Oh, wat liefquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef faptist het volgende:
[..]
Wat had jij een prachtige buik, Skittles. Gewoon super sexy. Ik weet niet hoe je dat doet met 36/37/38/39/40/40+ * weken, maar chapeau
[sub] * doorstrepen wat niet van toepassing is.
[..]
Mwoh![]()
Wat super lief!
pokken.. ik had zo veel willen onthouden waar ik nog op wilde reageren..
- Sjaak die er nog zo vrolijk uitziet ondanks zn polkadot huidje. Knap hoor. Heeft hij er echt zo weinig last van of heb je een wondermiddeltje ontdekt?
- franny Gefeliciteerd met je verjaardag!
- razz gefeliciteerd met 5 jaar huwelijk. massage klinkt heerlijk!
JufM
Dikke
Ik vond dat Crumpette en SQ mooie en ware dingen zeiden. Kan me daar alleen maar bij aansluiten.
(neem het zelf ook ten harte aan ) .
Hier mag mijn roze wolk blijven, want er is geen heupdysplasie geconstateerd.
Gebakjes voor de w1n!
Wil je m'n tijgerstrepen, hangtieten, slappe reet en rimpelbuik zienquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles is pas 12, faptist. Dan is het verval nog niet ingetreden.
Wij hebben bij Van Asten in het uitverkoophoekje gekeken, achter de kassa's. Stond toen best wat leuksquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:17 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot R gaat praten!
Iemand kinderstoeltips? Ik zag al wat voorbijkomen, maar mijn budget is geen 400 euro, we krijgen er een cadeau maar moeten nog uitzoeken welke.
Iig niet die van de Ikea en niet de Triptrap.
Dare!quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:52 schreef Skittles het volgende:
Wil je m'n tijgerstrepen, hangtieten, slappe reet en rimpelbuik zien?
Ojaaa, Van Asten!quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hebben bij Van Asten in het uitverkoophoekje gekeken, achter de kassa's. Stond toen best wat leuks
Ik doe nog foto's inplakkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:35 schreef ingee het volgende:
3 op een rij
Waar maken jullie je fotoalbums? Daar moet ik namelijk ook maar eens aan beginnen.
Ik dacht een per jaar, maar dat wordt wel een beel dik album.
Ik zocht laats zo'n insteekhoesjesalbum, maar die zijn dus niet meer te krijgenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik doe nog foto's inplakkenVind ik heerlijk om te doen, dingen bij te schrijven enzo. Lekker kneuterig.
Ik dacht dat dit ging over Cactus' 'trouw met een vrouw'.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:52 schreef Skittles het volgende:
Dat is een goede tip MwC! Zullen we ooit nodig hebben, dus die schrijf ik op.
Ik kreeg voor mijn verjaardag een fotoalbum. Mams had overal gezocht, alle fotozaken enzo, maar alleen Hema had er nog een paar.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:52 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik zocht laats zo'n insteekhoesjesalbum, maar die zijn dus niet meer te krijgen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:55 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over Cactus' 'trouw met een vrouw'.![]()
Helaas las ik toen de waterpokken-tip.
Pro-fotoalbum! Stevige pagina's, goede afdrukkwaliteit, nette prijs. Echt veel mooier dan Hema enzo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:35 schreef ingee het volgende:
3 op een rij
Waar maken jullie je fotoalbums? Daar moet ik namelijk ook maar eens aan beginnen.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hele dikkevoor JM en SQ, alles is volgens mij al gezegd, helemaal mee eens.
En JM, ik ga je nog even een berichtje sturen! Afspraak maken voor een leuk klusje
Ik zal er geen kpd van maken hierquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Dare!
Edit -
Dikke vette leugens trouwens!![]()
Waarrrr heb jij die allemaal verstopt dan?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:55 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging over Cactus' 'trouw met een vrouw'.![]()
Helaas las ik toen de waterpokken-tip.
Pro-tip!quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:28 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Pro-fotoalbum! Stevige pagina's, goede afdrukkwaliteit, nette prijs. Echt veel mooier dan Hema enzo.
Mwoah laatste pak was op. Hij zat al een paar weken op alleen de ochtendfles, 's avonds niks meer en daar deed hij het goed op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ga jij zo strikt voor die 1 jaar-grens, twink?
Fotofabriek!quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:35 schreef ingee het volgende:
3 op een rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |