Dat zegt niks hoor.. Frans heeft vandaag een rood eendenjumpje aan, blauwe bies en.. jawel felgele sokkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb met een reden een kast vol jumpsuits
En dan het liefst zulke foute combioutfits bij een milestonecard trots de foto naar je sturen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor.. Frans heeft vandaag een rood eendenjumpje aan, blauwe bies en.. jawel felgele sokken
Da's gewoon een primair themaquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:13 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor.. Frans heeft vandaag een rood eendenjumpje aan, blauwe bies en.. jawel felgele sokken
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan het liefst zulke foute combioutfits bij een milestonecard trots de foto naar je sturen.
Heb al menig foto bij thuiskomst over gemaakt![]()
Franny Happy Bday!
Checkquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:11 schreef Selvaria het volgende:
Jullie mannen trekken jullie kindjes tenminste nieuwe kleren aan.Die van mij laat N. zo in haar pyjama of gisteren-kleertjes als ik er niks van zeg.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar toen ik als klein voetballertje in de kou moest voetballen, kreeg ik wel mijn maillot onder mijn sportbroekjequote:Op woensdag 29 juli 2015 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
romper = ondergoed... Je vrouw doet dr panty ook niet onder haar slipje, toch?
Wel heel eighties, maillot met balletpakje idee
Ja, ik ook. Helaas ook voor mr Skittles zijn die pleitosquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf me trouwens verbazen over jouw tetten op de laatste buikfoto.
Tip voor mr Skittles: niet tegen het licht in fotograferen
Toen ze net zo jong was als de jouwe, wist ik echt niks te verzinnen om te doen. Dus qua spelen deed ik echt heel weinig. Maar ze lag wel altijd naast me op de bank.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel tijd per dag besteden jullie gemiddeld aan jullie kindje. En dan bedoel ik, als ze wakker is even met haar spelen enzo?
Na drank en drugs de nieuwe zomerhit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:37 schreef Krisvc het volgende:
Maken jullie ook echt de meest compleet nergens over gaande liedjes voor je kind? Ik ben de halve dag debiele liedjes aan het zingen.
Als je bitch wilt chillen, is het geen probleem.
Dan ga ik erheen, ik kom niet alleen.
Want ik heb melk en tieten, ik heb melk en tieten
Die is al 4 dagen favoriet.
Oh ik doe dat ook wel eens, vooral als we naar buiten gaan, want alles moet altijd UIT en maillots dus ook. Als ze onder de romper zitten lukt haar dat nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:10 schreef Nikooos het volgende:
Ik werd laatst hard uitgelachen omdat ik een maillot onder de romper had gedaan. Was schijnbaar niet goed?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:25 schreef Skittles het volgende:
Vandaag ook een even lang in als uit de buik foto gemaakt. Door vriend, dus alle leuke foto's zijn enorm bewogen. Zo stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een kleine greep faalfoto'sWat had jij een prachtige buik, Skittles. Gewoon super sexy. Ik weet niet hoe je dat doet met 36/37/38/39/40/40+ * weken, maar chapeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[sub] * doorstrepen wat niet van toepassing is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:57 schreef AwayTL het volgende:
Mijn peuter zingt gelukkig de hele dag. En oerend hard is bij Frans favoriet (uiteraard)
Spoiler want offtopic, al verantwoord ik het in een leuke wacht maar vormMwohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat super lief!
pokken.. ik had zo veel willen onthouden waar ik nog op wilde reageren..
- Sjaak die er nog zo vrolijk uitziet ondanks zn polkadot huidje. Knap hoor. Heeft hij er echt zo weinig last van of heb je een wondermiddeltje ontdekt?
- franny Gefeliciteerd met je verjaardag!
- razz gefeliciteerd met 5 jaar huwelijk. massage klinkt heerlijk!
JufM
Dikke
Ik vond dat Crumpette en SQ mooie en ware dingen zeiden. Kan me daar alleen maar bij aansluiten.
(neem het zelf ook ten harte aan ) .
Hier mag mijn roze wolk blijven, want er is geen heupdysplasie geconstateerd.
Gebakjes voor de w1n!![]()
Tienermamaquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles is pas 12, faptist. Dan is het verval nog niet ingetreden.![]()
![]()
Áls ik een maillot aan heb (nooit dus) doe ik daar altijd mijn ondebroek overheen. Anders hangt het kruis steeds op mijn knieën. Ik snap Nikoos volledig!quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
romper = ondergoed... Je vrouw doet dr panty ook niet onder haar slipje, toch?
Wel heel eighties, maillot met balletpakje idee
Daarom: trouw met een vrouw! Veel handiger, we snappen allebei hoe kleren werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |