Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef Crumpette het volgende:
Ohhh stolselsteh memories.
Oh kwak jij bent precies op vakantie met melba op het moment waarop wij met W ook op vakantie gaan - als je snapt wat ik bedoelgaat het goed? Wil hij wel een beetje slapen enzo?
Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb!quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:35 schreef JufMariska het volgende:
Ojee Kwak... Beetje shoppen..? I wouldn't mind![]()
Baby's, gotta love themquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo doen wij het ook altijd..
Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om..
Ohja dat klinkt wel handig bedacht! Ik ga dat even in mn hoofd houden voor onze verkansiequote:Op donderdag 30 juli 2015 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja gaat heel goed! Overdag twee lange slaaps en s nachts 11 uir achter elkaar.
Wat hier helpt is timen als we weggaan: als we iets dichtbij doen gaan we na een slaapje en is hij moe op de terugweg/bij thuiskomst/ter plekke in de wagen. Als we verder weggaan dan gaan we weg als hij aan slaap toe is en slaapt hij in de auto en is dan ter plekke wakker en gezellig.
Hier ook jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo doen wij het ook altijd..
Maar net vandaag, nu ik vanmiddag anderhalf uur moet rijden met hem, gooit hij zijn hele ritme om..
Ik ken maar 1 tip en dat is tijd. Denk dat je weinig aan een slaapinstinct kan wijzigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:54 schreef twist02 het volgende:
Als we het dan toch over slapen hebben
Heeft iemand toevallig tips om een baby te "leren" om meerdere slaapcycli aan elkaar te plakken? Want op zich slaapt onze Minion best redelijk en overdag gaat het ook steeds beter (we oefenen nu met zelf in slaap vallen in d'r bedje en zie al voorzichtige vooruitgang).
Maar het lijkt wel alsof ze een kookwekkertje in d'r bedje heeft liggen ofzo, want ze wordt overdag dus echt bijna exact na 45-50 minuten wakker = precies 1 slaapcyclus dus
Ze ligt dan een beetje in bed te piepen. Als ik niks doe, gaat dat over in huilen en écht wakker worden. Als ik er naartoe ga en d'r speen teruggeef, slaapt ze verder, maar nooit langer dan 5-10 minuten. Dat herhaalt zich zo'n 3x totdat ze alsnog echt wakker is en huilt.
Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo...
Als ik 'r na die ene cyclus uit bed haal en meeneem naar beneden, begint ze binnen een kwartier namelijk weer een beetje te jengelen en in d'r oogjes te wrijven, dus moe is ze volgens mij nog wel.
Ja, maar dat gaat vooral over 's nachts, en ik heb het vooral over overdag. Overigens klopt het wel wat er in het artikel staat: het is vrij normaal om tussen 2 slaapcycli in wakker te worden (ook voor volwassenen), maar het lukt onze Minion dus niet om weer zelf terug in slaap te vallen en daar gaat het mij vooral omquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:34 schreef SaskiaR het volgende:
http://www.buzzfeed.com/patricksmith/its-evolution-baby
Evolutie, schijnbaarMaarja, slapende baby's zijn wel erg fijn!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:57 schreef Selvaria het volgende:
Het zal toch vanzelf wel een keer beter gaan (wishful thinking ftw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er gewoon moe van![]()
Kwak, shopexcuus!
Ik kwam er vanmorgen ook achter dan Y eigenlijk alleen zomerkleding heeft. Die draagt dus nou gewoon een mailloit onder haar korte broek. (Of ja, in bed alleen de maillot.)
Slapen komt helemaal goed. Die Y van mij deed ook alleen 's nachts slapen. En nu soms nog geen hele lange slaapjes. De ene keer slaapt ze 1-5 en dan sta iken de andere keer in datzelfde tijdsbestek 2 keer een uurtje. Maar er lijkt nu wel wat meer regelmaat in te komen. Al weet ik dat het zo weer anders is.
74!quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Skittles het volgende:
Wat onwijs schattig met pousse![]()
![]()
Leuke broek en slofjes!
Welke maat heb je gekocht? Ik vind het nogal moeilijk welke maat Lou nodig heeft.
Ze hebben ze in maanden (deze van de hema), ik heb 80/86, 9-18 mnd. De versie hiervoor past-ie nu exact (hij was mee, en z'n voeten dus ook), dat vond ik zonde.. Om de precieze maat vast te stellen: de app 'shoe size'quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:57 schreef Skittles het volgende:
Ik bedoelde van de slofjesof hebben ze slofjes maat 74?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Van Asten hadden ze ook toffe opruiming van alle kinderkleertjes. Ik wilde heel mijn mandje vol laden maar toen bedacht ik me dat we eergister vliegtickets hebben gekocht en dat er best in hakte. We gaan naar de schoonfamilie in de USA. Dus nu een maand op water en brood. Daarna mag ik weer los.
Oja het potjequote:Op donderdag 30 juli 2015 16:21 schreef krijgerrtje het volgende:
Risu, ik vind het al heel wat dat je überhaupt van plan was om te gaan voor zo iemanddoet me denken aan toen ik zwanger was, kregen we van schoonmoeder een paar kerst kindersokken (maatje past ze over 3 jaar misschien) van haar nieuwe buurvrouw waar wij nog nooit van gehoord hadden.. Of we wel eventjes heen wilden gaan om te bedanken.
![]()
SjaakWat zien die stipjes er toch sneu uit, hoe voelt hij zich eronder?
Maatje 12 maanden al, kwakS past nog steeds in Kleding maat 3 maanden
![]()
En doorslaapvragenik krijg ze nog steeds elke keer van schoonvader. Afgelopen zondag nog een mooie van de oma van vriend: 'Gaat ze al op het potje?' nee? Nou, bij de Lidl hadden ze hele mooie, moesten we maar even halen
![]()
Ook met die van Bambino met antislipzool?quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:10 schreef JufMariska het volgende:
Hij glijdt uit als hij met sokken probeert te staanEn met blote voeten heeft-ie het kkkoud
Lief!quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:11 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
MrIMA kookt nooit en houdt niet zo van vis, maar is nu een makreel aan het ontleden voor een recept omdat het voor de BV goed is om vis te eten
Tja, mijn eerste baby sliep uuuuuuuuuuren achtereen op een dag, kwam geen einde aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:10 schreef AwayTL het volgende:
Nu hoeft ze van mij echt geen uren en uren achter elkaar te slapen, maar ik heb wel het idee dat ze na die ene cyclus nog moe is en wel verder zou willen slapen, maar dat het 'r gewoon niet lukt ofzo...
Geniet van je laatste dag met baby en alvast veel plezier morgenquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen Michael!
Hier is de laatste dag met baby aangebroken... Een jaar geleden kreeg ik vandaag te horen dat ze morgen gingen inleiden.. Toch een soort van trip down memorylane...
Straks taart maken en vanavond versieren.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Tja, mijn eerste baby sliep uuuuuuuuuuren achtereen op een dag, kwam geen einde aan.
Dus bij Boaz de Beer was het heel erg wennen toen hij vanaf dag 1 hazenslaapjes deed.
Zaterdag ben ik een jaar verder ()
En tis net wat je zegt ... het is alsof ie een wekker naast zich heeft staan want meneertje slaapt 45 minuten en dan is het wakker.
Dat deed ie in de periode dat ie nog 3 keer op een dag sliep
Dat deed ie in de periode dat ie nog 2 keer op een dag sliep
En momenteel hikt ie een beetje tussen 1 of 2 slaapjes op een dag (hij wordt zaterdag 1).
Ik heb van alles uitgehaald om hem langer te laten slapen zonder succes. Dit is gewoon zijn ritme. Maar wennen wel!
Gelukkig doet ie het 's nachts voortreffelijk. 's Avonds om 19 uur gaat ie naar bed en meestal hoor ik hem pas weer rond 7.45 - 8 uur.![]()
Dus nee, heb geen trucjes voor je behalve meeveren.
Saar loopt ook altijd op blote voetjes, en voor buiten heb ik oxxy sandaalslofjesdingenquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:18 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ook met die van Bambino met antislipzool?
Dragen jullie baby's trouwens altijd sokken? Lou gaat sokloos door het leven, ook buiten trekt ze ze binnen een seconde weer uit.Vandaar dat ik wel ga kijken voor slofjes, want op je blote voeten buiten lopen vind ik niet zo heel tof. En dan hopen dat ze die wel aan laat
[..]
Lief!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de onderkant ruw? Het ziet er zo gladjes uit. Met een gladde onderkant gaat mijn baby denk ik onderuit en daar wordt zij niet vrolijk vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 17:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Saar loopt ook altijd op blote voetjes, en voor buiten heb ik oxxy sandaalslofjesdingen
Edit: Deze dus
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |