Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat is precies het leuke aan Japanse series, zoveel minder correct.
Me neither, pas een maand geleden toen ik ernaar keek snapte ik hoe erg het eigenlijk wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was gewoon een braaf kindje en dacht nog niet aan seks
Dit is Geo4kant voor hij gaat poepen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Striptease. Hierbij.
Dit dus jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensen.
Want dat is dan ook niet perse correct en gebeurd ook van alles.
Gestoorde fokker or nah?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is Geo4kant voor hij gaat poepen.
hehehehquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
arme lbquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik snap niet dat je nu nog een Japanse anime gaat kijken ipv bijvoorbeeld een echte serie met echte mensen.
Want dat is dan ook niet perse correct en gebeurd ook van alles.
Is met zoveel kinderfilms ook met best seksuele grappen tussendoor. Die ontgaan je dan volledig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me neither, pas een maand geleden toen ik ernaar keek snapte ik hoe erg het eigenlijk was
Kijk je ook avatar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.
Een goede animatiefilm kijk ik nog steeds op zijn tijd, maar echt tekenfilms kijken doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van getekende films/series vanwege het kleurgebruik en niet realistische overdrijvingen in de beelden en dergelijke.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is met zoveel kinderfilms ook met best seksuele grappen tussendoor. Die ontgaan je dan volledig.
[ afbeelding ]
Bij deze scène in de Lion King dacht ik ook nooit vroeger dat ze gingen neuken hoor
En dat is nog wel een van de makkelijker kijkbare anime's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb paar keer Death Note gezien en telkens afgezet.
Het verhaal is gaaf en ideaal voor een serie of film, maae door de anime kan ik dat niet lang kijken
Ik moet nog steeds die ene animefilm kijken die heel hoog staat genoteerd in alle lijstjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb paar keer Death Note gezien en telkens afgezet.
Het verhaal is gaaf en ideaal voor een serie of film, maae door de anime kan ik dat niet lang kijken
Welke, spirited away?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds die ene animefilm kijken die heel hoog staat genoteerd in alle lijstjes.
Maar de animestijl houdt me tegen
Vond de finale van seizoen 4 apartquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard gezien. Vond Legend of Korra wel minder, maar nog steeds vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |