is door mijn hoofd geflitst destijds, maar ja.
Echte acteurs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je dan animatiefilms of met echte acteurs?
Gefrituurde kikkererwtenballetjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is met vlees toch? Falafel is vegetarisch
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoor
Best mooie taal hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel schijtziek worden van dat Japans de hele tijd denk ik
Dat dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefrituurde kikkererwtenballetjes.
Ik snap sowieso niet waarom er mensen zijn die alleen maar romcoms willen kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.
Heb ik alleen maar met vriendinnen of zusje gedaan.
mijn ex vond ze leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.
Heb ik alleen maar met vriendinnen of zusje gedaan.
Mwa niet alles hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alles wat ghibli maakt is gewoon tof en de moeite waard
Howls moving castle vond ik ook erg tof
halverwege altijd sexytimequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoor
Tales from Earthseaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa niet alles hoorDie hebben ook wel wat missers gehad
Nee dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook. Was de jouwe ook een beetje faggot?
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.quote:
He!quote:
Tsssssssquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.
Oh, ik was een beetje teleurgesteld over die. Niet echt boeiende karakters, beetje een leeg plot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vond ik wel tof![]()
Ik had het meer over de saaie drama'sKan even niet op namen komen
Oei.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.
Doe maar weer alsof de informatie nieuw voor je is. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.![]()
Dat is hier in huis ook. Zo matig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Net een jongen in de wasruimte gesproken
Er word dus blijkbaar meer gejat daarlekker schofterig
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Net een jongen in de wasruimte gesproken
Er word dus blijkbaar meer gejat daarlekker schofterig
Hoe vond je dat polen het deden qua bijstandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?
Ja en iets van 30 studio's dus vrij weinig tgen te beginnen verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is hier in huis ook. Zo matig.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |