damn, hele filmpje gekeken.quote:
Ik OWN deze playlistsquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:29 schreef kovenant het volgende:
damn, hele filmpje gekeken.
geen spijt van!
Ligt er aan, soms kan ik om alles lachen (gewoon hele flauwe woordgrappen ofzo) en soms ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:02 schreef Abed het volgende:
Wat een makkelijke humor hebben jullie, lijkt me heerlijk als je om alles kunt lachen.
Dan hoop ik dat je deze nog niet kent, zijn een paar van mijn favorieten, zonder het gelul aan het eindquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Maar toen stopte het filmpje halverwege en begon er allemaal zooi.
Lol wtf is dat echt?quote:
Die vent is echt droog!quote:
SPOILER: making ofOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een jaar geleden een kapotte camera die ik graag wou repareren. Dus ik op youtube opzoeken: 'how to fix camera'.quote:
"There's a connector here, a connector here and there are 2 more here" klinkt dan ook wel heel erg amateuristischquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden een kapotte camera die ik graag wou repareren. Dus ik op youtube opzoeken: 'how to fix camera'.
Komt dit filmpje als eerste hit tevoorschijn:
Dus ik stug die vent zijn stappen volgen, ondertussen ook een paar fikse schokken gekregen van de flash-capacitor, om er pas tegen het eind van het filmpje achter te komen dat het echt een spoof was. Ik heb de camera ook moeten weggooien.
En zo maakte ik kennis met electroBOOM.
quote:
Echt heel vet. Daar kan ik wel de hele dag naar kijken.quote:
Ik vind die een beetje tegenvallen. Bij de Macarena vind ik die kutstemmetjes juist het grappigst, vooral van die twee gasten met dat geklap erbij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef boempa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je deze nog niet kent, zijn een paar van mijn favorieten, zonder het gelul aan het eind
En deze is vers van de pers:
Van al die parodieën van rookvrouw vind ik deze het leukst:quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind die een beetje tegenvallen. Bij de Macarena vind ik die kutstemmetjes juist het grappigst, vooral van die twee gasten met dat geklap erbij.
[..]
Van al die parodieën van rookvrouw vind ik deze het leukst:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef boempa het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je deze nog niet kent, zijn een paar van mijn favorieten, zonder het gelul aan het eind
spookyquote:
Leuke illusie is dat.quote:
Ook leuk om af te wisselen tussen het linkerplaatje, middelste plaatje, rechter plaatje en weer de middelste, zo lijkt het net of er steeds geswitched wordt tussen links en rechts draaienquote:
Het is echt onmogelijk om ze alledrie dezelfde kant op te zien draaien. Zo frustrerend.quote:
Haha die mensen lopen inderdaad wel eens door de stad en houden willekeurige mensen tegen om een 'goed' gesprek met ze te hebben. Het schijnt dat sommige van hen inderdaad rijp voor het gesticht zijn...quote:
quote:
Sommige zijn echtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]En zo zijn er nog tientallen van die hilarische!
Zijn volgens mij ook compilaties van op Youtube!
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Sommige zijn echt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het donker zou ie niet grappig zijnquote:
Die vrouw in de laatste lijkt wel op Tampiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Sommige zijn echt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan denk ik, dat het wel mag!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:28 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Die vrouw in de laatste lijkt wel op Tampie
omgquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Anoonumos het volgende:
The Definition of "necklace" in a Hello Kitty Dictionary
[ afbeelding ]
Moet dat een scheermesje voorstellen? (onderaan)quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:57 schreef Anoonumos het volgende:
The Definition of "necklace" in a Hello Kitty Dictionary
[ afbeelding ]
Ik zat er net aan te denken, lijkt er heel veel opquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:09 schreef kadoter het volgende:
[..]
Moet dat een scheermesje voorstellen? (onderaan)
Al dan niet alles wat op tafel stond voor die gast.quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daar is een controller op gesneuveld
Hebben de makers van het filmpje ADHD ofzo, het is haast niet te volgenquote:
Zie het als een soort van Failvideo meets Youtube Poop, dus erg chaotischquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:07 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Hebben de makers van het filmpje ADHD ofzo, het is haast niet te volgen
Het afgeleide shredding (of shredding was eerst, ik heb geen idee) vind ik ook wel grappigquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef boempa het volgende:
[..]
Shreds blijf ik toch erg leuk vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het afgeleide shredding (of shredding was eerst, ik heb geen idee) vind ik ook wel grappig
(2009 al)
Altijd weer die eigenwijze personen die op moeten vallen....quote:
ik verwachte bijna ALLES.quote:
dit is een klassiekerquote:
Wat is daar funny aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Woelwater op 13-08-2015 18:45:46 ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:39 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat is daar funny aan?Volgens mij zijn dat spruitjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
Oh jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Hahaquote:
Delta heeft altijd van die droogkomische filmpjes als veiligheidsinstructie. Doen ze goed.quote:
twitter:DailyMailAU twitterde op maandag 17-08-2015 om 02:30:32Nightmare spider situation http://t.co/zFGVN5TAqR http://t.co/NWmsepAkro reageer retweet
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Even de meterstand opnemen!twitter:DailyMailAU twitterde op maandag 17-08-2015 om 02:30:32Nightmare spider situation http://t.co/zFGVN5TAqR http://t.co/NWmsepAkro reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Even de meterstand opnemen!twitter:DailyMailAU twitterde op maandag 17-08-2015 om 02:30:32Nightmare spider situation http://t.co/zFGVN5TAqR http://t.co/NWmsepAkro reageer retweet
als spinnen liefhebber is dit een mooi gezichtquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:05 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Al is het maar een huntsman, ze is groot en snel en de beet doet verdomde zeer. Maar lang niet zo vervelend als die andere spin daar uit Australië, de Atrax Robustus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:36 schreef Manke het volgende:
[..]
als spinnen liefhebber is dit een mooi gezicht
Het is maar een huntsman.
Klassieker inderdaad! Maar ik vind nu pas deze. Daarin gaat hij in een ander kanaal met de samples van dat mentaal gestoorde mens!quote:
2oldquote:
Die is goed jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:19 schreef Cassius het volgende:
[..]
Die zijn goed ja
Deze vind ik nog altijd 't mooiste:
[ afbeelding ]
Wat ook interessant is, kapsel van een Duits meisje die in een verzetsgroep zat. Ziet er modern uit en ook een beetje punk. Ze werd in 1943 geëxecuteerd dus de foto's zijn sowieso minstens 72 jaar oud.quote:
Heeft die man een verstandelijke beperking? Ik heb 'm na 10 secondes uitgezet want als dit de manier is om je boodschap naar buiten te brengen zal de boodschap zelf niet zo denderend zijn.quote:
Hij is een figuur ja. Heeft connecties met de HowToBasic gast, zegt wat over zijn humorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Heeft die man een verstandelijke beperking? Ik heb 'm na 10 secondes uitgezet want als dit de manier is om je boodschap naar buiten te brengen zal de boodschap zelf niet zo denderend zijn.
In de praktijk is het retarded shit ja, maar ik kan het soms wel vermakelijk vindenquote:Filthy Frank is the embodiment of everything a person should not be. He is anti-PC, anti-social, and anti-couth. He behaves and reacts excessively to everything expressly to highlight the ridiculousness of racism, misogyny, legalism, injustice, ignorance and other social blights. He also sets an example to show how easy it is in the social media for any zany material to gain traction/followings by simply sharing unsavoury opinions and joking about topics many find offensive.Yes, there is no denying that the show is terribly offensive, but this terrible offensiveness is a deliberate and unapologetic parody of the whole social media machine and a reflection of the human microcosm that that social media is. Filthy Frank is not racist because when he makes jokes he's not mocking any race but rather the institution of racism itself. He is able to joke about race because he is clearly comfortable discussing and addressing the racial stereotypes which exist and deserve to be made fun of.
cool ditquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat ook interessant is, kapsel van een Duits meisje die in een verzetsgroep zat. Ziet er modern uit en ook een beetje punk. Ze werd in 1943 geëxecuteerd dus de foto's zijn sowieso minstens 72 jaar oud.
[ afbeelding ]
Ok dan. Nooit beseft dat de Duitsers de guillotine gebruikt hebben. Dacht dat die alles met kogel, gas, bom of braadworst deden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat ook interessant is, kapsel van een Duits meisje die in een verzetsgroep zat. Ziet er modern uit en ook een beetje punk. Ze werd in 1943 geëxecuteerd dus de foto's zijn sowieso minstens 72 jaar oud.
[ afbeelding ]
Verrassend genoeg werd dat ding nog voor een lange tijd gebruikt..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok dan. Nooit beseft dat de Duitsers de guillotine gebruikt hebben. Dacht dat die alles met kogel, gas, bom of braadworst deden.
quote:De guillotine is later ook door andere landen gebruikt: onder andere in nazi-Duitsland met als bekend slachtoffer de Nederlander Marinus van der Lubbe. De laatste executie met de guillotine vond plaats in Marseille op 10 september 1977, toen de moordenaar Hamida Djandoubi werd onthoofd.
Die katquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:30 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Verrassend genoeg werd dat ding nog voor een lange tijd gebruikt..
[..]
vraag maar aan Jeroen Krabbéquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok dan. Nooit beseft dat de Duitsers de guillotine gebruikt hebben. Dacht dat die alles met kogel, gas, bom of braadworst deden.
Voor als iemand een leuke UI wil hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Mirel het volgende:
ik heb zowaar zelf content gemaakt! Ik zag deze account voorbij komen op een publieke pagina, ken d'r verder niet ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Vol emotie deze meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Mirel het volgende:
ik heb zowaar zelf content gemaakt! Ik zag deze account voorbij komen op een publieke pagina, ken d'r verder niet ofzo
![]()
[ afbeelding ]
Een FOK!ster toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef Mirel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ken je dat van tosh.0?quote:
Echt wat slechtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:48 schreef Pulzzar het volgende:
Discovery Channel, maar ik garandeer je dat dit in deze rubriek thuishoort
Cool om te wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk wat extremer. Vanaf 20 seconden was het wat merkbaarder.quote:
Sieg ice!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:56 schreef OuwePers het volgende:
Morgen wordt t weer tropisch!
[ afbeelding ]
Hahaha...funny...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok het resultaat vanquote:Op donderdag 3 september 2015 07:13 schreef bijdehand het volgende:
Die vrouw bijna op het einde, wat is dat?![]()
Je mist deze stap:quote:Op donderdag 3 september 2015 10:32 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik gok het resultaat van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Was het dat mokkeltje? zo ja, eeuwig zonde !quote:Op donderdag 3 september 2015 10:32 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik gok het resultaat van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/user/FartMarster/videosquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/FartMarster/videos
Dat hele account gaat alleen maar over zijn scheten
Hij kan wel goed scheten, gewoon op commando, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
https://player.vimeo.com/(...)&byline=0&portrait=0
Ah ja en dat mens wat een paar posts terug in plakjes was gesneden was natuurlijk hilarisch.quote:Op zondag 6 september 2015 11:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heftig maar toch niet echt funny
https://m.reddit.com/r/vi(...)ull_of_laughing_gas/
Nee, dat was een special effect ofzo uit een of andere filmquote:Op zondag 6 september 2015 11:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ja en dat mens wat een paar posts terug in plakjes was gesneden was natuurlijk hilarisch.
Alles behalve. Die hele post was verontrustendquote:Op zondag 6 september 2015 11:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ja en dat mens wat een paar posts terug in plakjes was gesneden was natuurlijk hilarisch.
Die laatste is een Noorse Lundehund.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Honden
Behalve Shiba Inu's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.hoax-slayer.com/man-dog-face.shtmlquote:Op maandag 7 september 2015 16:08 schreef ToT het volgende:
http://daily.bhaskar.com/(...)ery-4298698-PHO.htmlSommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen!
Zat ook al te zoekenquote:Op maandag 7 september 2015 16:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
http://www.hoax-slayer.com/man-dog-face.shtml
dat kan niet eens.... iets met DNA en afstotingsverschijnselen / vergiftiging.quote:Op maandag 7 september 2015 16:08 schreef ToT het volgende:
http://daily.bhaskar.com/(...)ery-4298698-PHO.htmlSommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |