Ik snap sowieso niet waarom er mensen zijn die alleen maar romcoms willen kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.
Heb ik alleen maar met vriendinnen of zusje gedaan.
mijn ex vond ze leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die als vrouw samen met een man zou willen kijken.
Heb ik alleen maar met vriendinnen of zusje gedaan.
Mwa niet alles hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alles wat ghibli maakt is gewoon tof en de moeite waard
Howls moving castle vond ik ook erg tof
halverwege altijd sexytimequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ooit een vriendin heb die alleen maar romcoms wil kijken houdt het wel snel op hoor
Tales from Earthseaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa niet alles hoorDie hebben ook wel wat missers gehad
Nee dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook. Was de jouwe ook een beetje faggot?
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.quote:
He!quote:
Tsssssssquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.
Oh, ik was een beetje teleurgesteld over die. Niet echt boeiende karakters, beetje een leeg plot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vond ik wel tof![]()
Ik had het meer over de saaie drama'sKan even niet op namen komen
Oei.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee sorry dat zal ik nooit begrijpen.
Doe maar weer alsof de informatie nieuw voor je is. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.![]()
Dat is hier in huis ook. Zo matig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Net een jongen in de wasruimte gesproken
Er word dus blijkbaar meer gejat daarlekker schofterig
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Net een jongen in de wasruimte gesproken
Er word dus blijkbaar meer gejat daarlekker schofterig
Hoe vond je dat polen het deden qua bijstandquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?
Ja en iets van 30 studio's dus vrij weinig tgen te beginnen verderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is hier in huis ook. Zo matig.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woon je samen met de ruimer pigment bedeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |