Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggenquote:
hoax, zijn nooit leegquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
Ohh vooral die laatste Spees![]()
Echt
zo
tof!
[..]
Heb je ze ook leeggedronken gezien? Dan kan ik ze in m'n nek leggen![]()
Oke dat is niet waar. Voor ik dat bij een volgende meet moet gaan voordoen
Nooit meer stoppen met borstvoeding.quote:
Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloftquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:28 schreef Mariposas het volgende:
Boh wat een snoetje is S! Wat is de formule om na een jongen ook nog een meisje te krijgen?![]()
JM echt geweldige foto's maak je! Ik zie ze ook vaak langskomen op Facebook als je collega Nadine ze weer liket.het is dat je zo ver weg woont en dat ons geld na de babyuitzet op is anders had ik je zo over laten vliegen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Haha, Nadine is ook een topper hoor! Ik werk 5 september weer met haar samen op een bruiloftEn pompompom...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Een jaar alweer... wat lijkt me dat raar!!quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen Michael!
Hier is de laatste dag met baby aangebroken... Een jaar geleden kreeg ik vandaag te horen dat ze morgen gingen inleiden.. Toch een soort van trip down memorylane...
Straks taart maken en vanavond versieren.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:54 schreef Mariposas het volgende:
Ja als je het niet gewend bent is het ook pittig hoor, je stelt je toch op iets anders in.
Ik zit weer op mijn shift, ik heb 1,5 uur geslapen vannacht, maar straks mag ik weer!
Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een mooi verhaal voor op verjaardagen, bij het aansnijden van de taart enzo
Goedemorgen Michael!
Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef Crumpette het volgende:
Ohhh stolselsteh memories.
Oh kwak jij bent precies op vakantie met melba op het moment waarop wij met W ook op vakantie gaan - als je snapt wat ik bedoelgaat het goed? Wil hij wel een beetje slapen enzo?
Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb!quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef JufMariska het volgende:
Ojee Kwak... Beetje shoppen..? I wouldn't mind![]()
Baby's, gotta love themquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo doen wij het ook altijd..
Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om..
Ohja dat klinkt wel handig bedacht! Ik ga dat even in mn hoofd houden voor onze verkansiequote:Op donderdag 30 juli 2015 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.
Wat hier helpt is timen als we weggaan: als we iets dichtbij doen gaan we na een slaapje en is hij moe op de terugweg/bij thuiskomst/ter plekke in de wagen. Als we verder weggaan dan gaan we weg als hij aan slaap toe is en slaapt hij in de auto en is dan ter plekke wakker en gezellig.
Hier ook jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo doen wij het ook altijd..
Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om..
Ik ken maar 1 tip en dat is tijd. Denk dat je weinig aan een slaapinstinct kan wijzigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:54 schreef twist02 het volgende:
Als we het dan toch over slapen hebben
Heeft iemand toevallig tips om een baby te "leren" om meerdere slaapcycli aan elkaar te plakken? Want op zich slaapt onze Minion best redelijk en overdag gaat het ook steeds beter (we oefenen nu met zelf in slaap vallen in d'r bedje en zie al voorzichtige vooruitgang).
Maar het lijkt wel alsof ze een kookwekkertje in d'r bedje heeft liggen ofzo, want ze wordt overdag dus echt bijna exact na 45-50 minuten wakker = precies 1 slaapcyclus dus
Ze ligt dan een beetje in bed te piepen. Als ik niks doe, gaat dat over in huilen en écht wakker worden. Als ik er naartoe ga en d'r speen teruggeef, slaapt ze verder, maar nooit langer dan 5-10 minuten. Dat herhaalt zich zo'n 3x totdat ze alsnog echt wakker is en huilt.
Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo...
Als ik 'r na die ene cyclus uit bed haal en meeneem naar beneden, begint ze binnen een kwartier namelijk weer een beetje te jengelen en in d'r oogjes te wrijven, dus moe is ze volgens mij nog wel.
Ja, maar dat gaat vooral over 's nachts, en ik heb het vooral over overdag. Overigens klopt het wel wat er in het artikel staat: het is vrij normaal om tussen 2 slaapcycli in wakker te worden (ook voor volwassenen), maar het lukt onze Minion dus niet om weer zelf terug in slaap te vallen en daar gaat het mij vooral omquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:34 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.buzzfeed.com/patricksmith/its-evolution-baby
Evolutie, schijnbaarMaarja, slapende baby's zijn wel erg fijn!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:57 schreef Selvaria het volgende:
Het zal toch vanzelf wel een keer beter gaan (wishful thinking ftw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er gewoon moe van![]()
Kwak, shopexcuus!
Ik kwam er vanmorgen ook achter dan Y eigenlijk alleen zomerkleding heeft. Die draagt dus nou gewoon een mailloit onder haar korte broek. (Of ja, in bed alleen de maillot.)
Slapen komt helemaal goed. Die Y van mij deed ook alleen 's nachts slapen. En nu soms nog geen hele lange slaapjes. De ene keer slaapt ze 1-5 en dan sta iken de andere keer in datzelfde tijdsbestek 2 keer een uurtje. Maar er lijkt nu wel wat meer regelmaat in te komen. Al weet ik dat het zo weer anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |