Kleertjes in de slaapzak. Evt broekje uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:28 schreef twist02 het volgende:
Kazy
Mariposas wat een lekkere kleine bink!voor al het goede huizennieuws!
Wij zitten voorlopig nog wel goed hier, maar als er een tweede komt zou ik wel graag wat groter willen gaan wonen.
Oké, ik heb net even een "Doh!"-momentje geloof ik (al weet ik niet zeker of het scheelt)..
Mensen met baby's die 's nachts in een slaapzak slapen: leggen jullie je baby overdag ook in de slaapzak in bed, of gewoon in hun kleertjes en verder niks?
Zat me net te bedenken dat ik er een beetje van baal dat onze Minion 's nachts eigenlijk prima slaapt (oké, de dag begint volgens haar om 04.00u, maar dat leert ze hopelijk nog wel een keer af), maar overdag steeds na 1 slaapcyclus al weer wakker wordt. Ik krijg 'r wel redelijk makkelijk weer in slaap (want ze is dan nog wel moe), maar ze slaapt dan heel onrustig en wordt daardoor om de 10 minuten weer wakker.
Dus toen dacht ik: wat is er nou 's nachts zoveel anders dan overdag? Licht uiteraard, maar overdag kan ik het ook vrij donker maken en dat helpt eigenlijk niet veel. En toen bedacht ik me dus dat ze overdag gewoon in d'r kleertjes ligt en 's nachts in d'r slaapzak![]()
En voor de baby's die overdag ook in een slaapzak liggen; doen jullie dan de kleertjes uit of gaat de slaapzak daar gewoon overheen? Kleertjes+slaapzak lijkt me wel erg warm, maar elke 1,5u aan- en uitkleden lijkt me ook niet fijn voor haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:32 schreef -Spring het volgende:
Ik herinnerde me net dat ik hier eens las dat iemand (de bovenkant van) de co-sleeper gebruikte als nachtkastje.
Dat zou ík écht niet gaan doen, nam ik me toen voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de baby in het midden van het bed ook...
Ik lig regelmatig zélf half in de co-sleeper 's nachts. Op één of andere manier schuiven we tijdens een voeding steeds een stukje op.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]En de baby in het midden van het bed ook...
Zo enorm herkenbaar, nog steedsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig zélf half in de co-sleeper 's nachts. Op één of andere manier schuiven we tijdens een voeding steeds een stukje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zo'n fijn boxkleed!!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:55 schreef Selvaria het volgende:
Ja, echt superleuk! Hij is van Isi, ik probeerde hem voor je te linken via Babydump, maar daar hebben ze hem niet meer.
Dat had ik vanmiddag nog.. zat ie met zijn klauwen in de kattenbakquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:32 schreef BlueEyes het volgende:
(zo'n geval als het heul stil is weet ik weer hoe laat het is)
HIer werd vanmiddag weer Rapley met kattenbrokken gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag nog.. zat ie met zijn klauwen in de kattenbak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hier met hondenbrokken....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
HIer werd vanmiddag weer Rapley met kattenbrokken gedaan
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:31 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat had ik vanmiddag nog.. zat ie met zijn klauwen in de kattenbak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nextdirect al ontdekt? Online?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Tzt ga ik de kattenbak maar hoger zetten geloof ik.
Echt waarom zijn er zoveel kleertjes met 'boy', 'stoer', 'love' of andere teksten. Broekjes zijn gemakkelijk te vinden maar de bijbehorende truitjes zijn totaal niet mijn smaak. Dus thuisgekomen met vier broekjes, één vestje en wat rompers.
Jaaa! Next idd, of (uitverkoopquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Echt waarom zijn er zoveel kleertjes met 'boy', 'stoer', 'love' of andere teksten. Broekjes zijn gemakkelijk te vinden maar de bijbehorende truitjes zijn totaal niet mijn smaak. Dus thuisgekomen met vier broekjes, één vestje en wat rompers.
Mijn moeder kwam aanzetten met een shirt met 'jongen' #captainobviousquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef Minarosa het volgende:
[..]
ook niet bij de Hema ofzo? Wat vind je leuk?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:54 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Jaaaa dat deed A ook voor het eerst vandaagquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
Oh. My. God. Veeg me op! Hoe verrot ik me ook voel (ondanks het huis), mijn smurf die me net zijn eerste kus gaf (bekkie open, maar wel heel doelgericht mond op mond!) laat me wel smelten hoor
Whaaaat, nu alquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kusjes all around
Mijn baby doet het bijna helemaal weer. Koorts is weg, minder jengelen, meer lachen... Heel fijn, want de afgelopen dagen waren best zwaar.
En toch vond meneer alleen waterpokken niet genoeg, want onze Sjaak heeft zijn eerste tandje
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
Oh. My. God. Veeg me op! Hoe verrot ik me ook voel (ondanks het huis), mijn smurf die me net zijn eerste kus gaf (bekkie open, maar wel heel doelgericht mond op mond!) laat me wel smelten hoor
Ja en dat snelle is echt niet tof hoor, vooral als hij alles tegelijk doet.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja en dat snelle is echt niet tof hoor, vooral als hij alles tegelijk doet.
Maar goed, volgende week mag hij naar de universiteit.
Ze kan toch sowieso nog niet aan tafel oid? Een baby gooit zn ritme nog om de haverklap om, daar kun je helaas nog weinig aan doen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Risu het volgende:
Woah, een tandje bij sjaak. Wat sneu, net tegelijk met die pokjes. Maar heel fijn dat het nu beter gaat.
![]()
En die open mond kwijl kussenIk vraag aan Y wel eens een kusje en dan steekt ze dr tong uit en 'likt' mn wang. Schattig maar niet zo leuk als een echte kwijlkus.
![]()
Vandaag was ze weer happy, vind alleen haar slaapritme niet zo fijn. Ze sliep vandaag tot 10, toen zijn we weg geweest naar het dorp voor rompers enzo (ze had maar 4 passende) onderweg een half uurtje geslapen in de tula, maar thuis van 13 tot 15 en 17 tot 19. Vooral 17-19 vind ik wat vervelend, precies in avondeten tijd. Wat opzich niet zo erg is, maar straks wil ik haar wel bij ons aan tafel hebben en dan 8 uur slaaps. Maar die gaat nu echt om 8 uur niet slapen natuurlijk. Liever 's ochtends tot hooguit 9, dan 11-14 en 16-18 ofzo. Dan kan ze mee eten en dan mooi weer naar bed.
Maar waarschijnlijk is het nu zo omdat ze gisteravond laat naar bed ging vanwege huils. Zal vanzelf weer goed komen denk ik.
Dit ja. Ritmes proberen af te dwingen kost voornamelijk veel energiequote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:48 schreef Heliotrope het volgende:
Tegen de tijd dat ze bij jullie aan tafel zit heeft ze haar ritme al drie keer omgegooid Risu
wat GM zegt. Komt vanzelf wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |