Muah niet als het een goede 3D animatiefilm isquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ik heb een beetje een hekel aan die driedimensionale animaties.
En zijn ze allemaal al aan het trippen op het strand?quote:
Moet je die afleveringen met die opa eens kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik besefte laatst wel dat Shin Chan best wel seksistisch is.
Vooral op ko phagan en ik zit op rustig deel van samui dus niet. Brada is wel even checken. Heb atm andere probleemquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zijn ze allemaal al aan het trippen op het strand?
ja maar op zo'n leeftijd besef je dat helemaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap opzich ook wel dat sommige kinderen het nooit mochten kijken vroeger
Wattan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral op ko phagan en ik zit op rustig deel van samui dus niet. Brada is wel even checken. Heb atm andere probleem
Oh die had ik niet gezienquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je die afleveringen met die opa eens kijken.
Echt geweldig als ze naar die meidentuin gaan
Ja toen snapte je die seksistische opmerkingen nog niet echt natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar op zo'n leeftijd besef je dat helemaal niet
ik was 6 of 7 denk ik
paar maanden terug weer eens gekeken en het was echt heel anders dan ik me kon herinneren
We gingen het ooit op school kijken en iedereen ging er weer stuk om.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh die had ik niet geziennaja ik herinner me het niet meer, zal het eens kijken
Op die leeftijd snap je dat echt wel hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toen snapte je die seksistische opmerkingen nog niet echt natuurlijk.
Wel ouder was ik denk. Jaar of 10,11.
wat is er insoquote:
En dat is precies het leuke aan Japanse series, zoveel minder correct.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gingen het ooit op school kijken en iedereen ging er weer stuk om.
Die Japanse versie is trouwens nog erger. Dan loopt Shin echt naakt rond en is het nog groffer en seksistischer.
Ik was gewoon een braaf kindje en dacht nog niet aan seksquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die leeftijd snap je dat echt wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |