abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154711696
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154711801
De babyEinstein in de op is speciaal voor Snelle Sjaak *;
pi_154711870
Dank voor de kledingtips! Ga morgen kijken/bestellen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:35:15 #4
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154711930
Tandjes voor Sjaak! Wat een snellerd.

Risu, wat de anderen al zeiden. En als je écht wilt proberen het ritme te veranderen zou ik in de ochtend beginnen ;). Eerder opstaan, dan ochtenddut, middagdut rond 14 ofzo en dan op 'normale' tijd naar bed. Maar goed. Over het algemeen doen baby's toch wat ze zelf willen :P

Hier weinig te melden. M'n beeb is erg sprongerig gedrag aan het vertonen maar kan (daardoor?) ook ineens heel lief spelen met zus. Slapen gaat redelijk, eten gaat super. Nieuwe hit; doperwtjes ♡
pi_154711978
Ik kan me daar zo nog niks bij voorstellen, dat er ritme en slaapjes komen. Het is nu vooral een aaneenschakeling van eten, poepen, slapen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:38:11 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154712004
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:37 schreef Krisvc het volgende:
Ik kan me daar zo nog niks bij voorstellen, dat er ritme en slaapjes komen. Het is nu vooral een aaneenschakeling van eten, poepen, slapen. :')
Zo zijn we allemaal begonnen, letterlijk :P. Komt vanzelf!
pi_154712012
Ja, het veranderd inderdaad steeds. Gisteravond was ze supermoe rond deze tijd, maar krampjes en huils. Nu ligt ze klaarwakker in bed.
Je kan het toch niet afdwingen. En mee eten doet ze idd nog niet, maar ik vind het altijd wel gezellig als ze erbij zit.
pi_154712072
Mijn kint blieft mijn zelfgemaakte happies niet meer... Olvarit friendz 12+ zakjes en ella's kitchen zijn de bom, al het andere wordt boos op de grond gesmeten.

Ik denk dat mijn happies te flauw zijn ofzo, want de linzen met tomaten-courgettesaus waar een sjalotje en een teentje knoflook door zaten vond ie wel omnomtastic...
Kwak
pi_154712179
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef JufMariska het volgende:
De babyEinstein in de op is speciaal voor Snelle Sjaak *;
:* O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2015 @ 20:53:54 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154712447
Dat doe je rap Sjaak!

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:31 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dat had ik vanmiddag nog.. zat ie met zijn klauwen in de kattenbak :r :r :r }:| :X :')
Dat blijft aantrekkelijk helaas. Daarom staat de mijne nu op het balkon met de deur op de haak, zodat poes rustig kan zitten en kinderen niet bij de bak (of kat) kunnen komen :')

en over ritmes: ik heb natuurlijk twee kleuters die al tijden een ritme hebben, en michael is vanaf dag één in dat ritme mee gegaan / gedwongen mee te gaan in dat ritme. Ik heb tot op heden nog geen ritme omgoois gehad van hem in ieder geval.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154713029
En ook dat geeft geen garanties. Ik heb ook een kleuter en mijn baby trekt zich mooi niks aan van haar ritme en doet z'n eigen ding. En dat is iedere dag anders :')
pi_154713206
Hebben jullie tips wat het matras betreft voor een baby?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:15:44 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154713284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
Wij hebben een gewoon ikea bedje en een gewoon ikea matrasje. Dik tevreden.

Aerosleep zou ik niet aan beginnen.
Kwak
pi_154713335
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:13 schreef Myrr het volgende:
Deze:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150182/

met deze erbovenop voor de bazenpoepluiers (nooit gehad, maar je weet maar nooit)

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150295/

Die laatste kan je zo in de wasmachine gooien, heel handig.
pi_154713351
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wij hebben een gewoon ikea bedje en een gewoon ikea matrasje. Dik tevreden.

Aerosleep zou ik niet aan beginnen.
En welke van de Ikea? Ik zie ook hele goedkope, maar daar wil in mijn baby denk ik niet op leggen. Matras is iets waar ik niet op wil besparen, maar hoeft ook geen goudgeld te zijn.
pi_154713359
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

Deze:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150182/

met deze erbovenop

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40150295/

voor de bazenpoepluiers(nog nooit gehad, maar je weet maar nooit). Die laatste kan je zo in de wasmachine gooien, heel handig.
Merci!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:18:44 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154713402
Ik heb ritme wel een beetje gestuurd vanaf een maand of 6 a 7 geloof ik. Het derde slaapje ging sowieso al moeizaam en aangezien Sillie ook nog slaapt overdag kwamen we nergens, er sliep telkens wel iemand. Nu lukt het bijna altijd om ze tegelijk rond 13.30 naar bed te brengen. Ideaal want nu hebben we van 10.30 tot 13.30 ofzo altijd wel tijd om ergens naartoe te gaan.

Ik vond bij 1 kind 2 slaapjes wel fijn :P nu zou ik het wel fijn vinden als Suus ook naar 1 x slapen zou gaan. Maar dat duurt nog wel even, verwacht ik.

Myrr ik zou het dummie topic even pakken, is daar wel handig voor :)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:19:04 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154713417
Oh ik was alweer spuit 11.
pi_154713491
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik was alweer spuit 11.
Nee joh, voor de volgende vraag! Thanks :)

Zo, matrasje bestellen en daarna in bespaarmodus.
pi_154713494
Ja dat dekmatrasje is een aanrader!
pi_154713544
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:21 schreef Crumpette het volgende:
Ja dat dekmatrasje is een aanrader!
Jep, hebben we op het grote bed ook. Kan weliswaar niet in de wasmachine, maar wel zo nu en dan vervangen worden. :+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:24:20 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154713611
Ik merk bij Melba dat hij zijn slaap gewoon verplaatst als we op pad zijn.

Vandaag vertrokken we toen hij eigenlijk moe was. Half uurtje in de auto geslapen, daarna even wakker bij de stuwdam. Doorgeslapen in de auto kwartiertje, toen wakker in de winkel *O* de shit *O* voor t eerst in de winkelwagen gezeten O+ toen in de auto naar huis weer geslapen tien minuten en thuis schone luier en naar bed voor echte slaaps.

Normaal gesproken zou hij om die tijd juist wakker zijn van zn slaapje en fruit gaan eten, dat was nu later en zn avondeten ook. Maakt allemaal niet zoveel uit :@
Kwak
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:26:23 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154713681
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb ritme wel een beetje gestuurd vanaf een maand of 6 a 7 geloof ik. Het derde slaapje ging sowieso al moeizaam en aangezien Sillie ook nog slaapt overdag kwamen we nergens, er sliep telkens wel iemand. Nu lukt het bijna altijd om ze tegelijk rond 13.30 naar bed te brengen. Ideaal want nu hebben we van 10.30 tot 13.30 ofzo altijd wel tijd om ergens naartoe te gaan.

Ik vond bij 1 kind 2 slaapjes wel fijn :P nu zou ik het wel fijn vinden als Suus ook naar 1 x slapen zou gaan. Maar dat duurt nog wel even, verwacht ik.

Myrr ik zou het dummie topic even pakken, is daar wel handig voor :)
+100! Exact zoals hier :). Ook hier vanaf die leeftijd ritme geprobeerd te sturen naar 2 slaapjes, ging helemaal prima!
pi_154713964
Ja nu een uur later ligt ze nog steeds naar haar handjes te lachen, lakentje te kauwen, spijlen te drummen, kletspraatjes, handjesabbelen en nu begint af en toe een jengeltje. Heb ondertussen ook haar luier moeten verschonen want ze had net een nieuwe aan, dus die moest ondergepoept worden.
Zal wel weer 10 uur worden vanavond.
Ik twijfel of ik dan niet nog maar even moet voeden. Is ondertussen ook al weer anderhalf uur geleden ofzo.
pi_154714027
Ritme? Hier gaat A ook noodgedwongen mee in onze dagelijkse beslommeringen. Maar als het zo uitkomt, laat ik hem in zijn bedje slapen en gaan we weer weg als hij wakker wordt. We zitten nu op de meeste dagen op 3 slaapjes per dag. Tussen 6 en 7 wakker voor de dag (zorgt peuter wel voor ;)).

Wij hebben vandaag de kinderstoel weer in babystand gezet. En A mocht ook mee-eten.

Wat is deze?!? _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154714222
Oh en 's avonds in bed leggen voor 22 uur is Heel Erg Not Done. Hij slaapt wel in de doek of op schoot en drinkt dan slokjes hier en daar, maar in bed leggen is wakker binnen een kwartier. Trollbaby :') O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:42:50 #27
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154714233
:o wat zit ie al goed in de tripp trapp!

En dat hoofd _O-

@risu als je dr nou 's ochtends gewoon eerder uit bed haalt? Oh en als je wilt verschuiven las ik de tip om met max een half uur per keer steeds tot t goed gaat te doe .
Kwak
pi_154714497
Kwak, er zit nog een handdoekje tussen ;) . Maar hij zit soms al even zelf rechtop. Halve minuut tot minuut ofzo. De Shit uiteraard.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154714727
Slaaps. :z

Voor mij hoeft het nog niet persee anders hoor. Alleen voor de gezelligheid ga ik niet moeilijk lopen doen.

Broccoli :9 die lust ik graag, hoop op kind van dr moeder, kunnen we het lekker vaak eten. :Y)
Atje O+
Rechtop zitten al ja? Wat snel, Y wil dat ook graag, maar het lukt alleen als ze mijn handen vast heeft. Dan trekt ze zichzelf in zitten, en begint op mijn vingers te kauwen. :')
Dan roep ik wat ze toch een knap meisje is, en dan pak ik haar op mijn arm ergens mee naar toe, want ik laat haar alleen na de luierverschoning even 'zitten'
In de box spelen is ook helemaal de shit. Speelgoed! En ze kan het zelf pakken! En dan ligt het op je hoofd en gaan de armen wijd en hijgen we naar adem tot mama ons komt bevrijden. O+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:01:23 #30
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154714903
Wijzen Suus' leeftjdgenootjes ook de hele dag naar waar ze naartoe willen/wat ze willen hebben? Ik vind het zo lief en knap O+ Ziet ze papa, blijft ze wijzen tot ze krijgt wat ze wil (geknuffeld worden)

Ik krijg flashbacks naar grote broer, misschien is het wel zo'n Standaardontwikkelingsafvinkpunt? :D
pi_154715050
R is alweer 5 maanden vandaag! :o Waar blijft de tijd?

Zitten is de bom ja. :)
En staan is het nieuwe ziten, beentjes stijf als planken op mijn schoot staan, want dan kan ze over de vensterbank heen goed naar buiten kijken!
Giga oor tot oor smile erbij. :D

En op haar buik half op mijn buik leunen terwijl ik op en neer hop = enorme gillachpartijen! Speciale O+ O+ voor het meppen op de zachte mamabuik. :(

Edit - ze zit niet los hoor! (Ja 3 seconden en dan een soort koprol)
pi_154715132
Eet-A *O*

Kwijl all the broccoli! *O*
pi_154715238
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Wijzen Suus' leeftjdgenootjes ook de hele dag naar waar ze naartoe willen/wat ze willen hebben? Ik vind het zo lief en knap O+ Ziet ze papa, blijft ze wijzen tot ze krijgt wat ze wil (geknuffeld worden)

Ik krijg flashbacks naar grote broer, misschien is het wel zo'n Standaardontwikkelingsafvinkpunt? :D
Yup :D
Zodra dat handje omhoog gaat, weet ik al wat ze wil. In de stoel is het 1. Wil mijn eten of 2. Eruit
Als ik langsloop en het handje gaat omhoog wil ze opgepakt worden en knuffelen.
Maar als ik langs loop en geen aandacht geeft, gaat het handje wel omlaag en kruipt ze me achterna om zich daarna aan mij op te trekken.
Blijft Suus echt zo met dr handje omhoog? O+

Heerlijke kwijllijn aan de brocolli :D !

Zittende baby's O+
Dat vond ik echt zo'n mijlpunt jonge. Ineens zien ze er heel anders uit, zo groot.

En tandje voor Sjaak! *O* snellerd!
pi_154715294
Oh, dat staan ja. :') wil je gewoon lekker knuffelen met je kind op schoot, trekt ze die benen stijf. Staan moet ze. Dus ja, dan laat ik haar maar weer even 'staan' en roep ik weer dat ze zo knap is.

Zitten is bij Y trouwens zelfs aan de handjes nog van de wiebel wiebel.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:11:57 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154715354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Yup :D
Zodra dat handje omhoog gaat, weet ik al wat ze wil. In de stoel is het 1. Wil mijn eten of 2. Eruit
Als ik langsloop en het handje gaat omhoog wil ze opgepakt worden en knuffelen.
Maar als ik langs loop en geen aandacht geeft, gaat het handje wel omlaag en kruipt ze me achterna om zich daarna aan mij op te trekken.
Blijft Suus echt zo met dr handje omhoog? O+
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattig O+

Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.

onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf O+
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:15:12 #36
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154715516
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:

Ja, doet Melba al een poosje!

Staam deed hij van de week pas voor t eerst aan mijn handen. Op schoot staan enzo heeft hij nooot gedaan.

Hij was wel heeeeeel trots aan het hhhhhhe hhhhhhe hhhhhhe hijglachen toen hij doorkreeg dat hij stond O+
Kwak
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:17:27 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_154715630
Mauwtje nog helemaal niet. Mauwtje gaat namelijk gewoon altijd huilmopperen. :')
disclaimer
pi_154715631
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.

onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf O+
Suus is echt zo'n zoete toffe baby O+ :D

Ja dat optrekken klinkt heel schattig :') maar in 99% van de gevallen sta ik dus drinken in te schenken, vuil te pakken om weg te gooien of een broodje te smeren oid. In ieder geval moet ik binnen een minuut weer ergens heen lopen met iets in mn handen. Dus dan verkondig ik maar weer "M-lu, we gaan nu even lopen!" En dan, terwijl ze mijn benen stevig vasthoud, lopen we (tergend langzaam) naar plek van bestemming :P
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:18:00 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_154715658
Morgen bijlezen hoop ik. Mn hooft zit te vol! :*
disclaimer
pi_154715713
quote:

[..]

Hahaha awesome!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:20:28 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_154715779
Oh en staan is inderdaad het nieuwe zitten. Ze staat constant. Overal. De hele friggin tijd.

Volgens mij kan ze pas sinds 6 weken zitten en sinds 4 weken kruipen. Dit gaat toch veel te hard ;(
disclaimer
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:22:29 #42
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154715868
Ik O+ Van alle mijlpalen / zitten in een winkelwagentje / broccoli kwijlen / sjaak aka Einstein met z'n 1e tandje/ slaapritmes die wel - niet werken.

Ik heb weer een geweldige dag gehad met ro. Morgen naar de huisarts voor een verwijzing voor het ziekenhuis en smiddags krijgt ze een echo voor haar heupen. Hoop zó dat alles goed is.ben toch een beetje (erg) zenuwachtig.
Leef nu in zo'n heerlijke bubble.
Alles gaat goed. We zijn gezond. Man weer werk. Katten weer rustig (all hail feliway spray _O_ ). Zou zo zuur zijn wanneer dat verandert. :{

Maaaaaaar nu is alles goed dus.. Niet aan denken.
pi_154716129
Zitten, ja veel te snel wat mij betreft. Leer eerst eens goed rollen ofzo :P. Staan op schoot ook al een tijdje (we houden dan alleen handjes vast). Mijn laatste baby ;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:30:48 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_154716230
A. zit los? Die is toch nog newborn? En ook al broccoli likken :o
hij blijft leuk phaidra, met zn olijke koppie O+
disclaimer
pi_154716463
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
A. zit los? Die is toch nog newborn? En ook al broccoli likken :o
hij blijft leuk phaidra, met zn olijke koppie O+
Voor een halve minuut wel ja :P. Maar we oefenen er niet bewust mee hoor, mij te vroeg. Maar hij is echt sterk voor zijn leeftijd ja. Nu 5,5 maand!

En dat eten: werkelijk alles gaat naar z'n mond, behalve eetbare dingen. Van de week al komkommer gegeven, was niet boeiend. Broccoli smeer je op je mouw. Hij is daar volgens mij minder vlot mee :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154716605
Wat knap van A O+ *O*
pi_154716658
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:22 schreef faptist het volgende:
Ik O+ Van alle mijlpalen / zitten in een winkelwagentje / broccoli kwijlen / sjaak aka Einstein met z'n 1e tandje/ slaapritmes die wel - niet werken.

Ik heb weer een geweldige dag gehad met ro. Morgen naar de huisarts voor een verwijzing voor het ziekenhuis en smiddags krijgt ze een echo voor haar heupen. Hoop zó dat alles goed is.ben toch een beetje (erg) zenuwachtig.
Leef nu in zo'n heerlijke bubble.
Alles gaat goed. We zijn gezond. Man weer werk. Katten weer rustig (all hail feliway spray _O_ ). Zou zo zuur zijn wanneer dat verandert. :{

Maaaaaaar nu is alles goed dus.. Niet aan denken.
Fap is die angst vanwege mogelijke heupdysplasie?

In dat geval .. mijn oudste heeft vanaf 3 maanden tot haar eerste verjaardag een spreidbroekje gehad. Mocht je je ei kwijt willen of met vragen zitten .. mijn dm staat open :)
pi_154716859
Y wakker, dus hup even een voeding, dan slaapt ze makkelijker weer in.
Klaar met voeding, dus even omhoog, boertje laten. Pakt ze met beide handjes mijn gezicht en gaat ze op mijn wang zuigen als een malle. Ik heb dus een mooie zuigzoen op mijn wang. :') ik moest wel lachen. Met dr vrolijke smile.
Nou maar hups weer gaan slapen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:48:13 #49
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154717032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Fap is die angst vanwege mogelijke heupdysplasie?

In dat geval .. mijn oudste heeft vanaf 3 maanden tot haar eerste verjaardag een spreidbroekje gehad. Mocht je je ei kwijt willen of met vragen zitten .. mijn dm staat open :)
Bedankt twinkle. O*
Zal het in m'n achterhoofd houden.
Merkte jij eigenlijk iets aan je kindje ?
Ik niet namelijk :o en dat vind ik dus een beetje eng ofzo.
(Slechte moeder en het niet door hebben dat er iets mankeert enzo)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:55:03 #50
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154717312
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef faptist het volgende:

[..]

Bedankt twinkle. O*
Ik heb zelf heupdysplasie gehad en J heeft het nog steeds. Bij mij ontdekt met drie maanden maar toen niet als ernstig ingeschat en bleek dat toch wel te zijn met tien maanden.

Bij J helemaal niet ontdekt wamt geen reden voor onderzoek en doordat t aam twee kanten zat sowieso niet opvallend.

Ofwel:geen slechte mama als je niks doorhebt :* en daarbij ook nog eens dikke kans dat er niks aan de hand is (bij Melba was ik er ook erg bang voor maar die had ook niks)
Kwak
pi_154718445
quote:

[..]

S.uze O+, wat een lieverd is dat! En wat hebben jullie prachtige kinderen!

Man vond de suit ook leuk :)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:31:11 #52
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154718510
Fap, Draak heeft een lichte heupdysplasie, daar merkten wij in het begin ook niets van, totdat de fysio ons erop wees dat ze haar linker bovenbeentje iets minder ver naar buiten kon draaien dan rechter.
pi_154721474
Slapen is voor watjes.
pi_154722544
Experiment 'baby op z'n eigen kamer' is halverwege de nacht opgeschort. Tot nu toe evenveel voedingen, miljoen meer gedoe :N Dus uk ligt nu weer bij ons te knorren.. Ik doe ook mijn ogen weer dicht :W

Edit: eh... Ohnee... Het lijkt er heel erg op dat we tand nr 4 aan het verwelkomen zijn :X Wat een onrust in dat kleintje :{

[ Bericht 29% gewijzigd door JufMariska op 29-07-2015 03:38:11 ]
pi_154723635
Och arme L. Het gaat ook wel achter elkaar door bij jullie he...

Sjaak werd net huilend van pijn (denken we) wakker. We probeerden van alles maar hij bleef ontroostbaar. Als laatste optie maar een flesje gemaakt en dat hielp, gelukkig. Hoop voor hem (en ons) dat we zo nog even verder kunnen slapen.
pi_154723665
Ennnnn wakker :{ J is met 'm lopen om te kijken of hij daar rustig van wordt, drinken en knuffelen zijn helaas niet de oplossing vandaag..

Hoop dat jullie nog konder slapen MwC!
pi_154723682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 05:29 schreef JufMariska het volgende:
Ennnnn wakker :{ J is met 'm lopen om te kijken of hij daar rustig van wordt, drinken en knuffelen zijn helaas niet de oplossing vandaag..

Hoop dat jullie nog konder slapen MwC!
Sjaak is alweer in dromenland op vrouw. Ik ga ook mijn ogen dicht doen.

Sterkte :*
  woensdag 29 juli 2015 @ 06:05:47 #58
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154723711
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:29 schreef Malteser het volgende:

[..]

S.uze O+, wat een lieverd is dat! En wat hebben jullie prachtige kinderen!

Man vond de suit ook leuk :)
:+ ja jij hebt haar blije hoofd even kunnen aanschouwen natuurlijk! En bedankt voor het compliment :)

Leuk om je ontmoet te hebben en fijn dat je man de suit leuk vindt! (4FF is vrij smaakgevoelig dus gewit'tooitnie he)

JM hij krijgt het wel even op zn bordje allemaal he? Arme L (en jullie). Hoop dat je nog slaapt.

MwC gelukkig hielp de fles! Na het ziek zijn hebben ze soms wat in te halen he, hoop voor jullie ook dat het slapen nog is gelukt.

Suus slaapt alweer een paar nachten door, al vond ze het helaas om 5.15 wel weer mooi geweest voor de nacht. Maar je kunt niet alles hebben he, beter dan het vorige week was iig!

SQ hoe gaat het daar inmiddels?
  woensdag 29 juli 2015 @ 07:11:41 #59
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154723862
Och JM, arm jochie!

En bij MwC ook al een klein sneutje.

Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties :N.
Vannacht heeft ze trouwens doorgeslapen weer :) en ze slaapt nog.

Spees :D, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken :'). Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze :6 :D
pi_154723963
Soesa, is hier ook optie 1 hoor! Maar als hij niet wil, dan is 't ff zoeken naar wat wel werkt ;)
J heeft 'm weer in slaap gekregen, ik word net wakker van de wekker en ga 'm zo naar kdv brengen.
pi_154724010
Wij hebben ook nog even geslapen *O*
  woensdag 29 juli 2015 @ 08:39:11 #62
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154724525
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!

Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties :N.

Spees :D, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken :'). Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze :6 :D
Ik heb echt de mannelijke variant van jouw meisje..

Ik dacht vannacht, laat ik de Dad methode eens proberen en Frans weer knuffelen. Misschien kan hij niet zelf in slaap vallen. Rondgelopen, mee in bed genomen, geaaid. Inmiddels 1 uur verder.. nog huils.. Hmpf.
Dan maar weer een fles.
En wie ging daarna gewoon weer slapen.. juist...

-ik moet ook niks op willen lossen wat niet kapot is-
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154724551
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef faptist het volgende:

[..]

Bedankt twinkle. O*
Nee niks gemerkt! Op controle bij cb merkte de arts op dat haar plooien niet symmetrisch waren. Dat vind zij reden voor een foto. Toen bleek ze 1 kom niet volledig ontwikkeld te hebben.

Dezelfde week nig naar zkh in boxmeer voor orthopeed en aanmeten spreidbroek. Goede begeleiding gehad ^O^

Maakte me in het begin ook wat zorgen en het zag er soms best sneu uit. Maar je raakt eraan gewend en Djenna heeft zich prima ontwikkeld ^O^

Haar eetste verjaardag was voor ons een dubbele mijlpaal want dat betekende ook weer een leven zonder spreidbroek.

Komt goed vrouwke :*
pi_154724678
Misschien toch tijd voor een slaapzakje. Mevrouw ligt te slapen op de dekens. :')

Wij hebben bij Y ook een echo van de heupjes moeten laten maken. Standaard bij stuitkindjes, maar alles was in orde. En ze vond het allemaal prima, die echo. Wel vieze zooi hoor, die gel op je kind.
pi_154724682
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!

Het was bij ons een laatste optie (de fles) omdat Sjaak een redelijk vast schema heeft zelf en nu overal last van heeft. Dus eerst de pokjes ingesmeerd, luier verschoond, Dentinox gesmeerd, voetjes en handjes nagekeken (na het haar-verhaal van LT een paar maanden geleden). En dat was het allemaal niet. Normaal wordt Sjaak klokslag 6.03u wakker voor zijn flesje en nu was het dus een uur eerder. En dan denken we daar niet aan :D
pi_154724707
Jullie zeuren wel over jullie baby's die te snel gaan, maar ik weet wel van wie ze dat hebben :6 dit is toch niet bij te houden zo ;( ! ( ;) )

Kusjes all around voor de baby's (en ouders!) die pijn/last hebben of gewoon even niet lekker in d'r vel zitten! :*

Jompels all around voor de knappe/lieve/snelle/ondernemende baby's (ook al gaat het soms allemaal veel te snel)! *O*

Hier ook aan een beter slaapritueeltje aan het werken :) Overdag nu dus ook de slaapzak aan sowieso. En voorheen wiegden we Minion eerst eigenlijk altijd in slaap voordat we d'r weglegden, maar dat kunnen we ook niet blijven doen (nou ja, kán wel..). Dus sinds gisteren aan het oefenen met 'r wakker in bed leggen.
Valt me tot nu toe nog niet tegen: ze blijft sowieso best nog even rustig als ze ligt. Daarna begint ze uiteraard wel te jengelen/huilen en moet ik 'r alsnog oppakken en zachtjes wiegen, maar had ook niet verwacht dat we er binnen een dag vanaf zouden zijn ;)

Maar ik heb goede hoop! :)

Vannacht begon ze jammer genoeg om kwart voor 3 alweer :O en vanaf toen elke 3 kwartier ofzo... Maar ze liet zich wel steeds liggend in bed troosten, dus da's al iets!
(Tot half 6, toen was ik het zelf zat en heb 'r tussen ons in gelegd :@ )

Oh en hier over een paar weken ook een echo van de heupjes, omdat ik als kind heupdysplasie had (met gips, spreidbroek, the works ;) ). Hoop natuurlijk dat er niks aan de hand is, maar als ze er op deze leeftijd achter komen, is het vaak prima te behandelen :Y
Zeker als ik naga dat ik er ook niks aan over heb gehouden (en dat was 27 jaar geleden ;) )
pi_154724849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:57 schreef twist02 het volgende:
Jullie zeuren wel over jullie baby's die te snel gaan, maar ik weet wel van wie ze dat hebben :6 dit is toch niet bij te houden zo ;( ! ( ;) )

Ja dit :D
pi_154725142
Bijgelezen maar alles weer vergeten. :6

*O* / :* / O+ (doorhalen wat niet van toepassing is) all around!

Ik hees mijn ieniemini baby (toch?) zojuist in een truitje maat 62. :'( Bij de armpjes nog wat groot, maar haar maatje 56 vestje was in een naveltruitje veranderd. :'(

Gisteren mijn bestelling bij Next binnengekregen, wát een leuk spul!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154725220
Ah nee JM, alweer zo'n nacht. ;(. Hopelijk is het te wijten aan het vierde tandje en keert daarna de rust weer terug... Dat kusje is wel superlief. O+. I's equivalent: 's ochtends in bed naar mij toe kruipen, zijn mondje op mijn blote buik zetten, en dan ppprrrffftttt doen. _O- .

faptist, succes bij de echo! Logisch dat je je zorgen maakt, maar gelukkig al succesverhalen genoeg hier.
En al die snelle jelles hier! Sjaak al mét tand. :o. I heeft nog niets. :').

Selvaria, leuke bestelling! Kreeg jij trouwens ook een mailtje met een herrinering (sic) dat je een bezorgdatum en -tijd moest kiezen? :? . Ik wel, dus ik dacht dat dat was omdat ze al langs waren geweest terwijl ik er niet was, maar er lag helemaal geen briefje in de bus of zo. Als het goed is komen mijn spulletjes vandaag!

En je mag mij lek schieten, want ik heb geen idee wat hier aan de hand is. Twee weken geleden zaten we nog op 3, 4, 5 voedingen per nacht en afgelopen nacht heeft hij klokje rond geslapen. :o. Gelukkig had ik zelf weer één van mijn slapeloze nachten (ik miste Baard naast me ;( ), dus was de schok voor mijn lichaam niet te groot. :7 .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154725224
De smileys zijn gratis vandaag, jongens!
pi_154725415
Selvaria, ja echt erg hè? ;( Onze Minion kan sommige maat 56-dingen ook écht niet meer aan :X

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
I's equivalent: 's ochtends in bed naar mij toe kruipen, zijn mondje op mijn blote buik zetten, en dan ppprrrffftttt doen. _O- .

Nohhhh O+ :'( O+
pi_154725510
Nee DaD, geen mail voorbij zien komen daarover! Überhaupt geen mail over levering wanneer dan ook, dus dat was een leuke verrassing gisteren. O+

Jouw I. :D O+
pi_154725539
Omg, ik las mijn vorige vorige post net terug en wat een verkleinwoorden. :') Is dat wat mama zijn met je doet? :'(
pi_154725552
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:56 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik las mijn vorige vorige post net terug en wat een verkleinwoorden. :') Is dat wat mama zijn met je doet? :'(
Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt. :P
pi_154725569
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:58 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt. :P
:'(
pi_154725773
:D
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:13:25 #77
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154725812
DaD :D! De dreiging van het slaapboek never fails :7

Selvaria, goeie buit zeg! En mt 56 is hier alweer eeuwen geleden :'(

Mijn enorme snotterbaby was zo gezellig vanmorgen O+ (nu slaapt ze :P). Nog een filmpje in de klapreeks:

woensdag 29 juli 2015 @ 10:21:53 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154725932
:* voor de slechte nachten, maar ik lees gelukkig ook dat er goede nachten bij zitten!

Leuke kleertjes selvaria!

Faptist succes! Duim dat jullie gewoon lekker in jullie bubbel kunnen blijven!

Hier een hele goede nacht. Blijkbaar heeft mijn zoon toch wat slaapgenen van mijn man. Beetje jammer dat ik net wakker werd met een hartslag van 180 omdat ik zeker widt dat ik L na het voeden even had neergelegd naast me, maar 'm nog niet in bed teruggelegd. En ik lag lekker diep onder de dekens. Maar uiteraard was dat niet het geval. :+ ik leg 'm alleen even op ons bed om zelf uit bed te klimmen, dus de kans is überhaupt klein dat het zou kunnen gebeuren.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154726044
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond. :(
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:30:26 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_154726082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond. :(
kun je niet over een uurtje boodschappen doen dan?
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:31:36 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154726109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Hoezo nergens vervanging te koop? Je hebt ook universele regenhoezen. Ik zou gewoon over een uur boodschappen doen of wanneer het droog is iig :P. Soms is het zo moeilijk niet he ;)
pi_154726125
Ja, kan wel, maar dan slaapt Y weer.
Ik heb nog een restje spinazie gevonden. Heb er al geen zin meer in. :')
Even kind voeden en naar bed brengen maar.
pi_154726150
Je weet dat het half 11 is, hè? :D.
pi_154726159
Ik heb er een rothumeur door.
Vervanging heb ik al eens eerder naar gekeken, al die hoezen passen niet op de mc wagen. Toen dacht ik nog dat hij er niet bij zat.
Maar ik kijk wel even naar een oplossing later. Eerst maar even Y wat aandacht geven.
pi_154726176
Ze wordt wel weer een keer wakker...toch? :o
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:46:18 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_154726378
Zo, eindelijk even bij kunnen lezen :)

Ik lees fantastisch nieuws voor familie Mariska! Wat gaaf joh! Ik zie L. al helemaal los gaan in het klauterbos O+ Gefeliciteerd *O* Oh en hij zoent! Wat mega uber cute!

Gevalletje, fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Q. en met jou! O+

Rapley met kattenbrokken... Mauw heeft sinds eergisteren de voederbakken ontdekt. Ik pluk nu elke drie minuten een baby uit de water / voerbak :')

Pluisje A. zoent ook! Veeg me op O+

Tand voor Sjaak!! :o Snelle Jelle! _O_

Beterschap voor Fannetje en co :*

Wijzende oktoberbaby's :o Wat gaan ze snel! Mauw is wat gemiddelder volgens mij. Die is pas net begonnen met staan deze week ;)

Fapt (en twist ook lees ik), hopelijk zien de heupjes er goed uit :*

DaD, fijn dat de nachten nu zo goed gaan, hopelijk blijft het!
(ik rekende me rijk na vijf nachten doorslapen, nu weer 1 nachtvoeding, ik hou op met proberen het te begrijpen :'))

Ah, mariposas heeft ook een Verloren Baby gehad :D (heel herkenbaar :'))

Soesje, wat ben je toch leuk, met je vorkje eten en klappen, zo groot! Wel lekker het plakbeleg in je haar smeren gelukkig :Y)

Foto's O+
Kleine R. verovert het bed van mama :D
Selvariababy lacht!! O+!
Tuurtje schrikt van broccoli! En zitten O+
disclaimer
pi_154726564
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was. :D. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten. :@.
pi_154726592
Extra fijn dat ie het nu wel doet DaD. *O*

KlapSuusje O+
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:59:18 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_154726596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was. :D. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten. :@.
Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent. O+
disclaimer
pi_154726623
Ik doe eigenlijk altijd 's ochtends de boodschappen als het rustig is, want lekker meer ruimte met mijn wagen in de super. Dat gaat altijd goed, en dan heb ik in de middag meer tijd voor speeltijd met Y en af en toe wat alleen tijd. Als het dan ineens niet gaat zoals ik wil, krijg ik een pesthumer. Dat ik nog niet gegeten had, helpt ook niet. Dat het regent, maakt me niet zo uit. Hup regenhoes erop, parapluutje mee en gaan. Maar ja, dan moet die hoes niet ineens stuk gaan. Dan zie ik niet alleen vandaag in de soep lopen, maar alle regendagen. Ik kan niet altijd maar binnenblijven omdat het regent.
Het is ook nogal een eindje lopen naar de super, niet even binnen een half uurtje heen en terug, maar echt minimaal een uur bezig en dan heb ik nog mazzel. Ik zal een gat in de lucht springen als we weer kunnen fietsen. Al weet ik ook wel dat boodschappen met ouder wordend kind ook een uitdaging kan zijn.
Maar goed, mijn humeur is weer beter en we maken er maar het beste van. Als het droog is kunnen we alsnog even boodschappen doen, en anders morgen maar. Eventueel met Y in de tula en een parapluutje mee.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_154726660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent. O+
Ja, dat is het precies! En de laatste week is het al zo dat als I nog wil drinken, dat dat dan rond een uur of 22.30/23 is. Dus dan maken we daarna alsnog een heel goede nacht.

Oh, dat filmpje van Suusje! O+. Dat klappen is superlief. Wat heeft ze veel haar, ook.
pi_154726679
Hele luie vakantie+1 op SQ *)

Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks :') . Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.

Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon -O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 11:04:14 ]
pi_154726745
Och Suze, wat een mooi kindje zo. O+
Maakt mijn humeur ook een stuk beter. Wat een schatje zeg.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:07:27 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_154726749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hele luie vakantie+1 op SQ *)

Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks :') . Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.

Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon -O-
Ja, daar is ze best "laat" mee dan :D Maar gelukkig is ze met andere dingen weer heel vroeg, voor de balans der dingen :+
Wat moet je er ook mee, tanden :{w
disclaimer
pi_154726801
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.

Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank :o ! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet :') . Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft :+ .
pi_154726836
Me ook maar eens melden hier. Dochtertje is nu 4.5 week oud. Verkouden, sneu -O-
Slaapt redelijk, vorige week wel 5 nachten achter elkaar dat ze tussen 04,00 - 05.00 kwam en dan gewoon niet slapen tot een uur of 07.00. Dat was vermoeiend!! :o

Nu gewoon weer 3 a 4 uur slaap tussen de voedingen door :)
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:13:55 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_154726863
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten :')

Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijven ;) Het wordt beter!
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:00 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154726864
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.

Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank :o ! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet :') . Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft :+ .
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun O+. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes :D

Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!

Thanks voor jullie reacties op het filmpje O+
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:34 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_154726870
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun O+. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes :D

Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!

Thanks voor jullie reacties op het filmpje O+
Ben benieuwd naar de nieuwe feature aan het eind van de week :Y)
disclaimer
pi_154726885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten :')

Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijven ;) Het wordt beter!
Ik had 6 weken vakantie. Nu nog half weekje over. Had gehoopt een soort ritme te ontwikkelen. No way!!! _O-. Ze doet echt wat ze zelf wilt de dame.

en vanaf wanneer wordt het gemiddeld beter? :D
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:15:47 #101
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154726890
Volgens het grote hele boek kan ze straks helpen in het huishouden dus ik kan niet wachten!
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:17:34 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_154726917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik had 6 weken vakantie. Nu nog half weekje over. Had gehoopt een soort ritme te ontwikkelen. No way!!! _O-. Ze doet echt wat ze zelf wilt de dame.

en vanaf wanneer wordt het gemiddeld beter? :D
Dat verschilt per baby. Ergens tussen de 12 weken en de 12 maanden ;) Maar je groeit er ook in mee, dat scheelt nog wel het meeste. Je leven staat nu nog zo op zijn kop, eerst maar aan elkaar wennen, en dan komt dat ritme vanzelf wel een keer :Y
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:17:57 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_154726919
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Volgens het grote hele boek kan ze straks helpen in het huishouden dus ik kan niet wachten!
oh dat is wel handig ja. Beetje stofzuigen, opruimen, dat soort dingen?
disclaimer
pi_154726929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat verschilt per baby. Ergens tussen de 12 weken en de 12 maanden ;) Maar je groeit er ook in mee, dat scheelt nog wel het meeste. Je leven staat nu nog zo op zijn kop, eerst maar aan elkaar wennen, en dan komt dat ritme vanzelf wel een keer :Y
Dat is waar.

Alles is leuk aan haar haha, hoe een baby een mens kan veranderen en andersom :D O+
pi_154727062
H_k, iets van een ritme hier bij zo'n 8 weken (gelijk met het moment dat we erachter kwamen dat ze koemelkallergie heeft kwam de rust ook terug). N. is nu heel voorspelbaar, maar ik weet dat dat elk moment afgelopen kan zijn. :D

A. stapt Razz. :o Arme jij straks met je bolle buik achter je lieve pluisje aan. :D O+
pi_154727167
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:26 schreef Selvaria het volgende:
H_k, iets van een ritme hier bij zo'n 8 weken (gelijk met het moment dat we erachter kwamen dat ze koemelkallergie heeft kwam de rust ook terug). N. is nu heel voorspelbaar, maar ik weet dat dat elk moment afgelopen kan zijn. :D

A. stapt Razz. :o Arme jij straks met je bolle buik achter je lieve pluisje aan. :D O+
:D
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:41:00 #107
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154727386
Ritme.. Wat is dat?

Hetgeen je elke 2 weken omgooit toch? Die?
Ja dat kennen we 8-)
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154727402
Ritme? 9-maander says no. :+

Sowieso heb ik vannacht elk uur minstens 2 keer gezien. Ik weet niet waar ze mee bezig was, maar vermoeiend was het wel :')
pi_154727522
Ik zeg niks :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:48:47 #110
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154727568
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:33 schreef Risu het volgende:
Ik heb er een rothumeur door.
Vervanging heb ik al eens eerder naar gekeken, al die hoezen passen niet op de mc wagen. Toen dacht ik nog dat hij er niet bij zat.
Maar ik kijk wel even naar een oplossing later. Eerst maar even Y wat aandacht geven.
Ik ben in de war. Wat zoek je nu?
Een regenhoes voor je maxi cosi of voor een 'maxi cosi kinderwagen'?
Staat er niks op Mp?

Ducttape fixed alles

herkenbaar hoor, maar laat je dag niet verpesten door een bui! O*
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:48:49 #111
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154727570
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:46 schreef Crumpette het volgende:
Ik zeg niks :')
Wacht maar >:) >:) (je wil er meer toch ooit? 8-) )

Die eerste van mij was ook net als W .
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:50:03 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_154727595
wacht maar O+
disclaimer
pi_154727799
Wacht maar *;

I en uk moeten maar snel afspreken DaD, we doen iets niet handig nu ;( Dit weekend 2 nachtjes wij slaaaaapen, hij opa & oma, daarna hebben we misschien de moed en energie voor een beetje slaaptraining ofzo. Ik begin er aardig doorheen te zitten zo langzamerhand :@

SPOILER
Sorry.
SQ, hoe gaat het daar?? Moet veel aan je denken :*
En tnx, een Huis jongens! En een tuin! En een bad! En een open keuken! En kant @ klaar geverfd, en gelaminaat, en met gordijnen overal O+ O+ O+
pi_154728031
Goed dat je er dan achteraan gaat JM :*
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:13:07 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_154728171
Och lieve JM :*

SPOILER
disclaimer
pi_154728429
SQ
SPOILER
Skittles ook tnx!
pi_154728501
Ik zou jullie allebei (en als meer mensen willen mogen die ook) zo graag een knuffel geven! Vind het echt heel erg om te lezen. Ik vind jullie zulke toffe mensen en vind het niet fijn dat er jullie niet gelukkig zijn. Helaas blijft het voorlopig bij een virtuele knuffel voor nu.

Misschien kan ik jullie een beetje opvrolijken met BijnaBeterSjaak?

SPOILER
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:32:52 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_154728559
Och Cactus, wat een arme stippelsjaak! Maar ik moest ook wel een beetje grinniken. Hij heeft een prachtig patroontje en hij lacht ook nog gewoon :D
disclaimer
pi_154728585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Och Cactus, wat een arme stippelsjaak! Maar ik moest ook wel een beetje grinniken. Hij heeft een prachtig patroontje en hij lacht ook nog gewoon :D
We wilden eigenlijk met een stift alle vlekjes met elkaar verbinden :D Toch maar niet gedaan...
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:38:45 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_154728691
:')
disclaimer
pi_154728740
Sq :*

Jm :* ... die mensen zijn er ook niet voor niks he ;) .. zeker doen als je denkt dat het daardoor beter kan worden

Dad slaaps *O*

Mijn laatste melkpoederfles gegeven vanmorgen :{ ;( ..m vanaf mirgen krihgt ie normale melk.

On the other side ... zaterdag mooi weer en het belooft heel gezellug te worden *O*
ik gok zo dat ie een shitload aan autos gaat krijgen want als mensen vroegen of we nog wensen voor hem hadden zei ik ... doe maar een auto ofzo :s)
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:42:58 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_154728789
Ga jij zo strikt voor die 1 jaar-grens, twink?
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:43:38 #123
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154728805
Och JM, ik vind je echt zó'n stoere! :*

En SQ, jouw moeder is volgens mij echt een bikkel hè! Hoop dat je optimist weer snel boven komt drijven :*

Oi, Sjaak! Wat zit ie onder zeg, gos ;(
pi_154728832
Het fijne van zo vroeg de waterpokken is dat we weten dat het nog eens komt en zijn voorbereid *O*

Twinkle, auto's zijn wel de beste cadeaus ooit natuurlijk :D
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:46:10 #125
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154728871
:* voor JM en SQ

JM, ik verbaas me er altijd over dat je zegt het moeder gevoel niet echt te hebben. Ik vind je echt altijd 100 keer meer natuurlijk moeder dan ikzelf. Vervelend dat je het niet zo voelt.

SQ, ik hoop dat het met je moeder snel beter gaat. En dat stomme werk :( , op naar iets anders!

StippelSjaak _O_ . Hij wordt echt al groot he!
pi_154728959
Virtuele knuffels zijn lief, dankjulliwel :* ik moet ook vreselijk huilen van jullie knuffels en woorden, maar dat moet ik toch al steeds, dus dat geeft niet :'( ;)

Straks aan het werk (shooten *O*) en daar voel ik me wel goed bij, dus dat is fijn. Bijna geen werk nu, dat geeft me ook een rotgevoel. Ik word zo blij van m'n werk.. En ik verdien nu ook bijna niet, dat is ook niet zo handig :X

Oh en stippelSjakie O+ :o ;( Fijn dat hij de goede kant op gaat!
pi_154729414
Och JM. ;( Op mij kom je als een ontzettend gevoelige en lieve moeder (en vrouw sowieso!) over, maar je voelt het zelf het beste aan. Goed dat je hulp zoekt. :*

SQ. :* Hopelijk slaat de pijnbestrijding goed aan en kan je lieve moeder nog heel lang de hort op met haar scootmobiel. O+

Ach gut, Sjaak. :D
pi_154730111
SPOILER: JM
SPOILER: SQ
pi_154730329
Maken jullie ook echt de meest compleet nergens over gaande liedjes voor je kind? Ik ben de halve dag debiele liedjes aan het zingen. :')

Als je bitch wilt chillen, is het geen probleem.
Dan ga ik erheen, ik kom niet alleen.
Want ik heb melk en tieten, ik heb melk en tieten

Die is al 4 dagen favoriet. :')
pi_154730547
Dikke :* voor SQ en JM... wat een gevecht en verdriet.

----------

Ik kwam eigenlijk vertellen dat we nu toch echt een ander huis hebben.. het is zo'n geweldig huis, ben er helemaal verliefd op! Maandag tekenen en dan klussen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:46:37 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_154730580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:37 schreef Krisvc het volgende:
Maken jullie ook echt de meest compleet nergens over gaande liedjes voor je kind? Ik ben de halve dag debiele liedjes aan het zingen. :')

Ja, dat gaat ook nooit meer over denk ik :')
Goeie variant trouwens ^O^ over een jaar weet je niet meer welke liedjes er in de top 40 staan en zing je de hele dag "klap es in je handjes"

;( _O-

Twist, thanks :* en de rest natuurlijk ook O+
disclaimer
pi_154730863
Dames: :*

JM: Goed om de houvast te hebben dat het altijd wel weer goed komt. Herkenbaar ook!

Moedergevoel, tsja, ik ben dol op mijn kind natuurlijk, maar dat verliefde gevoel van de eerste uren/ weken, dat vlakt een keer af toch?
We gaan ook niet voor niets weer werken, we zijn meer dan alleen moeder!
Dat knelt wel eens ja. :(

(Vandaag is mijn 'parttime dag' :') en daar wordt ik altijd wat down van. Zo veel te poetsen, zo weinig puf en zo veel schuldgevoel vanavond :') . )

SQ wat is het toch een rotperiode voor jou! Dat mag je ook best laten merken hoor!

Sjakie wat ben je mooi met je stipjes! Houden zo!
pi_154730880
quote:

Kris in da hood! :D

Ho wacht, wie heeft er nu allemaal een huis ineens??? Ik wil *O* doen maar weet niet meer voor wie? :')

Maken jullie nu een K&W topic in oud? Klussen met baby's?
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:57:35 #134
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154730892
Mijn peuter zingt gelukkig de hele dag. En oerend hard is bij Frans favoriet (uiteraard)

Spoiler want offtopic, al verantwoord ik het in een leuke wacht maar vorm
SPOILER
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:15:42 #135
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154731464
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:57 schreef AwayTL het volgende:
Mijn peuter zingt gelukkig de hele dag. En oerend hard is bij Frans favoriet (uiteraard)

SPOILER
O+

Ik kan niet wachten tot R gaat praten!

Iemand kinderstoeltips? Ik zag al wat voorbijkomen, maar mijn budget is geen 400 euro, we krijgen er een cadeau maar moeten nog uitzoeken welke.

Iig niet die van de Ikea en niet de Triptrap.
pi_154731465
O+ O+
Scheetje is V toch!

En dikke :* voor SQ
pi_154731570
Hele dikke :* voor JM en SQ, alles is volgens mij al gezegd, helemaal mee eens.

En JM, ik ga je nog even een berichtje sturen! Afspraak maken voor een leuk klusje O+

Wij zijn weer alleen! Onze geweldige kraamverzorgster is weg, wat een weelde was dat en ons meisje is een week oud!
Vannacht een heerlijke nacht! Ze heeft de hele nacht in haar wiegje gelegen (wilde ze eerst niet) en voedingen om 23.30, 02.15 en 06.00 uur. Zal nog wel weer minder worden, maar dit was wel even heerlijk :) :D

En jompels voor al het goede huizennieuws! Wij waren uiteindelijk net voor de bevalling klaar (met fase 1), dus wij kunndn héél lang vooruit hier!
pi_154731692
Vandaag ook een even lang in als uit de buik foto gemaakt. Door vriend, dus alle leuke foto's zijn enorm bewogen. Zo stom :')

SPOILER
En nog een kleine greep faalfoto's
SPOILER
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:28:06 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_154731761
Jullie O+
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:39:23 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_154732024
ik blijf me trouwens verbazen over jouw tetten op de laatste buikfoto. _O_

Tip voor mr Skittles: niet tegen het licht in fotograferen ;)
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:43:26 #142
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154732119
*O* Skittles O+

en faalfoto's _O_

Je moet mannen ook geen camera geven. Ik geef inmiddels heeeeel duidelijke instructies ;(

JM, kunnen de mannen niet eens op cursus bij je :+
pi_154732154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:43 schreef AwayTL het volgende:
*O* Skittles O+

en faalfoto's _O_

Je moet mannen ook geen camera geven. Ik geef inmiddels heeeeel duidelijke instructies ;(

JM, kunnen de mannen niet eens op cursus bij je :+
+1

En dikke :* voor JM en Sq
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:51:14 #144
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154732310
Moedergevoel? Hmm, dat heb eigenlijk niet per se. Wat is dat en hoe voelt dat? Voel je je dan echt een moeder ofzo? Ik voel me dezelfde persoon als voor m'n zwangerschap. Niet dat ik dat erg vind, ik vind het wel prima zo.

Jammer he, IMA. Hier ook vandaag de eerste dag zonder. Ineens moeten we weer zelf de vaatwasser uitruimen. :( al is ons huishouden relatief beperkt, volgens mij had de kraam hier niet zo veel te doen. Ze vroeg zelfs of ze de ramen moest lappen. :D

Leuke foto's Skittles, wat een schatje!
pi_154732331
Wel heel vrolijke foto's, Skittles! O+ .

Ik blijf me bij mijn vriend vooral verbazen over de kleding combi's die hij I aantrekt. Vandaag had hij ruitjes en bloemetjes gecombineerd en ook de tuniek verkeerd om aangedaan. En dat was dan haar feestoutfit voor mijn verjaardag. _O- . *O* .

Ook even een meeleef :* voor JM en SQ. Moeder worden is heel ingrijpend, en een nieuwe balans vinden duurt ook een tijd. Als je er al gevoelig voor bent, is het vrij logisch dat je dan tegen jezelf aanloopt. Ik heb ook weer even hulp gezocht na een paar maanden, was een goede zet!

Edit: mee eens dat 'moedergevoel' sowieso wel een ingewikkeld iets is. Ik voel het geloof ik wel echt, maar toen ik tien dagen op reis was en weg van I had ik zo'n moment dat ik even dacht: huh, ben ik echt moeder? Ik voelde het even helemaal niet meer, alsof het allemaal een droom was of zoiets.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154732362
Skittles O+ Mijlpaal! *O*

Die faals zijn leuk hoor! (je weet je achtergrondjes ook wel uit te kiezen :p ) En wat een mooie opplakbuik had je!
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:53:55 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_154732373
Was dat een verkapte "ik ben jarig", Franny? ;)

Van harte gefeliciteerd! *O*
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:55:07 #148
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154732392
Aankleedfails ja! Blijven leuk!

Gisteren een donkergrijs shirt met donkerblauwe letter, daaronder een lichtgrijs met lichtblauw gestreepte slobberende pyjamabroek en felgroene sokken met hemelblauw puntje waar de broek in gefrot werd _O_ .

Hoe verzin je het ;( .

Gefeliciteerd Franny!
pi_154732399
Nee, niet verkapt hoor! Ik ben jarig!!!! *O* . :D . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 29 juli 2015 @ 14:56:03 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_154732424
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:55 schreef AwayTL het volgende:
Aankleedfails ja! Blijven leuk!

Gisteren een donkergrijs shirt met donkerblauwe letter, daaronder een lichtgrijs met lichtblauw gestreepte slobberende pyjamabroek en felgroene sokken met hemelblauw puntje waar de broek in gefrot werd _O_ .

Hoe verzin je het ;( .

Gefeliciteerd Franny!
Ik heb met een reden een kast vol jumpsuits *D
disclaimer
pi_154732462
Franny, die combi's maak ik ook. :'(

En gefeliciteerd! *O*

M pakt 90% van de tijd iets van de 5% roze kledingstukken l, ook heel knap!
Schoonmoeders ook, dus die zijn mooi snel versleten. :)

IMA en Mariposas zonder kraam! *O* Heerlijk vond ik dat! Mijn kind, mijn ritme, mijn zooi, rust!
pi_154732853
Gefeliciteerd Franny!

Leuke foto's Skittles! Ondanks faal zijn ze echt O+

Jullie mannen trekken jullie kindjes tenminste nieuwe kleren aan. ;( Die van mij laat N. zo in haar pyjama of gisteren-kleertjes als ik er niks van zeg. :')

Kunnen jullie baby's ook zo pruilen als ze huilen? Ik moet er altijd zo om lachen ondanks zielig en zo. _O-
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:13:20 #153
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154732890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb met een reden een kast vol jumpsuits *D
Dat zegt niks hoor.. Frans heeft vandaag een rood eendenjumpje aan, blauwe bies en.. jawel felgele sokken 8-)
pi_154732941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:13 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Dat zegt niks hoor.. Frans heeft vandaag een rood eendenjumpje aan, blauwe bies en.. jawel felgele sokken 8-)
En dan het liefst zulke foute combioutfits bij een milestonecard trots de foto naar je sturen.
Heb al menig foto bij thuiskomst over gemaakt :@

Franny Happy Bday!
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:22:09 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_154733063
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:13 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Da's gewoon een primair thema 8-)
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:27:08 #156
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154733179
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:15 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dan het liefst zulke foute combioutfits bij een milestonecard trots de foto naar je sturen.
Heb al menig foto bij thuiskomst over gemaakt :@

Franny Happy Bday!
:D Arme vriend

Stop je dan ook de failcompilatie in het album?
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:32:10 #157
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154733277
Dikke :* voor JM en SQ. Matig bijgelezen want vakantie maar die vielen me op.

Vandaag M in de tula op.mn rug gehad bij t drielandenpunt duitsland/belgie/luxemburg. Was tof O+ mooie rit gemaakt met grotendeels slapend kind en nu weee thuis chillen.

Oh kris! Ik moest hard lachen om je tekst :D onze favo (gewoon toonladder omhoog en terug): melliemellie frikandellie heb je grote poep gedaan? Melliemellie frikandellie moet jij schone luier aaaaaan.... :')
Kwak
  woensdag 29 juli 2015 @ 15:33:03 #158
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154733295
Oh em gefeliciteerd Franny!!
Kwak
pi_154733538
Spees, wat knap dat wijzen! Hier niet echt al begint het iets te komen, wijzen naar speelgoed.

En gisteren klappen in de handjes! Heeft dat oefenen dagen lang toch zin gehad *O* :')

En stapjes in de box of aan tafel. Aan handen lopen doet hij niet. Tijden in de box spelen, zo een uur, ook, zo heerlijk. En gillen, hijgen, tatata, veel kletsen maar niet als er anderen bij zijn. Heerlijk jochie!
Straks verder lezen! Eerste werkdag zonder kolfrecht en in eigen pauze kort gekolfd. Morgen korter kolven want broodje buiten de deur eten, uitdaging...

[ Bericht 17% gewijzigd door Hilmo op 29-07-2015 15:55:52 ]
pi_154733551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:11 schreef Selvaria het volgende:
Jullie mannen trekken jullie kindjes tenminste nieuwe kleren aan. ;( Die van mij laat N. zo in haar pyjama of gisteren-kleertjes als ik er niks van zeg. :')
Check }:| hoewel die van mij het ook een keer presteerde om mij op m'n uitslaapochtend in het weekend wakker* te maken om te vragen wat ze aan moest :(
* Was uiteraard al wakker omdat hij er sowieso een half uur over doet om d'r luier te verschonen, maar ik deed heel hard m'n best om te slapen ;)

Oh, en zelfverzonnen liedjes: check :')
"Chillen chillen in m'n bubbelbad Doomoo seat" is hier favoriet *)
En op z'n 'Friends' is het oh-zo-foute "I like big butts" ook wel populair 8-)

Franny gefeliciteerd *O*
pi_154733584
Hoeveel tijd per dag besteden jullie gemiddeld aan jullie kindje. En dan bedoel ik, als ze wakker is even met haar spelen enzo?
pi_154733772
Franny Gefeli!! *O*

SQ :* . maar dat weet je.

JM, je bent een dappere dodo :* .
SPOILER
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:10:46 #163
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154734363
Ik werd laatst hard uitgelachen omdat ik een maillot onder de romper had gedaan. Was schijnbaar niet goed? :@
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:12:18 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154734402
_O- romper = ondergoed... Je vrouw doet dr panty ook niet onder haar slipje, toch?

Wel heel eighties, maillot met balletpakje idee O+
Kwak
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:15:28 #165
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154734512
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
_O- romper = ondergoed... Je vrouw doet dr panty ook niet onder haar slipje, toch?

Nee, maar toen ik als klein voetballertje in de kou moest voetballen, kreeg ik wel mijn maillot onder mijn sportbroekje :+
pi_154734552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf me trouwens verbazen over jouw tetten op de laatste buikfoto. _O_

Tip voor mr Skittles: niet tegen het licht in fotograferen ;)
Ja, ik ook. Helaas ook voor mr Skittles zijn die pleitos :+
pi_154734693
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel tijd per dag besteden jullie gemiddeld aan jullie kindje. En dan bedoel ik, als ze wakker is even met haar spelen enzo?
Toen ze net zo jong was als de jouwe, wist ik echt niks te verzinnen om te doen. Dus qua spelen deed ik echt heel weinig. Maar ze lag wel altijd naast me op de bank.

Foute combinaties O+ Die maak ik gewoon zelf, want modegevoel 0,0 en het zal me ook een worst zijn. Als ze maar kleding aan heeft :P
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:23:08 #168
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154734717
quote:

Na drank en drugs de nieuwe zomerhit.
Op welke melodie kan ik meezingen?
pi_154734937
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:10 schreef Nikooos het volgende:
Ik werd laatst hard uitgelachen omdat ik een maillot onder de romper had gedaan. Was schijnbaar niet goed? :@
Oh ik doe dat ook wel eens, vooral als we naar buiten gaan, want alles moet altijd UIT en maillots dus ook. Als ze onder de romper zitten lukt haar dat niet *) .

Skittles wat zijn jullie leuk O+

Kus voor SQ en JM :*

Hooray voor GM's huis *O*

Gekke liedjes :D ja, herkenbaar. Bon Jovi's Livin' on a Prayer werkt goed met het poepthema: Whooooo het ruikt niet lekker, whoooohooo wat ben jij een stinkerd :+

Wij zijn morgen 5 jaar getrouwd en hebben net lekkere lange massages geboekt. A gaat een paar uur naar de kinderopvang hier in het hotel (als het aan man lag langer, maar dat vond ik niet OK :@ ) . Zo'n zin in O+ .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 16:31:49 ]
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:34:59 #170
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154735134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:25 schreef Skittles het volgende:
Vandaag ook een even lang in als uit de buik foto gemaakt. Door vriend, dus alle leuke foto's zijn enorm bewogen. Zo stom :')

SPOILER
En nog een kleine greep faalfoto's
SPOILER
Wat had jij een prachtige buik, Skittles. Gewoon super sexy. Ik weet niet hoe je dat doet met 36/37/38/39/40/40+ * weken, maar chapeau :D

[sub] * doorstrepen wat niet van toepassing is.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 13:57 schreef AwayTL het volgende:

SPOILER
Mwoh O+
Wat super lief!

pokken.. ik had zo veel willen onthouden waar ik nog op wilde reageren..

- Sjaak die er nog zo vrolijk uitziet ondanks zn polkadot huidje. Knap hoor. Heeft hij er echt zo weinig last van of heb je een wondermiddeltje ontdekt?
- franny Gefeliciteerd met je verjaardag!
- razz gefeliciteerd met 5 jaar huwelijk. massage klinkt heerlijk!

JufM
Dikke O+
Ik vond dat Crumpette en SQ mooie en ware dingen zeiden. Kan me daar alleen maar bij aansluiten.
(neem het zelf ook ten harte aan ) .

Hier mag mijn roze wolk blijven, want er is geen heupdysplasie geconstateerd.
Gebakjes voor de w1n!
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:35:53 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_154735153
Skittles is pas 12, faptist. Dan is het verval nog niet ingetreden.
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:36:23 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_154735168
En het liedje van V O+
disclaimer
pi_154735242
ja, ohja, Liedje van V O+ en vergeet ik Skittles dr leuke fotos! *O*
pi_154735248
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tienermama O+
pi_154735329
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:12 schreef kwakz0r het volgende:

Áls ik een maillot aan heb (nooit dus) doe ik daar altijd mijn ondebroek overheen. Anders hangt het kruis steeds op mijn knieën. Ik snap Nikoos volledig!

Daarom: trouw met een vrouw! Veel handiger, we snappen allebei hoe kleren werken :D
pi_154735454
Franny, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Faptist, afgelopen weekend en maandag was Sjaak echt niet zo vrolijk hoor ;) We hebben wel een behoorlijk wondermiddel (ik zou het vast opschrijven voor al het nodig is ;) ): een hydrofiel washandje vullen met havermoutvlokken, dichtmaken met elastiekje. In een bakje water doen en laten weken. Dan iedere keer bij het verschonen (en tussendoor indien nodig) het slijm van het washandje afhalen en op je baby smeren. Je baby ziet er niet uit, maar heeft geen jeuk meer ^O^
En fijn dat Ro geen spreidbroek hoeft!!
pi_154735685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef faptist het volgende:

[..]

Wat had jij een prachtige buik, Skittles. Gewoon super sexy. Ik weet niet hoe je dat doet met 36/37/38/39/40/40+ * weken, maar chapeau :D

[sub] * doorstrepen wat niet van toepassing is.

[..]

Mwoh O+
Wat super lief!

pokken.. ik had zo veel willen onthouden waar ik nog op wilde reageren..

- Sjaak die er nog zo vrolijk uitziet ondanks zn polkadot huidje. Knap hoor. Heeft hij er echt zo weinig last van of heb je een wondermiddeltje ontdekt?
- franny Gefeliciteerd met je verjaardag!
- razz gefeliciteerd met 5 jaar huwelijk. massage klinkt heerlijk!

JufM
Dikke O+
Ik vond dat Crumpette en SQ mooie en ware dingen zeiden. Kan me daar alleen maar bij aansluiten.
(neem het zelf ook ten harte aan ) .

Hier mag mijn roze wolk blijven, want er is geen heupdysplasie geconstateerd.
Gebakjes voor de w1n!
Oh, wat lief O+ 40+6 :P

Fijn dat er geen heupdysplasie is geconstateerd! *O*

quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wil je m'n tijgerstrepen, hangtieten, slappe reet en rimpelbuik zien :( ?

Dat is een goede tip MwC! Zullen we ooit nodig hebben, dus die schrijf ik op.
pi_154735992
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:17 schreef ingee het volgende:

[..]

O+

Ik kan niet wachten tot R gaat praten!

Iemand kinderstoeltips? Ik zag al wat voorbijkomen, maar mijn budget is geen 400 euro, we krijgen er een cadeau maar moeten nog uitzoeken welke.

Iig niet die van de Ikea en niet de Triptrap.
Wij hebben bij Van Asten in het uitverkoophoekje gekeken, achter de kassa's. Stond toen best wat leuks :)
pi_154736737
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:52 schreef Skittles het volgende:

Dare!

Edit -
Dikke vette leugens trouwens! :o
Waarrrr heb jij die allemaal verstopt dan?
pi_154736899
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wij hebben bij Van Asten in het uitverkoophoekje gekeken, achter de kassa's. Stond toen best wat leuks :)
Ojaaa, Van Asten! O+

Volgende week komt moeders 2 daagjes oppassen en logeren, want onze gastouder heeft vakantie. En aangezien zij de stoel geeft gaan we dan maar eens kijken! :D

Want het is al weer bijna vaste-voeding-tijd! :o
pi_154736969
3 op een rij *O*

Waar maken jullie je fotoalbums? Daar moet ik namelijk ook maar eens aan beginnen.

Ik dacht een per jaar, maar dat wordt wel een beel dik album. :')
pi_154737365
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:35 schreef ingee het volgende:
3 op een rij *O*

Waar maken jullie je fotoalbums? Daar moet ik namelijk ook maar eens aan beginnen.

Ik doe nog foto's inplakken O+ Vind ik heerlijk om te doen, dingen bij te schrijven enzo. Lekker kneuterig.
pi_154737388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:51 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik doe nog foto's inplakken O+ Vind ik heerlijk om te doen, dingen bij te schrijven enzo. Lekker kneuterig.
Ik zocht laats zo'n insteekhoesjesalbum, maar die zijn dus niet meer te krijgen :(
pi_154737441
quote:

Dat is een goede tip MwC! Zullen we ooit nodig hebben, dus die schrijf ik op.
Ik dacht dat dit ging over Cactus' 'trouw met een vrouw'. _O-

Helaas las ik toen de waterpokken-tip. -O-
pi_154737468
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:52 schreef ingee het volgende:

[..]

Ik zocht laats zo'n insteekhoesjesalbum, maar die zijn dus niet meer te krijgen :(
Ik kreeg voor mijn verjaardag een fotoalbum. Mams had overal gezocht, alle fotozaken enzo, maar alleen Hema had er nog een paar.
Misschien in de kringloop in Waalwijk? Of is er alweer eentje in jouw dorp?
pi_154737485
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:55 schreef Selvaria het volgende:

[..]

_O-
pi_154738180
quote:
3 op een rij *O*

Pro-fotoalbum! Stevige pagina's, goede afdrukkwaliteit, nette prijs. Echt veel mooier dan Hema enzo.
pi_154738263
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hele dikke :* voor JM en SQ, alles is volgens mij al gezegd, helemaal mee eens.

En JM, ik ga je nog even een berichtje sturen! Afspraak maken voor een leuk klusje O+
*O*
Tnx!
pi_154738736
Gefeliciteerd franny! :D

Ik moest lachen om Nikoos met z'n maillot onder de romper _O- Sorry :P Volgens mij is dat geen idee maar kudos voor de juiste benaming ^O^ Mijn vriend haalt continu legging/maillot/panty door elkaar :')
pi_154739128
Mijn vent laat ik Y niet aankleden. Dat gaat vol frustratie van zowel man als Y en dan sta ik alsnog te helpen. Ook de luier verschonen doet hij niet meer. Vorige keer toen hij ging 'helpen' kon ik haar hele outfit wisselen want hij had haar normale poepbroek in een kakjepakje veranderd.

Ja, misschien niet handig van mij om het hem niet te laten doen. Maar ik zie gewoon dat het maanden gaat duren voor hij door heeft hoe het moet. Hij is gewoon onhandig in het extreme. Een vlek op tafel die hij weg wil poetsen smeert hij ook eerst over de hele tafel heen. Zijn nette broek kan hij niet op de vouw hangen, hoe vaak je het ook laat zien, hij blijft het moeilijk vinden en het lukt nooit. En zo is er nog een hele waslijst aan dingen. Maar goed, dat heb ik volgens mij al een keer gemeld. :P
Ach ja, hij is verder wel heel leuk met Y altijd, dus ik vergeef het hem. ;)
pi_154739303
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:26 schreef ingee het volgende:

[..]

Dare!

Edit -
Dikke vette leugens trouwens! :o
Waarrrr heb jij die allemaal verstopt dan?

Ik zal er geen kpd van maken hier :P

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:55 schreef Selvaria het volgende:

[..]

:D ! Had ook gekund, maar ik denk dat we allemaal liever bij de vader van ons kind blijven enzo :+

Zo leert 'ie het natuurlijk ook niet he, Risu :P Ik snap het wel, maar na een paar keer zal hij het trucje toch wel door hebben?
pi_154739965
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:28 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Pro-fotoalbum! Stevige pagina's, goede afdrukkwaliteit, nette prijs. Echt veel mooier dan Hema enzo.
Pro-tip! :) Thanks!
pi_154740042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij zo strikt voor die 1 jaar-grens, twink?
Mwoah laatste pak was op. Hij zat al een paar weken op alleen de ochtendfles, 's avonds niks meer en daar deed hij het goed op.

We zullen morgen en de komende dagen zien of hij het trekt of dat hij het nog nodig heeft. En anders is voeding zo weer bijgehaald ^O^

Maar ik ga niet beginnen aan nr 3/4/5/dreumesmelk/peutermelk etc. :N
pi_154740834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik zal er geen kpd van maken hier :P

Ik las kind van maken. :(
pi_154741073
quote:
3 op een rij *O*

Fotofabriek!

Ik ga er ook 1 per jaar maken
Jaar 1 had 170 pagina's :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:14:37 #196
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154741273
JM :*
Ik vind het moedig dat je hulp zoekt.

Sq ook een :* het is ook allemaal niet niets

Franny gefeliciteerd!

Arme stippelsjaak. :*

Haha nikooos je hebt een superheldin van dr gemaakt :D

Huizennieuws *O*
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:15:40 #197
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154741310
Ohja skittles die foto waar ze je neus grijpt :D
pi_154741504
Zeg dat dentinox he, heeft iemand dat wel eens bij zichzelf geprobeerd?

R vind het geweldig, maar bij mij is het met name uberzoet, dus of ze nou verdoofd is of een suikerkick heeft, ik weet het niet...
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:21:06 #199
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154741552
Ik koop gewoon mooie albums van Paperchase.
Oa bij de Bijenkorf te koop.
Ik vind het ook leuker om foto's te laten afdrukken en dan in te plakken.

Moet wel zeggen dat ik de foto kwaliteit van mijn moeder's fotoalbums mooier vind dan de digitale foto's van tegenwoordig. De kleuren lijken nooit zo diep als de analoge foto's te zijn. Of zeg ik nu weer iets raars?

Vanavond gelijk maar eens doen :) waarom zeg ik dat? Gaat toch niet gebeuren.. bankhang modus
pi_154741794
Een heel dikke virtuele knuffel voor JM en SQ! *; . JM, ik vind je stoer. :*.

Faptist, fijn dat de echo goed was.
Razz, morgen alweer vijf jaar? Men, time flies! Geniet van de massage. O+.
Skittles, je was inderdaad prachtig zwanger zeg.

Na de derde dag alleen zit ik nu volledig uitgeteld op de bank met avocadovlekken op mijn broek en geitenyoghurt op mijn shirt. :'). Ondanks de gebroken lamp en een paar bijna-doodervaringen van I gaat het verder prima! Nog twee dagen, dan gaan we Baard weer ophalen. O+.
pi_154741901
SQ + JM: :*
Franny gefeliciteerd!
Nikoos: :D! Mijn man snapt ook niks van die maillots, leggings, etc.

Fotoalbums maak ik meestal via dat Albelli. Voor uk heb ik gisteren een "echt" fotoalbum besteld om losse foto's enzo in te plakken. Ik dacht laat ik dat maar vast doen, anders komt het er nooit meer van :P

Vandaag een prutdag hier. Na een goede nacht is M. overgegaan op continu huilen. Zo zielig en geen idee wat er nou is. Vanmiddag sliep ze even bij mij en daarna weer brullen. Net leek ze ineens weer krampjes te hebben. Met de borst of pink is ze wel stil, maar ze blijft overstuur :(
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:31:27 #202
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154741991
Hebben jullie nog tips voor handige (iPhone) apps voor kersverse moeders? :)
pi_154742066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef Mariposas het volgende:
Hebben jullie nog tips voor handige (iPhone) apps voor kersverse moeders? :)
Oei ik Groei?

Dit topic is eigenlijk alles wat je nodig hebt hoor!
pi_154742073
:* JufM. Crumpette zegt het heel mooi.
Ook op mij kom je over als een lieve, betrokken en leuke moeder.
Het getuigt juist van kracht als je hulp zoekt!

Ik hoop dat je moeder nog lang in haar scootmobiel rond rijdt SQ!
:* voor de zorgen die zich opstapelen.

Je kan niet van je man verwachten dat hij meer doet als je hem daar de kans niet toe geeft Risu. ;)

O+ voor connect-the-dots-Sjaak. Fijn dat het de betere kant op gaat.

*O* voor Razz haar trouwdag.

Ik ben echt klaar met pukefest 2015. Na vier maanden lijkt het me heerlijk om een keer mijn zoon vast te hebben zonder daarna naar zure melk te ruiken. Gelukkig lijkt hij er zelf niet zoveel last van te hebben.
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:44:57 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154742555
SQ ik schrok een beetje van de scootmobiel :* maar tegelijkertijd heel fijn dat ze daar wat mobieler mee kan zijn. Wat moet het raar zijn om daar ineens mee bezig te zijn.

JM ik vind het ook knap dat je hulp zoekt! Ik hoop dat het je helpt en for what it's worth: ik vind je heel lief en enthousiast over L. Maar ik snap dat je er iets mee wil als je het zelf niet per se altijd zo voelt.

Cholula : Suus was ook een mega spuger. Van de ene op de andere dag was het over! Ik denk nu een maandje ofzo?

Faptist hoera voor geen Hd! Opluchting *O*

Skittles jouw buik was zo mooi O+

Oh en arme pokjessjaak! Gelukkig gaat t al ietsjes beter. Je tip ga ik onthouden! Zelfs de oudste heeft nog geen poque gehad.

Ik hou van leuke kledingcombinaties maken. Maar ik ben zo oppervlakkig dat ik zelfs na een slaapje nog in de kast kan duiken om tóch dat andere pakje nog eens te proberen :@ vast wel iemand die dat ook doet toch? TOCH? }:|

Babydaddy kan haar ook wel prima aankleden, al had hij ook wel even tijd nodig voordat hij de nuanceverschillen tussen maillot en legging en broekje wist :7.

Ik heb gisteren een kleertje gekocht voor Suzuki waar SQ wel van moét gruwelen :D
pi_154742611
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:33 schreef Cholula het volgende:
Ik ben echt klaar met pukefest 2015. Na vier maanden lijkt het me heerlijk om een keer mijn zoon vast te hebben zonder daarna naar zure melk te ruiken. Gelukkig lijkt hij er zelf niet zoveel last van te hebben.
Hier is dat ook nog steeds ja. Ik heb twee truien die ik thuis altijd aan heb, die wissel ik af en was ik om en om. Anders is het niet te doen.
Ik leg ook altijd 2 hydrofielen op mijn schouders, dubbelgevouwen. Sjaak doet dan 'schuifschuifschuif', met z'n hoofd er toch nog naast en spuugt dan.
pi_154742695
Dat vraagt om een foto spees :D
Maarre, omkleden voor de lol doe ik niet :P maar ik heb dan ook geen maisje. Deed je dat met S1 ook?
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:54:15 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154742887
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:49 schreef Crumpette het volgende:
Dat vraagt om een foto spees :D
Maarre, omkleden voor de lol doe ik niet :P maar ik heb dan ook geen maisje. Deed je dat met S1 ook?
Ik was idd al even aan het kijken of ik er een heb :D

Nee volgens mij deed ik dat bij hem niet. Meisjes lokken het bij me uit blijkbaar ;(
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:54:59 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154742914
Ik doe weleens Melba als hij een iniminivlek heeft iets nieuws aan na een slaapje omdat ik graag een nieuw pakje wil zien. :@ *boks met spees*
/oppervlakkig

Gefeliciteerd Razz!

Wij waren maandag 5 jaar samen maar zijn het allebei een beetje vergeten:@
Kwak
pi_154743038
Mja ik laat W rustig spelen in zijn kleren als hij niet al te knapperig is. Whats the use? enzo. Nieuwe kleren krijgt ie na badje en als zijn kleren niet passen bij de activiteit (niet naar buiten in je pyama enz.) en dat vind ik wel best. Ohja en bij ongelukken natuurlijk :') net kreeg hij het ook nog voor elkaar zichzelf onder te pissen tijdens het verschonen voor bed. Heb hem maar in een nieuwe romper gedaan. mt 80 :'( mijn baby wat doe je.

Gefeliciteerd kwak! 5 jaar, woei!
pi_154743059
Wij hebben ook veel leuke dingen in maat 62. Sjaak groeit nu als een gek dus ik ben steeds bang dat hij niet alles aan kan :') Gelukkig spuugt hij veel dus kan ik hem vaak 2x per dag omkleden *O*
pi_154743085
omdenken, cactus! *O*
pi_154743201
Haha Kwak, het is natuurlijk ook wel een drukke periode geweest hè :D

Nu ben ik ook wel benieuwd Spees!

Ik doe Lou wel eens andere kleding aan omdat we naar buiten gaan en ik de kleding die ze op dat moment aan heeft geen porum vind. Ze moeten wel de mooie kleding van mijn dochter zien.
Hoewel we vandaag liepen met Lou in een gekregen knalroze Adidas trainingspakvest, omdat ze uit dr fijne leuke vest is gegroeid :') Ze zag er gelijk uit als een hooligan met dr krulmatje achterin dr nek O+
En een oude dame noemde haar ventje O+
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:06:48 #214
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154743437
Ik had de foto's net van mn telefoon gehaald dus ik heb een filmpje van mn Google fotos geüpload waar het op staat :+

Beware, het is roze met gouddraad en glitterknoopjes _O- _O- O+.

Maar in dit geval mocht het want het is zo'n lief tuniekje (dat woord weer ;()

woensdag 29 juli 2015 @ 21:07:33 #215
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154743472
Oh skittles, alle oudere mensen zeggen standaard 'hij' en 'jongen' is mijn ervaring! :')
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:09:07 #216
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154743538
quote:

[..]

[..]

Hoax, ik heb je tetten gezien.
pi_154743549
Hehehe Skittles!

Ik kleed ook wel 's om voor de looks ja :+ :@

En een pak dat al een poos geleden gekocht is en waarvan ik nu denk mjoah... Blijkt 't perfect te doen als pyjama :+

Tnx all, voor de woorden en zoenen en harten onder de riem *;

Ik heb druk maar lekker dagje gehad! Zo verliefd op mijn werk echt O+
SPOILER
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:09:27 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154743550
O+ suzuki O+
Kwak
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:10:04 #219
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154743586
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had de foto's net van mn telefoon gehaald dus ik heb een filmpje van mn Google fotos geüpload waar het op staat :+

Beware, het is roze met gouddraad en glitterknoopjes _O- _O- O+.

Maar in dit geval mocht het want het is zo'n lief tuniekje (dat woord weer ;()

O+
pi_154743612
O+ Suzy O+
pi_154743684
mnoh O+ daar hoeft niemand van te kotsen hoor :+
pi_154743761
Ohh vooral die laatste Spees O+
Echt
zo
tof!
O+

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:09 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Hoax, ik heb je tetten gezien.
Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggen :7
Oke dat is niet waar. Voor ik dat bij een volgende meet moet gaan voordoen ;(
pi_154743856
Haha Suzuki. O+
pi_154743870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
Ohh vooral die laatste Spees O+
Echt
zo
tof!
O+

[..]

Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggen :7
Oke dat is niet waar. Voor ik dat bij een volgende meet moet gaan voordoen ;(
hoax, zijn nooit leeg :{w
pi_154743880
Suus O+ die op-ze-kopse O+
pi_154744101
Suus. O+.
pi_154744261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Crumpette het volgende:

[..]

hoax, zijn nooit leeg :{w
Toch een verschil van C naar A ;( :6
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:27:09 #228
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154744331
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:25 schreef Skittles het volgende:

[..]

Toch een verschil van C naar A ;( :6
Nooit meer stoppen met borstvoeding.

Opgelost.

Slotje
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:28:42 #229
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154744412
Boh wat een snoetje is S! Wat is de formule om na een jongen ook nog een meisje te krijgen? O+

JM echt geweldige foto's maak je! Ik zie ze ook vaak langskomen op Facebook als je collega Nadine ze weer liket. :) het is dat je zo ver weg woont en dat ons geld na de babyuitzet op is anders had ik je zo over laten vliegen!!
pi_154744423
Baar jij dan zhe kids? O+
Ik wil 1 V en 1 Maxipaxi!
pi_154744705
Ik zit te grinniken om de mental image van de op een meeting je tetten over je schouder zwengelen demonstratie. :')
pi_154744824
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:28 schreef Mariposas het volgende:
Boh wat een snoetje is S! Wat is de formule om na een jongen ook nog een meisje te krijgen? O+

JM echt geweldige foto's maak je! Ik zie ze ook vaak langskomen op Facebook als je collega Nadine ze weer liket. :) het is dat je zo ver weg woont en dat ons geld na de babyuitzet op is anders had ik je zo over laten vliegen!!
Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloft O+ En pompompom...
SPOILER
pi_154744839
En idd _O- Skittles :D Mental picture ;)
  woensdag 29 juli 2015 @ 21:46:00 #234
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154745281
Heel mooi JM O+

Oh ja dat liedje van V was zo lief!!

Mariposas je moet gewoon elke dag een uur maar de maan huilen in je blootje dan krijg je een meisje! Wel alleen als je het filmt en hier deelt.
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:26:51 #235
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154749543
Spees eend
Das heulemaal nie waar nie
Om een meisje te krijgen heb ik ook tijdens de sex de viva gelezen en naderhand roze sokken aangetrokken.
Worked for me!

En vieze kleertjes. Ach
Vond net dat ro zo zuur rook.
En toen bedacht ik me dat ze smorgens (half 10) tijdens het ik-heb-haast-haast-haast-om op tijd bij de dokter te komen draagdoek knopen had gekotst op haar jurkje + m'n draagdoek en dat ik dat even a la mcguyver oploste met een babydoekje, want dat zou ik daarna wel fixen.
Arm kind.

En ook kudoos en joechei ende jompel voor mijn 'laat ik toch maar een luier meenemen' . Ze poept eens in de vier dagen. Ligt ze op zo'n behandelingsbed in het ziekenhuis zegt de arts dat ik haar luier wel af mag doen.
Ik doe heel relaxed de luier open, want er zit toch nooit wat in, zit ze helemaal onder de kak.
Ik was echt onder de indruk. Toppertje die ro. *)
  donderdag 30 juli 2015 @ 03:17:19 #236
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154755331
Wat goed van Ro faptist! Was de arts ook nog onder de indruk?

Baby's }:|
Gisteren prima dag, vandaag is L hysterisch zodra het vacuüm tussen ons wordt verbroken. Babyshift op de bank voor mij en mijn man dan maar. :Z
pi_154755934
Ro :D ze heeft wel goed gevoel voor timing!

Het is lang geleden, maar we hadden een nachtSjaak om 2.45u en nu weer :{ We hebben hem al toegesproken dat we zo weer verder gaan slapen en vandaag gaan we ook weer de deur uit, misschien helpt dat. Want dit is niet tof.
Nogmaals respect voor dames die dit dagelijks doen...
  donderdag 30 juli 2015 @ 06:54:43 #238
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154756138
Ja als je het niet gewend bent is het ook pittig hoor, je stelt je toch op iets anders in.

Ik zit weer op mijn shift, ik heb 1,5 uur geslapen vannacht, maar straks mag ik weer! *O*
SPOILER
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2015 @ 07:12:09 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154756204
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloft O+ En pompompom...
SPOILER
SPOILER
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2015 @ 07:26:03 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154756245
O+ Goodmorning

pi_154756484
Goedemorgen Michael!

Hier is de laatste dag met baby aangebroken... Een jaar geleden kreeg ik vandaag te horen dat ze morgen gingen inleiden.. Toch een soort van trip down memorylane...

Straks taart maken en vanavond versieren.
S. 2014
J. 2016
pi_154756517
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen Michael!

Hier is de laatste dag met baby aangebroken... Een jaar geleden kreeg ik vandaag te horen dat ze morgen gingen inleiden.. Toch een soort van trip down memorylane...

Een jaar alweer... wat lijkt me dat raar!!

Vandaag om 10.45u vorig jaar plaste ik twee streepjes!

Sjaak sliep 18.30-22.30, 00.00-2.45, 3.30-4.55, 7.00-7.30 en speelt nu in de box. Ik ben er moe van! Ik hoop op een dutje van 3 uur zo meteen. Voor ons allebei.
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:18:48 #243
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154756556
Hier een super nacht. Ze kwamen om 5:00. Toen hoorde ik er een om kwart voor 8 huilen, ik snel kleren aan. Ligt ze weer te slapen. En nog steeds. Ik heb in ieder geval op mijn gemak kunnen ontbijten.

O+ nog voor stippelSjaak en nu voor Micheal.

GM, al bijna een jaar. Jeetje, geen baby meer maar een dreumes!

JM, wat maak je een prachtige foto's!

Kwak, klinkt alsof je een heerlijke vakantie hebt!!!

:D voor de poepluier van Ro!
pi_154756599
Neee, GM, dat kan niet! :o Bijna dreumes, Wow..
pi_154756660
Trollbaby Ro O+

Een dreumes alweer, GM. Geniet van je trip down memory lane!

Spees heeft gelijk, Mariposas. We hebben het allemaal gedaan, dus helemaal niet gênant. :Y
En Jeetje, die stolsel. Dat is kut
:X

NachtSjaakje :*
pi_154756671
Ik loop zo hopeloos achter maar jm, sterkte :* en sq ook, wat slikken van je moeder :*

Ik zag een stippelbaby :o :P beterschap!

En fotoboek ja. Hier altijd webprint. Wil daar baby's eerste jaar gaan maken. Nu al honderden foto's voor apart gehouden en we zijn nog niet eens bij 10 maanden. :') Bestel het dan meteen 2x, ook voor mijn moeder. Duur grapje wel vrees ik. Of aanbieding van dik fotoboek in de gaten houden. Is die ergens niet zo duur? Rond 150/170 pagina's?
pi_154756686
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 06:54 schreef Mariposas het volgende:
Ja als je het niet gewend bent is het ook pittig hoor, je stelt je toch op iets anders in.

Ik zit weer op mijn shift, ik heb 1,5 uur geslapen vannacht, maar straks mag ik weer! *O*
SPOILER
Oh bah :D Wel een mooi verhaal voor op verjaardagen, bij het aansnijden van de taart enzo :D

Goedemorgen Michael!
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:10:01 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154757025
Ohja het is ook heerlijk! Maar wat voel ik me schuldig dat ik niet beter gepakt heb op prutweer... Voor mezelf is t lastig maar voor Melba voel ik me er echt rot over. ;( gelukkig heeft hij het geloof ik niet koud..
Kwak
pi_154757314
Ohhh stolsels O+ teh memories.

Oh kwak jij bent precies op vakantie met melba op het moment waarop wij met W ook op vakantie gaan - als je snapt wat ik bedoel :D gaat het goed? Wil hij wel een beetje slapen enzo?
pi_154757316
Ojee Kwak... Beetje shoppen..? I wouldn't mind :+
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:38:23 #251
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154758357
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef Crumpette het volgende:
Ohhh stolsels O+ teh memories.

Oh kwak jij bent precies op vakantie met melba op het moment waarop wij met W ook op vakantie gaan - als je snapt wat ik bedoel :D gaat het goed? Wil hij wel een beetje slapen enzo?
Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.

Wat hier helpt is timen als we weggaan: als we iets dichtbij doen gaan we na een slaapje en is hij moe op de terugweg/bij thuiskomst/ter plekke in de wagen. Als we verder weggaan dan gaan we weg als hij aan slaap toe is en slaapt hij in de auto en is dan ter plekke wakker en gezellig.
Kwak
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:40:21 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154758399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef JufMariska het volgende:
Ojee Kwak... Beetje shoppen..? I wouldn't mind :+
Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb!
Kwak
pi_154758489
Zo doen wij het ook altijd. :Y.

Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om. O+.
  donderdag 30 juli 2015 @ 10:46:45 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154758504
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om. O+.
Baby's, gotta love them :')
Kwak
pi_154758620
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.

Wat hier helpt is timen als we weggaan: als we iets dichtbij doen gaan we na een slaapje en is hij moe op de terugweg/bij thuiskomst/ter plekke in de wagen. Als we verder weggaan dan gaan we weg als hij aan slaap toe is en slaapt hij in de auto en is dan ter plekke wakker en gezellig.
Ohja dat klinkt wel handig bedacht! Ik ga dat even in mn hoofd houden voor onze verkansie :) verheug me nu al O+
pi_154758777
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

Hier ook ja :D Wilde om 11.30u weg met Sjaak maar die slaapt nu nog en moet dan nog eten (en een half uur rechtop). Dus alles staat ingepakt klaar om te gaan, en ik zit op de bank tv te kijken.

Oh ja, en het regent de rest van de middag. Ook net niet handig met baby in de Tula. Ach ja...
pi_154758809
Ik had 't helemaal voor elkaar met ochtendslaaps van minimaal 1 1/2u, sllapt hij nu maar weer 20 minuten :{ Snap echt ff niks van m'n kind :?

Zo maar aan de wandel, maar zien hoe het verder loopt :X
pi_154759363
:* Komt goed JM, lekker even naar buiten, zinnen verzetten - wie weet slaapt ie straks nog wel een heel stuk!
pi_154761376
Ja hier ook vreemde slaapjes hoor. Gister bij man ineens 2 uur smiddags maar hij slaapt soms gewoon bijna niet. :? Ja alleen in auto... Misschien toch vaker op vaste tijden op bed leggen maar dat is weer niet praktisch als we weg zijn of moeten ofzo. Nu ligt hij vaak tijden klaarwakker op bed, na een tijdje gat hij huilen.
pi_154762866
Als we het dan toch over slapen hebben ;)

Heeft iemand toevallig tips om een baby te "leren" om meerdere slaapcycli aan elkaar te plakken? Want op zich slaapt onze Minion best redelijk en overdag gaat het ook steeds beter (we oefenen nu met zelf in slaap vallen in d'r bedje en zie al voorzichtige vooruitgang :) ).

Maar het lijkt wel alsof ze een kookwekkertje in d'r bedje heeft liggen ofzo, want ze wordt overdag dus echt bijna exact na 45-50 minuten wakker = precies 1 slaapcyclus dus :{

Ze ligt dan een beetje in bed te piepen. Als ik niks doe, gaat dat over in huilen en écht wakker worden. Als ik er naartoe ga en d'r speen teruggeef, slaapt ze verder, maar nooit langer dan 5-10 minuten. Dat herhaalt zich zo'n 3x totdat ze alsnog echt wakker is en huilt.

Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo... -O-
Als ik 'r na die ene cyclus uit bed haal en meeneem naar beneden, begint ze binnen een kwartier namelijk weer een beetje te jengelen en in d'r oogjes te wrijven, dus moe is ze volgens mij nog wel.
  donderdag 30 juli 2015 @ 14:10:40 #261
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154763400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:54 schreef twist02 het volgende:
Als we het dan toch over slapen hebben ;)

Heeft iemand toevallig tips om een baby te "leren" om meerdere slaapcycli aan elkaar te plakken? Want op zich slaapt onze Minion best redelijk en overdag gaat het ook steeds beter (we oefenen nu met zelf in slaap vallen in d'r bedje en zie al voorzichtige vooruitgang :) ).

Maar het lijkt wel alsof ze een kookwekkertje in d'r bedje heeft liggen ofzo, want ze wordt overdag dus echt bijna exact na 45-50 minuten wakker = precies 1 slaapcyclus dus :{

Ze ligt dan een beetje in bed te piepen. Als ik niks doe, gaat dat over in huilen en écht wakker worden. Als ik er naartoe ga en d'r speen teruggeef, slaapt ze verder, maar nooit langer dan 5-10 minuten. Dat herhaalt zich zo'n 3x totdat ze alsnog echt wakker is en huilt.

Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo... -O-
Als ik 'r na die ene cyclus uit bed haal en meeneem naar beneden, begint ze binnen een kwartier namelijk weer een beetje te jengelen en in d'r oogjes te wrijven, dus moe is ze volgens mij nog wel.
Ik ken maar 1 tip en dat is tijd. Denk dat je weinig aan een slaapinstinct kan wijzigen.
pi_154763702
Hmm daar was ik al bang voor ja, dat ze dat uit zichzelf moet leren. Maar hoopte op een gouden tip om 'r daarbij te helpen ;)

's Nachts lukt het 'r wel, daarom is het zo zonde dat het overdag niet lukt. Net heeft ze ook weer 50 minuten geslapen, toen 2x 5 en weer wakker. Maar als ik 'r dan bij me pak en een beetje wieg, valt ze zo weer in slaap, dus het lijkt me dat ze wel de behoefte heeft.

Ach, ik ga doen wat altijd aangeraden wordt: genieten van dat kleine mensje wat nu heerlijk op m'n buik verder tukt ;)

Mocht er iemand zijn die die gouden tip wel heeft, dan hou ik me uiteraard aanbevolen! ;)
pi_154763748
Lastig Twist! Hier lukt 't soms wel, soms niet.. Idd net hoe wakker hij wordt door binnenlopen voor speen/lawaai om huis/lallende onderbuurman (die níét meeverhuist *O*) / kat die herrie maakt/...

Ik loop inmiddels met moeie piepsende baby in de stad }:| Maar slapen in de wagen is momenteel erg :{w dus weinig aan te doen. Adem in, adem uit :+

Edit: Eh, oh...

pi_154764067
http://www.buzzfeed.com/patricksmith/its-evolution-baby
Evolutie, schijnbaar :) Maarja, slapende baby's zijn wel erg fijn!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154764157
Zo slapende baby's in kinderwagen? Is hier 1x gebeurd in afgelopen maanden en nu is kinderwagen niet de manier om in slaap te krijgen. Draagzak ook niet trouwens, op en top entertainment *O*
pi_154764254
Onderweg is hier ook veel te leuk ja :{w Auto slaapt hij meestal nog wel. Dit is heel uitzonderlijk hoor! Toch nog de laatste dingen van mijn lijstje gehaald en nu bijna thuis. Etos-luiers in de aanbieding *O*
pi_154764544
Wel stom dat ik nu nog 2 hoog woon en 'm dus wakker moet maken als ik thuis ben }:| * kijkt kalender vooruit*
pi_154764635
Blijven rondlopen dus :7
pi_154764702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:34 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.buzzfeed.com/patricksmith/its-evolution-baby
Evolutie, schijnbaar :) Maarja, slapende baby's zijn wel erg fijn!
Ja, maar dat gaat vooral over 's nachts, en ik heb het vooral over overdag. Overigens klopt het wel wat er in het artikel staat: het is vrij normaal om tussen 2 slaapcycli in wakker te worden (ook voor volwassenen), maar het lukt onze Minion dus niet om weer zelf terug in slaap te vallen en daar gaat het mij vooral om ;)

En het klopt ook dat het de meest gestelde (en irritante) vraag is :{ "Slaapt ze al door?"
Met een speciale vermelding voor schoonmoeder die dat in de kraamweek alleen al 2x vroeg :') :|W
pi_154764798
Twist, ik denk dat je zelf behalve rustige, evt donkere omgeving en de andere 'juiste' omstandigheden verder weinig kan doen. Volgens mij is het heel frustrerend om het te proberen te 'forceren' (niet helemaal het woord dat ik zoek) en kan je beter gewoon meeveren en af en toe blijven proberen. Het zal toch vanzelf wel een keer beter gaan (wishful thinking ftw ;) )

N. slaapt overdag (vooral na 12 uur) ook niet zo heel goed, maar is wel vrolijk. Ik pak haar dan gewoon lekker bij me en ga spelen met haar en leg haar naast me op de bank als ze dat zat is. 's Nachts slaapt ze gelukkig heel erg goed, vannacht 22.30-5.15-8.15. O+
pi_154765100
Pfff waarom zeggen jullie altijd waar ik toch al bang voor was en hebben jullie dan nog gelijk ook?! :{w :6
;) :*

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:57 schreef Selvaria het volgende:
Het zal toch vanzelf wel een keer beter gaan (wishful thinking ftw ;) )
O+
Zei gisteren nog tegen m'n man: ik denk dat ik als eerbetoon aan Fok! "This too shall pass" maar op E.'s voorhoofd laat tatoeëren ofzo :+
pi_154765123
En nog een O+ voor slapende L trouwens! Dat handje is ook zo schattig! :D
pi_154765321
Hij moet altijd iets vasthouden als hij slaapt :) Konijnknuffel, pousse ( :') ), dekentje, iets van ons... Vet cute O+
Overleggen in bed was een nono trouwens, dus hij speelt maar weer wat nu :') Vannacht haalt-ie het in he? Zeg ja..? :X
pi_154765346
Aaaaaaah! 8)7
SPOILER
Ben er gewoon moe van :')

Kwak, shopexcuus!
Ik kwam er vanmorgen ook achter dan Y eigenlijk alleen zomerkleding heeft. Die draagt dus nou gewoon een mailloit onder haar korte broek. (Of ja, in bed alleen de maillot.)

Slapen komt helemaal goed. Die Y van mij deed ook alleen 's nachts slapen. En nu soms nog geen hele lange slaapjes. De ene keer slaapt ze 1-5 en dan sta ik :o en de andere keer in datzelfde tijdsbestek 2 keer een uurtje. Maar er lijkt nu wel wat meer regelmaat in te komen. Al weet ik dat het zo weer anders is.
pi_154765577
Pfff Risu :{

Nieuwe broek! En sloffen, die zijn op de groei :D

En slapen met pousse:

pi_154766221
Haha slapen met pousse ook :D Hier moeten beide katten nog niets weten van Sjaak. Komt hopelijk vanzelf... ooit...

Sjaak wilnieslapennie vanmiddag. Is al sinds 11.30u wakker. We doen weer een poging...
pi_154766302
Wat onwijs schattig met pousse O+ O+
Leuke broek en slofjes!

Welke maat heb je gekocht? Ik vind het nogal moeilijk welke maat Lou nodig heeft.
pi_154766306
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Skittles het volgende:
Wat onwijs schattig met pousse O+ O+
Leuke broek en slofjes!

Welke maat heb je gekocht? Ik vind het nogal moeilijk welke maat Lou nodig heeft.
74!
pi_154766333
Ik bedoelde van de slofjes :+ of hebben ze slofjes maat 74? :o
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:00:00 #280
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154766412
*O* bij de super drie pakjes voor vijf euro gescored, maat 12 maanden :') (is 74) zit precies pas.

(Lekker tv meegluren onder de tafel O+ )
Kwak
pi_154766462
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:57 schreef Skittles het volgende:
Ik bedoelde van de slofjes :+ of hebben ze slofjes maat 74? :o
Ze hebben ze in maanden (deze van de hema), ik heb 80/86, 9-18 mnd. De versie hiervoor past-ie nu exact (hij was mee, en z'n voeten dus ook), dat vond ik zonde.. Om de precieze maat vast te stellen: de app 'shoe size' :+
pi_154766471
Sssst... Niet aan hem vertellen wattie aan het doen is!
DuimSjaak
SPOILER
Bij Van Asten hadden ze ook toffe opruiming van alle kinderkleertjes. Ik wilde heel mijn mandje vol laden maar toen bedacht ik me dat we eergister vliegtickets hebben gekocht en dat er best in hakte. We gaan naar de schoonfamilie in de USA. Dus nu een maand op water en brood. Daarna mag ik weer los.
pi_154766840
Och StipSjakie ;( Wel heel cute met dat duimpje!

Hier is knuffel-Pip ineens vet favoriet als speel }:|
pi_154766947
Risu, ik vind het al heel wat dat je überhaupt van plan was om te gaan voor zo iemand :D doet me denken aan toen ik zwanger was, kregen we van schoonmoeder een paar kerst kindersokken (maatje past ze over 3 jaar misschien) van haar nieuwe buurvrouw waar wij nog nooit van gehoord hadden.. Of we wel eventjes heen wilden gaan om te bedanken. :+

Sjaak O+ Wat zien die stipjes er toch sneu uit, hoe voelt hij zich eronder?

Maatje 12 maanden al, kwak :D S past nog steeds in Kleding maat 3 maanden :')

En doorslaapvragen :') ik krijg ze nog steeds elke keer van schoonvader. Afgelopen zondag nog een mooie van de oma van vriend: 'Gaat ze al op het potje?' nee? Nou, bij de Lidl hadden ze hele mooie, moesten we maar even halen :Y :+
pi_154767296
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:21 schreef krijgerrtje het volgende:
Risu, ik vind het al heel wat dat je überhaupt van plan was om te gaan voor zo iemand :D doet me denken aan toen ik zwanger was, kregen we van schoonmoeder een paar kerst kindersokken (maatje past ze over 3 jaar misschien) van haar nieuwe buurvrouw waar wij nog nooit van gehoord hadden.. Of we wel eventjes heen wilden gaan om te bedanken. :+

Sjaak O+ Wat zien die stipjes er toch sneu uit, hoe voelt hij zich eronder?

Maatje 12 maanden al, kwak :D S past nog steeds in Kleding maat 3 maanden :')

En doorslaapvragen :') ik krijg ze nog steeds elke keer van schoonvader. Afgelopen zondag nog een mooie van de oma van vriend: 'Gaat ze al op het potje?' nee? Nou, bij de Lidl hadden ze hele mooie, moesten we maar even halen :Y :+
Oja het potje _O-
Wij hebben nu al twee verkleindingen voor op het toilet, van beide kanten van ouders :')
Mijn moeder ook afgelopen zondag: "Wanneer ga je nou oefenen, jij was al zindelijk zowel dag als nacht toen je 10 maanden was". Tuurlijk mam :')

Doorslaapvragen krijgen we niet meer. Dat is verschoven naar "slaapt ze nu nog steeeeeds bij jullie in bed?" :|W
pi_154768323
Aaxh wat lief met duimpje!

En kwam heeft pakjes gescoord! Mooi prijsje, hou ik van.

En leuke slofjes en broek jm. Waarvoor zijn slofjes handig? Hier sokken nog steeds. Maar wel stapjes doen en staan. Tijd voor slofjes?
pi_154768434
Hij glijdt uit als hij met sokken probeert te staan :+ En met blote voeten heeft-ie het kkkoud -O-
pi_154768462
MrIMA kookt nooit en houdt niet zo van vis, maar is nu een makreel aan het ontleden voor een recept omdat het voor de BV goed is om vis te eten O+
pi_154768610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:10 schreef JufMariska het volgende:
Hij glijdt uit als hij met sokken probeert te staan :+ En met blote voeten heeft-ie het kkkoud -O-
Ook met die van Bambino met antislipzool?

Dragen jullie baby's trouwens altijd sokken? Lou gaat sokloos door het leven, ook buiten trekt ze ze binnen een seconde weer uit. :') Vandaar dat ik wel ga kijken voor slofjes, want op je blote voeten buiten lopen vind ik niet zo heel tof. En dan hopen dat ze die wel aan laat :P

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
MrIMA kookt nooit en houdt niet zo van vis, maar is nu een makreel aan het ontleden voor een recept omdat het voor de BV goed is om vis te eten O+
Lief! O+
pi_154768627
Dubbel :(
pi_154768698
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:10 schreef AwayTL het volgende:
Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo...
Tja, mijn eerste baby sliep uuuuuuuuuuren achtereen op een dag, kwam geen einde aan.

Dus bij Boaz de Beer was het heel erg wennen toen hij vanaf dag 1 hazenslaapjes deed.

Zaterdag ben ik een jaar verder ( :') )
En tis net wat je zegt ... het is alsof ie een wekker naast zich heeft staan want meneertje slaapt 45 minuten en dan is het wakker.

Dat deed ie in de periode dat ie nog 3 keer op een dag sliep
Dat deed ie in de periode dat ie nog 2 keer op een dag sliep
En momenteel hikt ie een beetje tussen 1 of 2 slaapjes op een dag (hij wordt zaterdag 1).

Ik heb van alles uitgehaald om hem langer te laten slapen zonder succes. Dit is gewoon zijn ritme. Maar wennen wel!

Gelukkig doet ie het 's nachts voortreffelijk. 's Avonds om 19 uur gaat ie naar bed en meestal hoor ik hem pas weer rond 7.45 - 8 uur. :)

Dus nee, heb geen trucjes voor je behalve meeveren.
pi_154768721
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 08:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen Michael!

Geniet van je laatste dag met baby en alvast veel plezier morgen *O* *O*
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:25:46 #293
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154768764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Tja, mijn eerste baby sliep uuuuuuuuuuren achtereen op een dag, kwam geen einde aan.

Dus bij Boaz de Beer was het heel erg wennen toen hij vanaf dag 1 hazenslaapjes deed.

Zaterdag ben ik een jaar verder ( :') )
En tis net wat je zegt ... het is alsof ie een wekker naast zich heeft staan want meneertje slaapt 45 minuten en dan is het wakker.

Dat deed ie in de periode dat ie nog 3 keer op een dag sliep
Dat deed ie in de periode dat ie nog 2 keer op een dag sliep
En momenteel hikt ie een beetje tussen 1 of 2 slaapjes op een dag (hij wordt zaterdag 1).

Ik heb van alles uitgehaald om hem langer te laten slapen zonder succes. Dit is gewoon zijn ritme. Maar wennen wel!

Gelukkig doet ie het 's nachts voortreffelijk. 's Avonds om 19 uur gaat ie naar bed en meestal hoor ik hem pas weer rond 7.45 - 8 uur. :)

Dus nee, heb geen trucjes voor je behalve meeveren.
:D dit is knap.. Mij quoten op iets wat twist gezegd heeft :P
pi_154768867
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:18 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ook met die van Bambino met antislipzool?

Dragen jullie baby's trouwens altijd sokken? Lou gaat sokloos door het leven, ook buiten trekt ze ze binnen een seconde weer uit. :') Vandaar dat ik wel ga kijken voor slofjes, want op je blote voeten buiten lopen vind ik niet zo heel tof. En dan hopen dat ze die wel aan laat :P

[..]

Lief! O+
Saar loopt ook altijd op blote voetjes, en voor buiten heb ik oxxy sandaalslofjesdingen

Edit: Deze dus

S. 2014
J. 2016
pi_154768887
Ik heb bambino's met tekst op de zolen, maar die zijn te klein :{ Toch weer 's naar kijken dus. Alles blijft wel aan hier ^O^

Na nog een poging om 'm in bed te leggen :{w :N ;( :( (en ook janken deze keer), nu maar op m'n rug geknoopt. Hij zit nu in mijn haar te friemelen / aan mijn haar te trekken (doorhalen wat niet van toepassing is), we'll see. Mr JufM komt zo thuis, dat is fijn.

Edit: omgwtfbbq
:o

En Mr IMA _O_ Goed bezig!
pi_154769211
Heul irritant (first world problem): Sjaak vindt zijn Tiny Love mobile (dé epische mobile die hier alom geprezen wordt, met verantwoorde klassieke muziek enzo) helemaal niets meer. Zodra ik hem eronder leg, begint hij boos te schreeuwen naar dat ding. Duw ik mijn hoofd tussen Tiny en hem, begint hij weer te lachen.
pi_154769408
RIP Tiny Love-love. ;( Heeft 'ie nog veel last van z'n pokjes?

Twee bijna dreumesen in dit topic. :o Veel plezier alvast GM en Twinkle!

Wat een heerlijk slaapkoppie JM! Hopelijk duurt het nog even!

Hier is de draagdoek niet meer leuk ( :'( ), want je kan niet om je heen kijken. Ze moest er wel even in want ik moest koken en als ik haar weglegde moest ze huilen (oppakken resulteert in lachen en kraaien }:| O+ ). Met een spartelend kind ui/knoflook snijden en boemboes wrijven raad ik niemand aan. :') Eten was wel lekker gelukkig. :Y)

O ja, ik las ook nog baby's die nog niet op het potje gaan, tss. :{w
pi_154769498
Huh, nog niet op het potje? Wat gek, die van mij kakt er al een tijdje op. Was het kakjepakje zat. :+

SPOILER
pi_154769708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Saar loopt ook altijd op blote voetjes, en voor buiten heb ik oxxy sandaalslofjesdingen

Edit: Deze dus

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Is de onderkant ruw? Het ziet er zo gladjes uit. Met een gladde onderkant gaat mijn baby denk ik onderuit en daar wordt zij niet vrolijk van :+
pi_154769745
Ik denk dat ze steeds gladder worden Skittles! Wij nu nog vloerbedekking thuis, maar in het nieuwe huis laminaat. Hij heeft nog even om te oefenen ;)
pi_154769747
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')