abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154725773
:D
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:13:25 #77
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154725812
DaD :D! De dreiging van het slaapboek never fails :7

Selvaria, goeie buit zeg! En mt 56 is hier alweer eeuwen geleden :'(

Mijn enorme snotterbaby was zo gezellig vanmorgen O+ (nu slaapt ze :P). Nog een filmpje in de klapreeks:

woensdag 29 juli 2015 @ 10:21:53 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154725932
:* voor de slechte nachten, maar ik lees gelukkig ook dat er goede nachten bij zitten!

Leuke kleertjes selvaria!

Faptist succes! Duim dat jullie gewoon lekker in jullie bubbel kunnen blijven!

Hier een hele goede nacht. Blijkbaar heeft mijn zoon toch wat slaapgenen van mijn man. Beetje jammer dat ik net wakker werd met een hartslag van 180 omdat ik zeker widt dat ik L na het voeden even had neergelegd naast me, maar 'm nog niet in bed teruggelegd. En ik lag lekker diep onder de dekens. Maar uiteraard was dat niet het geval. :+ ik leg 'm alleen even op ons bed om zelf uit bed te klimmen, dus de kans is überhaupt klein dat het zou kunnen gebeuren.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154726044
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond. :(
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:30:26 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_154726082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond. :(
kun je niet over een uurtje boodschappen doen dan?
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:31:36 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154726109
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Hoezo nergens vervanging te koop? Je hebt ook universele regenhoezen. Ik zou gewoon over een uur boodschappen doen of wanneer het droog is iig :P. Soms is het zo moeilijk niet he ;)
pi_154726125
Ja, kan wel, maar dan slaapt Y weer.
Ik heb nog een restje spinazie gevonden. Heb er al geen zin meer in. :')
Even kind voeden en naar bed brengen maar.
pi_154726150
Je weet dat het half 11 is, hè? :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154726159
Ik heb er een rothumeur door.
Vervanging heb ik al eens eerder naar gekeken, al die hoezen passen niet op de mc wagen. Toen dacht ik nog dat hij er niet bij zat.
Maar ik kijk wel even naar een oplossing later. Eerst maar even Y wat aandacht geven.
pi_154726176
Ze wordt wel weer een keer wakker...toch? :o
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:46:18 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_154726378
Zo, eindelijk even bij kunnen lezen :)

Ik lees fantastisch nieuws voor familie Mariska! Wat gaaf joh! Ik zie L. al helemaal los gaan in het klauterbos O+ Gefeliciteerd *O* Oh en hij zoent! Wat mega uber cute!

Gevalletje, fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Q. en met jou! O+

Rapley met kattenbrokken... Mauw heeft sinds eergisteren de voederbakken ontdekt. Ik pluk nu elke drie minuten een baby uit de water / voerbak :')

Pluisje A. zoent ook! Veeg me op O+

Tand voor Sjaak!! :o Snelle Jelle! _O_

Beterschap voor Fannetje en co :*

Wijzende oktoberbaby's :o Wat gaan ze snel! Mauw is wat gemiddelder volgens mij. Die is pas net begonnen met staan deze week ;)

Fapt (en twist ook lees ik), hopelijk zien de heupjes er goed uit :*

DaD, fijn dat de nachten nu zo goed gaan, hopelijk blijft het!
(ik rekende me rijk na vijf nachten doorslapen, nu weer 1 nachtvoeding, ik hou op met proberen het te begrijpen :'))

Ah, mariposas heeft ook een Verloren Baby gehad :D (heel herkenbaar :'))

Soesje, wat ben je toch leuk, met je vorkje eten en klappen, zo groot! Wel lekker het plakbeleg in je haar smeren gelukkig :Y)

Foto's O+
Kleine R. verovert het bed van mama :D
Selvariababy lacht!! O+!
Tuurtje schrikt van broccoli! En zitten O+
disclaimer
pi_154726564
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was. :D. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten. :@.
pi_154726592
Extra fijn dat ie het nu wel doet DaD. *O*

KlapSuusje O+
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:59:18 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_154726596
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was. :D. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten. :@.
Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent. O+
disclaimer
pi_154726623
Ik doe eigenlijk altijd 's ochtends de boodschappen als het rustig is, want lekker meer ruimte met mijn wagen in de super. Dat gaat altijd goed, en dan heb ik in de middag meer tijd voor speeltijd met Y en af en toe wat alleen tijd. Als het dan ineens niet gaat zoals ik wil, krijg ik een pesthumer. Dat ik nog niet gegeten had, helpt ook niet. Dat het regent, maakt me niet zo uit. Hup regenhoes erop, parapluutje mee en gaan. Maar ja, dan moet die hoes niet ineens stuk gaan. Dan zie ik niet alleen vandaag in de soep lopen, maar alle regendagen. Ik kan niet altijd maar binnenblijven omdat het regent.
Het is ook nogal een eindje lopen naar de super, niet even binnen een half uurtje heen en terug, maar echt minimaal een uur bezig en dan heb ik nog mazzel. Ik zal een gat in de lucht springen als we weer kunnen fietsen. Al weet ik ook wel dat boodschappen met ouder wordend kind ook een uitdaging kan zijn.
Maar goed, mijn humeur is weer beter en we maken er maar het beste van. Als het droog is kunnen we alsnog even boodschappen doen, en anders morgen maar. Eventueel met Y in de tula en een parapluutje mee.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_154726660
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent. O+
Ja, dat is het precies! En de laatste week is het al zo dat als I nog wil drinken, dat dat dan rond een uur of 22.30/23 is. Dus dan maken we daarna alsnog een heel goede nacht.

Oh, dat filmpje van Suusje! O+. Dat klappen is superlief. Wat heeft ze veel haar, ook.
pi_154726679
Hele luie vakantie+1 op SQ *)

Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks :') . Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.

Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon -O-

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2015 11:04:14 ]
pi_154726745
Och Suze, wat een mooi kindje zo. O+
Maakt mijn humeur ook een stuk beter. Wat een schatje zeg.
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:07:27 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_154726749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hele luie vakantie+1 op SQ *)

Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks :') . Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.

Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon -O-
Ja, daar is ze best "laat" mee dan :D Maar gelukkig is ze met andere dingen weer heel vroeg, voor de balans der dingen :+
Wat moet je er ook mee, tanden :{w
disclaimer
pi_154726801
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.

Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank :o ! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet :') . Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft :+ .
pi_154726836
Me ook maar eens melden hier. Dochtertje is nu 4.5 week oud. Verkouden, sneu -O-
Slaapt redelijk, vorige week wel 5 nachten achter elkaar dat ze tussen 04,00 - 05.00 kwam en dan gewoon niet slapen tot een uur of 07.00. Dat was vermoeiend!! :o

Nu gewoon weer 3 a 4 uur slaap tussen de voedingen door :)
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:13:55 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_154726863
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten :')

Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijven ;) Het wordt beter!
disclaimer
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:00 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154726864
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.

Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank :o ! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet :') . Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft :+ .
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun O+. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes :D

Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!

Thanks voor jullie reacties op het filmpje O+
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:14:34 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_154726870
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun O+. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes :D

Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!

Thanks voor jullie reacties op het filmpje O+
Ben benieuwd naar de nieuwe feature aan het eind van de week :Y)
disclaimer
pi_154726885
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten :')

Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijven ;) Het wordt beter!
Ik had 6 weken vakantie. Nu nog half weekje over. Had gehoopt een soort ritme te ontwikkelen. No way!!! _O-. Ze doet echt wat ze zelf wilt de dame.

en vanaf wanneer wordt het gemiddeld beter? :D
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')