quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt wel een aanrader, heb ervan genoten.
Hmm ga hem nog wel een keer kijken dan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die moet je echt zien
die is echt tof
heb ik op dvd zelfs
Dat is zo moeilijk. Alle karakters lijken sprekend op elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Japanse films zijn wel mooi. Binnenkort maar wweer eens eentje kijken
Meen je dezequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gehad. Make me some.
Dat zou ik hebben als iemand the Lion King afkraakte waar ik bij was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeerde ooit ex die film te laten kijken. Hij heeft hem halverwege afgezet, de barbaar.
Was nog een week verbolgen
Alles wat ghibli maakt is gewoon tof en de moeite waardquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeerde ooit ex die film te laten kijken. Hij heeft hem halverwege afgezet, de barbaar.
Was nog een week verbolgen
Vooral met Battle Royale had ik datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo moeilijk. Alle karakters lijken sprekend op elkaar
Bedoel je dan animatiefilms of met echte acteurs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Japanse films zijn wel mooi. Binnenkort maar wweer eens eentje kijken
Het is door mijn hoofd geflitst destijds, maar ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik hebben als iemand the Lion King afkraakte waar ik bij was.
Of Harry Potter.
Of Game of Thrones.
Allemaal een reden om dan de relatie te verbreken.
Dat is met vlees toch? Falafel is vegetarischquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Kauai falafel lijkt op icli kofte
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is door mijn hoofd geflitst destijds, maar ja.
Echte acteurs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel je dan animatiefilms of met echte acteurs?
Gefrituurde kikkererwtenballetjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is met vlees toch? Falafel is vegetarisch
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoor
Best mooie taal hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel schijtziek worden van dat Japans de hele tijd denk ik
Dat dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefrituurde kikkererwtenballetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |