Oeh dat is die horror toch? is daar al goeie kwaliteit van te vinden?quote:
DMquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh dat is die horror toch? is daar al goeie kwaliteit van te vinden?
Dank voor je onbewuste film tipquote:
Npquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor je onbewuste film tip.
Laat even weten of het de moeite waard is.
Zit te wachten op goeie kwaliteit van die nieuwe Terminator.
quote:
Maar de moeite waard?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:28 schreef Divje het volgende:
straaaange om te kijken..
Mjin mening: apart, maar totaal niet eng ofzo
Nouja, als je ervan houdt anderhalf uur lang naar een computerscherm van iemand te kijkenquote:
Heb ook niets aan je hequote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, als je ervan houdt anderhalf uur lang naar een computerscherm van iemand te kijken
Qua suspense is het wel leuk, maar echt horror is het niet
Kan niet echt zeggen of het de moeite waard is.. Ben er nog niet over uit of ik die anderhalf uur terug wil
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ook niets aan je he.
Misschien ga ik 'm wel opzetten straks.
We gaan het meemaken, misschien, straks ;Pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar weet gewoon echt niet wat ik van deze film moet denken.
Of misschien.. niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, misschien, straks ;P
Die kans is redelijk aanwezig ja. Of niet natuurlijk. Je weet het niet. Of ik weet het niet. Twijfels. Oh oh, twijfels.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is redelijk aanwezig ja. Of niet natuurlijk. Je weet het niet. Of ik weet het niet. Twijfels. Oh oh, twijfels.
Geen idee hoe ze heet. Maar kon me voorstellen dat je even zo keek bij al die twijfelsquote:
Daar kwam het wel ongeveer op naar jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet. Maar kon me voorstellen dat je even zo keek bij al die twijfels
yayquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar kwam het wel ongeveer op naar ja
Yepquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
yay
Zooey Deschanel zie ik net. Cute koppie
Katy Perry?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Mooie oogjes. Lijkt wel beetje op.. hoe heet ze.
Zie editquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Katy Perry?
Omg, het is de zus van Bones![]()
Emily Deschanelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beschamend dat ik na al die seizoenen van Bones nog steeds niet wist hoe de hoofdpersoon in 't echt heet![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Emily DeschanelKomt me wel vaagjes bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel beschamend dat ik na al die seizoenen van Bones nog steeds niet wist hoe de hoofdpersoon in 't echt heet![]()
.
Dr zus is knapper/cuter![]()
True true true. Puike smaak Scrumquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt me wel vaagjes bekend voor.
Dr zus is knapper/cuter
Nu weet ik niet hoe Tjacka er uit ziet. Maar aangezien jij hem al op date vroeg, en ik ook zal dat wel goed zitten. GMTAquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
Die post hangt aan elkaar van de contradicties, aannames en beledigingen. Ofzo.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Minder blowen Div!
Maar die 410'er reageerde niet op mijn verzoek. Ik heb een blauwtje gelopen bij een 410'er.
Ik stomp 'm gewoon op z'n muil.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou ik niet pikkengeef hem 'n blauwtje!
Oh hij staat op de planning voor vanavondquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:28 schreef Divje het volgende:
straaaange om te kijken..
Mjin mening: apart, maar totaal niet eng ofzo
Och, hij is wel leuk hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh hij staat op de planning voor vanavond![]()
moge peeps
Kijk zou wel weer gezellig zijn als de politie weer eens aan de deur komt omdat madam weer aan het krijsen is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Och, hij is wel leuk hoorgeluid goed hard zetten en je schrikt vanzelf
Heeft ze Silent Hill PT (die demo) al gespeeld in een donker kamertje met het geluid op standje jeweetwel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kijk zou wel weer gezellig zijn als de politie weer eens aan de deur komt omdat madam weer aan het krijsen is.
heb veel horror films gekeken de laatste tijd maar helaas is het al sinds vorig jaar niet meer gelukt toen ze bezig was met the last of us
heb geen ps4 maar we hebben wel het filmpje gezienquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft ze Silent Hill PT (die demo) al gespeeld in een donker kamertje met het geluid op standje jeweetwel?
Gespeeld bij een maat van me, stevige joint gerookt voor die tijdquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb geen ps4 maar we hebben wel het filmpje gezien![]()
ps4 staat nog op mijn wishlist uncharted 4 ook
Zo zonde dat die game gecanceld isquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft ze Silent Hill PT (die demo) al gespeeld in een donker kamertje met het geluid op standje jeweetwel?
Meen jequote:
Hah, enjoyquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Meen jenooit meegekregen.
Ga straks Rocket League eens installeren(wel de 'Harrrrr'-versie
) dus geen MP
Maargoed, kan ik alvast oefenen voor ik 'm koop
quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hah, enjoy. Tot nu toe elke avond nog gespeeld, geweldige game. Elke goal die je maakt voelt als de mooiste ooit, elke pass die je geeft voel je je Pirlo.
Haha jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Zat gister hiernaar te kijken, wat een bazenactie's soms
Ja is al enige tijd geleden gecanceldquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Meen jenooit meegekregen.
Ga straks Rocket League eens installeren(wel de 'Harrrrr'-versie
) dus geen MP
Maargoed, kan ik alvast oefenen voor ik 'm koop
Duitse straaljager?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
SCHOMMEL TRILDEN BIJ JOU DE RUITEN OOK ZOOOOOO
allejezus
wou boodschappen gaan doen, breekt letterlijk de pleuris uitnu maar ff eten.
Norman Reedus![]()
![]()
Nee onweerquote:
paar maand geleden sonic boom boven mijn huis..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee onweer
Kwam laatst wel een F16 héél laag (en best langzaam voor zo'n ding) overvliegen hier in de buurt. Mooi om te zien
Das lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar maand geleden sonic boom boven mijn huis..
Bij de buren paar ruiten gesneuveld
Ja inderdaad ze zouden hem een grote rol geven in de game zelf.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef Scrummie het volgende:
Norman Reedus = eindbaas
Je ziet hem ook aan het eind van die demo als ik het goed heb. Was vrij goed gemaakt.
Ik gok dat we er nooit weer iets van horenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja inderdaad ze zouden hem een grote rol geven in de game zelf.
Erg leip, maar helaas dus geschrapt, misschien dat het in de nabije toekomst door een andere developer word opgepakt en alsnog word afgemaakt.
Hoop alleen niet dat het een drama word zoasl duke nukem forever!
Dat hoeft niet perse, the last guardian word ook nog steeds aan gewerkt, en dacht dat die ook allang gecanceld zou zijn , na 6 jaar horen we daar ook eindelijks iets van terwijl de eerste trailer uit 2009 stamt meen ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we er nooit weer iets van horen. Cancel was al een heel tijd geleden bekend, dus dan zou 't nu wel opgepakt zijn inmiddels.
dat is echt een kut nummer van nicklebackquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
Ik zit al zo lang te wachten op nieuws over Agent van Rockstar..
Wut?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt een kut nummer van nickleback
ik troll nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Wut?
Ken van Nickleback alleen 'Far Away' en 'Photograph'.
Agent is een spel wat door Rockstar gemaakt word..
Of zit je me te trollen pik
Eww wat een vieze thumbnaill..quote:
Ha, ga eens een avondje mee uit in Groningenquote:
Dat was zekers één grote donder!quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
SCHOMMEL TRILDEN BIJ JOU DE RUITEN OOK ZOOOOOO
allejezus
wou boodschappen gaan doen, breekt letterlijk de pleuris uitnu maar ff eten.
Norman Reedus![]()
![]()
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt een kut nummer van nickleback
Ja, zat echt te wachten tot de zon ff doorbrak, direct haasten richting winkel. Maar verdomd, waaide bijna terug richting m'n flat toen ik in het winkelcentrum kwamquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was zekers één grote donder!
Moet wel zeggen dat het wel heel erg wisselvallig is, moeilijk om je op aan te passen.
[..]
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?
Ik las alleen...quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zat echt te wachten tot de zon ff doorbrak, direct haasten richting winkel. Maar verdomd, waaide bijna terug richting m'n flat toen ik in het winkelcentrum kwampet van m'n hoofd, rok omhoog alles!
troll niet zo johquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het wel heel erg wisselvallig is, moeilijk om je op aan te passen.
[..]
Je leest te selectief! japiequote:Op woensdag 29 juli 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik las alleen...
'Rok omhoog'
Heb je ons wat te vertellen Divster!
Zo zit ik ook altijd op het terras, lekker selectief mensen kijkenquote:
ik snap hem nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een concert van 50 Cent en Nickelback
Gheh, true. Leuke bezigheid is dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo zit ik ook altijd op het terras, lekker selectief mensen kijken
Nickelback is 5 centquote:
Volgende week weer mooi terras weer als ik het nieuws mag geloven!quote:
Ik hoop het! Maar dan ga ik wel bij de Rietplas zitten, valt net iets meer te zien dan op een terras if you know what i mean huehue wink winkquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgende week weer mooi terras weer als ik het nieuws mag geloven!
sowieso een pauperbandquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nickelback is 5 cent
Of een zakjes wiet, maar ze hebben ooit gezegd dat het geen zakjes wiet is, hun naam.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar dan ga ik wel bij de Rietplas zitten, valt net iets meer te zien dan op een terras if you know what i mean huehue wink wink
Ah, ben jij die gluiperd die elke keer naar ons zit te loeren!quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop het! Maar dan ga ik wel bij de Rietplas zitten, valt net iets meer te zien dan op een terras if you know what i mean huehue wink wink
quote:
I sure amquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ah, ben jij die gluiperd die elke keer naar ons zit te loeren!
-
Hoppaa, iedereen naar Canada
Canadees drinkwater high van de drugs!
Goedzo, Nickelback, poprockzoet en zo'n typische geknepen stem.quote:
Ik wacht nog altijd tot Inso en jij aankondigen te gaan trouwen.quote:
Ga je heen dan ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
volgende week mooi weer
en dan ben ik net op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Gewoon op een terras gaan zitten, of bij het water en je te pletter zuipen met goedkoop kwaliteitsbier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch niet chill om door een stad te struinen
Die zie ik meestal het peace teken maken met twee vingers toch ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Behalve Japanners, die komen er mee weg.
ik en mijn broertje zijn er al om 1 uurquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon op een terras gaan zitten, of bij het water en je te pletter zuipen met goedkoop kwaliteitsbier.
Praag
Niks mis mee. Direct zo'n chickie regelen, je ex vergeten en terug gaan naar NL als een herboren Tjackquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje zijn er al om 1 uur
mijn ouders pas uur of vijf
ik ben dan al dronken denk ik
Nee sorry, maar met genoeg drank achter de kiezen zijn de meeste kroegen wel leuk tochquote:
Zijn de last-minute's ook zo duur? Of bestaat dat hele principe niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is naar Spanje gaan alsnog zo duur man. Voorheen boekte ik voor 50 euro een reisje, nu ben ik retourtje 300 kwijt.
Zat te kijken of ik nog zou gaan, gewoon alsnog, in m'n uppie.
Ah, scrumbaasquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is naar Spanje gaan alsnog zo duur man. Voorheen boekte ik voor 50 euro een reisje, nu ben ik retourtje 300 kwijt.
Zat te kijken of ik nog zou gaan, gewoon alsnog, in m'n uppie.
Die doen toch zo'n heel scala aan gekke tekens tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zie ik meestal het peace teken maken met twee vingers toch ?
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Die doen toch zo'n heel scala aan gekke tekens tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, scrumbaas
Lekker remi alleen op de wereld naar Spanje.
Neem anders een aapje mee.
Lastminuten zijn er wel, maar voornamelijk complete reizen dacht ik. Zoals bij Arke. En dan minimaal altijd 2 personen, of je betaald voor 2 als enkele reiziger.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn de last-minute's ook zo duur? Of bestaat dat hele principe niet meer
*gaat altijd in NL op vakantie zonder iets te regelen
waar is dat danquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.
En ja, wou er wel heen, maar niet voor zoveel. Zelfde plek als ik met m'n ex altijd ging, eindelijk dingen doen die zij toen niet wou
ryanair????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Albir/Altea. Plaatsjes dicht bij Benidorm, vliegen op Alicante.
Moet deze film nog steeds gaan kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.
En ja, wou er wel heen, maar niet voor zoveel. Zelfde plek als ik met m'n ex altijd ging, eindelijk dingen doen die zij toen niet wou
Dan nog rond de 275,- voor kut been ruimte en kut vlucht. Vind ik teveel geld. Wat ik zei; normaal had ik bij Ryanair vluchtjes voor tussen de 50 en 100 euro.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ryanair????????????????????????????????????????????????????????
Heh, dat ziet er tof uitquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet deze film nog steeds gaan kijken.
Chimpanzee
moet je eerder boeken mongoolquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan nog rond de 275,- voor kut been ruimte en kut vlucht. Vind ik teveel geld. Wat ik zei; normaal had ik bij Ryanair vluchtjes voor tussen de 50 en 100 euro.
Schijnt wel een zielige film te zijn op sommige momenten.quote:
zeur je danquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
weet ik, maar toen had ik nog geen zin
ooo nu krijgt ie praatjes hoorquote:
dat verwacht ik ook wel hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
ooo nu krijgt ie praatjes hoor
en vanavond er gewoon kneitershard afgaan tegen Rapid.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus zeg, het weer lijkt wel een vrouw op het moment.
Maak een keuze, met dat wisselvallige gedrag
edit: ook goed nat zeg
Curtis James Jackson IIIquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelbackquote:
Zittie toch gedeeltelijk goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelback
Ja oke klopt, maar als hij het gedeeltelijk/ voor de helft goed had, dan was het 0,27 centquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zittie toch gedeeltelijk goed
Het is altijd gezellig op BNW!fijne avond
Is dat vanavond?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, dat word met een half oog kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]om 20.30 begint voorbeschouwing op SBS6, 21.05 de wedstrijd
mijn antwoord was al 50 cent, kerel is blutquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelback
Twijfel nogquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat word met een half oog kijken.
Ja true true, maar dat gamen blijft dan bij patience + de nu.nl streamquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah joh, groene rakker, half gamen en half kijken, lachen bij een goaltje van Rapid
Nope, ook nog geen melding gehad dat ik kan updaten. Maar volgens mij heeft LompeHork 'm al wel. Maar die is hier niet. Of wel. Je weet het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Iemand hier al raampjes nr10 op zijn pc geflikkerd?
Nee, Mac gebruiker hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Ik ga 'm niet meer installerenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortKroatiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
Groot fan van User Wotte
Oke, ik moet iig even in Novalja zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hrEr staat nog een vraag voor u open!!
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oma's zijn sowieso baas.
Avond schatjes.
Ben je al nerveus voor de wedstrijd Tjack?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
wel buiten het seizoen gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hr
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel buiten het seizoen gaan
anders blijf je struikelen over de chinezen
Is de huilbui wel goed gelukt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Blijven oefenen MF'jequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Het was niet om de muziek, het was om een bepaald nummer, ik DM je wel ff Divje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Is de huilbui wel goed gelukt?
Niet opgeven meid
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.
Muziek is emotie dus ja, daar kan je best van volschieten. Ik heb het bij een nummer van de Kinks: Day's.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.
Ik heb dit nooit gezegd! Hoax! Of deze wedstrijd is CGI, ben er nog niet over uit. Zit gewoon een potje fifa te kijken volgens mij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ajax staat wel voor toch? Tjack blijquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit gezegd! Hoax! Of deze wedstrijd is CGI, ben er nog niet over uit. Zit gewoon een potje fifa te kijken volgens mij.
Ja daaromquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax staat wel voor toch? Tjack blij
Nu je het zegtquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja daarom
Ik vind dat veld net iets te groen om echt te zijn. En iemand in het uitvak zag er ook niet helemaal sjofel uit. Dit is CGI, kan niet anders.
Bij nader inzien, dat hele uitvak ziet er apart uit.
CGI zeg ik je!
Zo waar!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muziek is emotie dus ja, daar kan je best van volschieten.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:02 schreef Charged het volgende:
[..]
Een goeie morgen.
(ik kom eens een keertje iets posten ipv alleen maar lurken)
Dat van Lav wist ik natuurlijk al sinds het lezen in HRH topicquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]heb je goed welkom op de SC waarbij gezelligheid heerst.
Voetbalvettes overbodig zijn.
en lavenderr de ongekroonde koningin is van het forum
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat van Lav wist ik natuurlijk al sinds het lezen in HRH topic(niets ten nadele van andere modjes) en voetbal?...meh,niet mijn ding dus die vettes zullen wel loslopen hier (behalve als oranje speelt.)
Inderdaad 1 van de beste topics..helaas,maar het gekat onderling was ook te kinderachtig om vol te houden ondanks dappere pogingen om het in de juiste banen te leiden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..
het ging op een gegeven moment nergens meer over
Ook zo'n nummer idd. Zo mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Zo waar!
(Old man van Neil Young wil nog wel eens iets losmaken)
Gratitude Lavender.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zo'n nummer idd. Zo mooi.
Hoi Charged, leuk je weer eens te zien![]()
En goeiemorgen allemaal
Ik wil een PS4quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Wat is dat Rocket League vermakelijk. Ga alleen wel vaak de mist in wb timing met jumps, vlieg de halve map over zonder die bal te raken
Gaat zeker gekocht worden
Er is een hoop goeds uit voortgekomen.En het heeft heel lang gelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..
het ging op een gegeven moment nergens meer over
Ik hou het bij bubble shooter. Verveelt me nog steeds niet .quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Wat is dat Rocket League vermakelijk. Ga alleen wel vaak de mist in wb timing met jumps, vlieg de halve map over zonder die bal te raken
Blijft mooi iddquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou het bij bubble shooter. Verveelt me nog steeds niet .
Is dan ook wel weer zo, ik denk dat ik eens een keer alles ga samenvatten in een PDFquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is een hoop goeds uit voortgekomen.En het heeft heel lang gelopen.
Dat het uiteindelijk gesloten werd, vind ik niet dramatisch. Alles was wel zo'n beetje gezegd.
Oefening baart kunst!quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Oeh kan ze zingen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
@MF kunnen wij je ergens horen? Ben altijd nieuwsgierig naar zang talent
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Ze had nummers opgenomen. Dus ik ga er van uit dat ze dan zingtquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh kan ze zingen?
of alleen onder de douche
ja zag het heb der gelijk even getaged aangezien de SC best hard gaat deze weekquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze had nummers opgenomen. Dus ik ga er van uit dat ze dan zingt
Ik welquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je permanente gehoorbeschadiging?
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je permanente gehoorbeschadiging?
Haha, een vriend van mij is DJ met een vriendin die toondoof is en nog er van houd om te zingen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!
Toch niet alleen tijdens het gamen?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!
kijk ik ben benieuwd,quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, een vriend van mij is DJ met een vriendin die toondoof is en nog er van houd om te zingen ook.
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk ik ben benieuwd,
en ik vergeet elke keer weer vriendinvrouw![]()
My type of girlquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.
Die filmpjes van Kronovi ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oefening baart kunst!Geweldig he
. Ik zag gister ineens een kopje tutorial, wist bijv niet dat je half kunt sliden om een richting op te gaan
.
Ha ja, die zit erin, ergens in het hoofdmenu ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Die filmpjes van Kronovi ofzodaammnn
Maar, er zit een tutorial in?ben gewoon begonnen met 1v1's met bots op rookie en na 5 potjes pro
Dikke pro jij!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha ja, die zit erin, ergens in het hoofdmenu ofzo. Ik begon gelijk online 3vs3 (dat is meest gespeeld).
Komt wel johquote:
Misschienquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt wel joh. En is beter toch, even oefenen, en dan gelijk als een baas iedereen omver blazen.
Maak het jezelf maar moeilijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien
Ga wel beginnen met wat potjes 1vs2 bots.
Meer weerstand -> meer moeite moeten doen -> ?? -> beste in het spel.quote:
Da's ook weer waarquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer weerstand -> meer moeite moeten doen -> ?? -> beste in het spel.
Tjahquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar die ?? vind ik wel geheimzinnig
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.
Zolderkamer = flatje, verder klopt 't aardig. hihi 'kloppen'quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:07 schreef theguyver het volgende:
[..]je zit niet voor niets op FOK!
feiten over fokkers
- wonen op zolderkamers
- mannen hebben 30cm+ paarsgepunte lans
- zijn alergisch voor daglicht
Ik ben dan een uitzondering, ik heb begin dit jaar mijn zolder kamer veruild voor een vrij staand huisje
kan madam mooi krijsen zonder dat ik weer politie aan de deur heb!
btw unfriended was best geining maar zat aan de buis gekluisterd omdat de tekst zo klein was.\
Het strookt sowieso niet met de werkelijkheid want ik gaap met m'n hand voor de mondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, je gaap is verdacht want hij opent zijn mond maar 3 kwart. HOAX
cad zou er een topic over openen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Het strookt sowieso niet met de werkelijkheid want ik gaap met m'n hand voor de mond
Dat niet alleen, het zou een complot zijn van de zionisten en mogelijk verband houden met een aankomende hoax, HIER IN NEDERLAND!!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het zou een complot zijn van de zionisten en mogelijk verband houden met een aankomende hoax, HIER IN NEDERLAND!!
Doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik bel de AIVD en Tarik alvast. Dit is wel een journaaltje waard.
Drinkze!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Doenga ik ondertussen proberen zo min mogelijk te gapen.
Koffietijd![]()
Slecht. Op dit moment is er de laatste weken 0 nieuw aanbod geweest ...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met de huizenjacht Scrumheld?
quote:
Lekker deuntje hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Een lekkere Bruce voor jullie
![]()
wow wat een weeldequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 3 dagen hier op een bijna leeg strand in 30 graden liggen. Niet erg wild maar wel lekker.
Is dat strand afgezet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 3 dagen hier op een bijna leeg strand in 30 graden liggen. Niet erg wild maar wel lekker.
Nee hoor.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon rustig en 10 meter lopen van ons huisje
Barbeknoeien!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]Wild for the night, fuck being polite
jij?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje Blue Lagoon-achtig. Romantisch Insoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon rustig en 10 meter lopen van ons huisje
Hey Schommel! Ga je nog wat leuks doen komend weekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
Wat gaan jullie weer hard zeg, kom je even niet hier, gelijk 5 pagina's verder!![]()
Goed nieuws, eindelijk weer warm weerin aantocht !
spelbreker!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:39 schreef Divje het volgende:
Wauw, bijna 24 uur niet gepost in dit topic!!!!11!
Hey hey!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Schommel! Ga je nog wat leuks doen komend weekend?
Ah, ben gelukkig niet de enige die kan lachen om kinderen die wat overkomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:47 schreef Scrummie het volgende:
https://instagram.com/p/5qI5GXkxxv/?taken-by=uproxx
Ja, want anders denken is een ziekte!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
British professor paid to study why conspiracy theorists refuse to swallow "received wisdom" about 9/11 and other dogmatic official narratives. He says they're vulnerable to "intellectual vices," may be mentally ill, and could join terrorist groups like ISIS. And they're prone to dogmatism.![]()
Die kindervrije stranden heb je wel ergens in Frankrijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, ben gelukkig niet de enige die kan lachen om kinderen die wat overkomt(tot een zekere hoogte)
Er schuilt in iedereen wel een kleine sadist![]()
Zo ben ik ook voor het laten verwijderen van de stembanden van kinderen rond de leeftijd van 3 tot en met zo'n 12 jaar.
Ook pleit ik voor een kindervrij strand!
En dan te bedenken dat Schommel goed met kinderen overweg kan.
Goed aanpassingsvermogen
Is wel een beetje ver hier vandaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kindervrije stranden heb je wel ergens in Frankrijk
Je hebt er wel slangen, in alle soorten en maten. En fossielen, een occasional aangespoelde walvis en voor de rest veel natuur(liefhebbers)
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is wel een beetje ver hier vandaan
Omdat het een natuur gebied is?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel
Mss ook niet helemaal je ding dat gebiedkan niet meer op de naam komen
Naturisme en veel, heel veel seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat het een natuur gebied is?
ik ben ( wat walg ik er van om het te zeggen ) een natuur mens
Euwh, van die vloervegende hang tieten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Naturisme en veel, heel veel seks.
Volgens mij is er toch wel een gedeelte waar ook kinderen komen. Maar de seks-gedeeltes liggen wel uit de buurt
Dat gebied is ook weer onderverdeleld
Da's 1 gedeelte jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh, van die vloervegende hang tieten?
Neuh, dan zoek ik liever een ander strand.
Een strand vol rubber!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's 1 gedeelte jade andere kan je wel raden denk ik
Smerig, gewoon smerig.quote:
Vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Smerig, gewoon smerig.
Niks tegen buitenseks, maar zo'n strand is gewoon smerig.
Divje is digging his own hole.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebbenklinkt beter dan zo'n vuige afwerkplek langs de A10.
Ik bedoel, strandseks of parkeerseks. Nou?
Uhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Divje is digging his own hole.
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef Divje het volgende:
Ik zit niet graag met m'n eigen vinger in m'n hol als je dat bedoelt
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.quote:
Duitsers, je pikt ze er zo uit op het strand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, wie is die totnutoe ineens?
Die users komt mij verdacht veel overeen met Mata, qua manier van schrijven.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.
Dikke buik, worst in de handquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Duitsers, je pikt ze er zo uit op het strand.
Met schep of zonder schep, duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe TV Samsung UE46H5303AWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow awesome!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Het is 'm ook, denk ik. Totnutoe heeft 1 keer in een ander topic gepost, over een bepaalde bandje. El_matador had eenzelfde liefde voor datzelfde bandje. Zegt niet zoveel natuurlijk, maar wat dit betreft is 1+1 wel 2, ook gezien de overdreven manier van posten qua taalgebruik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, wie is die totnutoe ineens?
Die users komt mij verdacht veel overeen met Mata, qua manier van schrijven.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:48 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, ff nieuw TVtje geplaatst zodatik dit beter kan lezen
van 37 inch naar 46 inch
oude TV LG 37LC25rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe TV Samsung UE46H5303AWNiceeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow awesome!!!
Nu nog een PS4
Vindt je het gek dat veel schappen MSM snel geloven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, want anders denken is een ziekte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |