damn, hele filmpje gekeken.quote:
Ik OWN deze playlistsquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:29 schreef kovenant het volgende:
damn, hele filmpje gekeken.
geen spijt van!
Ligt er aan, soms kan ik om alles lachen (gewoon hele flauwe woordgrappen ofzo) en soms ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:02 schreef Abed het volgende:
Wat een makkelijke humor hebben jullie, lijkt me heerlijk als je om alles kunt lachen.
Dan hoop ik dat je deze nog niet kent, zijn een paar van mijn favorieten, zonder het gelul aan het eindquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.![]()
Maar toen stopte het filmpje halverwege en begon er allemaal zooi.
Lol wtf is dat echt?quote:
Die vent is echt droog!quote:
SPOILER: making ofOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een jaar geleden een kapotte camera die ik graag wou repareren. Dus ik op youtube opzoeken: 'how to fix camera'.quote:
"There's a connector here, a connector here and there are 2 more here" klinkt dan ook wel heel erg amateuristischquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden een kapotte camera die ik graag wou repareren. Dus ik op youtube opzoeken: 'how to fix camera'.
Komt dit filmpje als eerste hit tevoorschijn:
Dus ik stug die vent zijn stappen volgen, ondertussen ook een paar fikse schokken gekregen van de flash-capacitor, om er pas tegen het eind van het filmpje achter te komen dat het echt een spoof was. Ik heb de camera ook moeten weggooien.
En zo maakte ik kennis met electroBOOM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |