kun je niet over een uurtje boodschappen doen dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond.
Hoezo nergens vervanging te koop? Je hebt ook universele regenhoezen. Ik zou gewoon over een uur boodschappen doen of wanneer het droog is iigquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:28 schreef Risu het volgende:
Gvd, de rits van mijn regenhoes vd kinderwagen stuk. Heb hem pas 1 keer gebruikt. Net nu ik boodschappen moet doen en het regent.
Alsof ze het weet begint Y nog te huilen ook.
Echt wat een kutzooi. Troep, en nergens vervanging te krijgen want maxi cosi.
Ik kan mijn kind toch niet nat laten regenen omdat we toevallig moeten eten vanavond.
Optimaal genieten!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga er ook maar vanuit dat dit eenmalig was.. Maar man oh man, wat een heerlijkheid, na al die maanden met dramanachten. Ik zag het gewoon echt even niet meer zitten.
.
Ja, dat is het precies! En de laatste week is het al zo dat als I nog wil drinken, dat dat dan rond een uur of 22.30/23 is. Dus dan maken we daarna alsnog een heel goede nacht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Optimaal genieten!!
Nee, maar lineair wordt het hier wel degelijk beter hoor. Ik vind 1 korte nachtonderbreking van 15 minuten nog best te doen. En: Je weet dat ie het kan. Dat scheelt al duizent.
Ja, daar is ze best "laat" mee danquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Hele luie vakantie+1 op SQ
Ik zag hier bij het ontbijtbuffet net een echte mini-minibaby met bijna een compleet gebit. A heeft nog niks. Als ik die tanden niet had gezien op de echo's destijds begon ik nog te twijfelen of ze ze had.
Soezefilmpje opent niet op mijn telefoon
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteunquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had zelf ook pas met een jaar mijn eerste tand, dus het zal wel loslopen.
Speaking of which; ze zette net stapjes langs de bank! Stop de tijd! Ze lazerde wel heel hard op d'r muil omdat de bank ophield maar zij niet
. Gelukkig maar dat ze geen tanden heeft
.
Ben benieuwd naar de nieuwe feature aan het eind van de weekquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Tof Razz! Ze hobbelt hier ook de hele kamer door, alles is een loopsteun. En Soezeltje heeft ook pas 2 ieniemienie tandjes
Ze was pas om half 8 wakker, lag er om half 10 weer in en slaapt nu nog. Wie is deze baby?!
Thanks voor jullie reacties op het filmpje
Ik had 6 weken vakantie. Nu nog half weekje over. Had gehoopt een soort ritme te ontwikkelen. No way!!!quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
A. ook al lopen, razz? Wat goed! Hoe lang staat ze al? Kan ik een beetje gaan inschatten
Welkom h_k! Tsja, over baby's en slaap kun je hele boekwerken schrijvenHet wordt beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |