S.uzequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wel handig!! Dat aan je optrekken klinkt zo schattig
Hahaha ja, Suus blijft gewoon zitten met haar wijzende arm tot ze ofwel krijgt wat ze wilde hebben, ofwel wordt geknuffeld.
onderwijl breed lachend natuurlijk , ook al duurt het minuten. Ze is een parodie op zichzelf
Sjaak is alweer in dromenland op vrouw. Ik ga ook mijn ogen dicht doen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 05:29 schreef JufMariska het volgende:
Ennnnn wakkerJ is met 'm lopen om te kijken of hij daar rustig van wordt, drinken en knuffelen zijn helaas niet de oplossing vandaag..
Hoop dat jullie nog konder slapen MwC!
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
S.uze, wat een lieverd is dat! En wat hebben jullie prachtige kinderen!
Man vond de suit ook leuk![]()
Ik heb echt de mannelijke variant van jouw meisje..quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!
En bij MwC ook al een klein sneutje.
Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties.
Vannacht heeft ze trouwens doorgeslapen weeren ze slaapt nog.
Spees, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken
. Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze
![]()
Nee niks gemerkt! Op controle bij cb merkte de arts op dat haar plooien niet symmetrisch waren. Dat vind zij reden voor een foto. Toen bleek ze 1 kom niet volledig ontwikkeld te hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef faptist het volgende:
[..]
Bedankt twinkle. O*
Zal het in m'n achterhoofd houden.
Merkte jij eigenlijk iets aan je kindje ?
Ik niet namelijken dat vind ik dus een beetje eng ofzo.
(Slechte moeder en het niet door hebben dat er iets mankeert enzo)
Het was bij ons een laatste optie (de fles) omdat Sjaak een redelijk vast schema heeft zelf en nu overal last van heeft. Dus eerst de pokjes ingesmeerd, luier verschoond, Dentinox gesmeerd, voetjes en handjes nagekeken (na het haar-verhaal van LT een paar maanden geleden). En dat was het allemaal niet. Normaal wordt Sjaak klokslag 6.03u wakker voor zijn flesje en nu was het dus een uur eerder. En dan denken we daar niet aanquote:Op woensdag 29 juli 2015 07:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och JM, arm jochie!
En bij MwC ook al een klein sneutje.
Ik vind 't altijd wel grappig dat ik hier vaak lees dat er dan als laatste optie een fles gegeven wordt. Als Suus in de nacht huilend wakker wordt dan is er echt maar 1 oplossing; fles!Nu! Helemaal niet andere opties.
Vannacht heeft ze trouwens doorgeslapen weeren ze slaapt nog.
Spees, jouw Su.ze is echt de chillheid zelve! Die van mij is ineens juist temperament aan het kweken
. Wijzen is heel herkenbaar ja. Gister wees ze naar haar vader en toen hij vervolgens naar haar keek deed ze
![]()
Ja ditquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:57 schreef twist02 het volgende:
Jullie zeuren wel over jullie baby's die te snel gaan, maar ik weet wel van wie ze dat hebbendit is toch niet bij te houden zo
! (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nohhhhquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
I's equivalent: 's ochtends in bed naar mij toe kruipen, zijn mondje op mijn blote buik zetten, en dan ppprrrffftttt doen..
Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:56 schreef Selvaria het volgende:
Omg, ik las mijn vorige vorige post net terug en wat een verkleinwoorden.Is dat wat mama zijn met je doet?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:58 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Alleen als je het ook nog met een hoog stemmetje vertelt.
kun je niet over een uurtje boodschappen doen dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond.
Hoezo nergens vervanging te koop? Je hebt ook universele regenhoezen. Ik zou gewoon over een uur boodschappen doen of wanneer het droog is iigquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond.
Optimaal genieten!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was.. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten.
.
Ja, dat is het precies! En de laatste week is het al zo dat als I nog wil drinken, dat dat dan rond een uur of 22.30/23 is. Dus dan maken we daarna alsnog een heel goede nacht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent.
Ja, daar is ze best "laat" mee danquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hele luie vakantie+1 op SQ
Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks. Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.
Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteunquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.
Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet
. Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft
.
Ben benieuwd naar de nieuwe feature aan het eind van de weekquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes
Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!
Thanks voor jullie reacties op het filmpje
Ik had 6 weken vakantie. Nu nog half weekje over. Had gehoopt een soort ritme te ontwikkelen. No way!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten
Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijvenHet wordt beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |