Lekker deuntje hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Een lekkere Bruce voor jullie
![]()
wow wat een weeldequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 3 dagen hier op een bijna leeg strand in 30 graden liggen. Niet erg wild maar wel lekker.
Is dat strand afgezet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog 3 dagen hier op een bijna leeg strand in 30 graden liggen. Niet erg wild maar wel lekker.
Nee hoor.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon rustig en 10 meter lopen van ons huisje
Barbeknoeien!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:58 schreef Divje het volgende:
[..]Wild for the night, fuck being polite
jij?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje Blue Lagoon-achtig. Romantisch Insoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon rustig en 10 meter lopen van ons huisje
Hey Schommel! Ga je nog wat leuks doen komend weekend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef schommelstoel het volgende:
Wat gaan jullie weer hard zeg, kom je even niet hier, gelijk 5 pagina's verder!![]()
Goed nieuws, eindelijk weer warm weerin aantocht !
spelbreker!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:39 schreef Divje het volgende:
Wauw, bijna 24 uur niet gepost in dit topic!!!!11!
Hey hey!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Schommel! Ga je nog wat leuks doen komend weekend?
Ah, ben gelukkig niet de enige die kan lachen om kinderen die wat overkomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:47 schreef Scrummie het volgende:
https://instagram.com/p/5qI5GXkxxv/?taken-by=uproxx
Ja, want anders denken is een ziekte!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
British professor paid to study why conspiracy theorists refuse to swallow "received wisdom" about 9/11 and other dogmatic official narratives. He says they're vulnerable to "intellectual vices," may be mentally ill, and could join terrorist groups like ISIS. And they're prone to dogmatism.![]()
Die kindervrije stranden heb je wel ergens in Frankrijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, ben gelukkig niet de enige die kan lachen om kinderen die wat overkomt(tot een zekere hoogte)
Er schuilt in iedereen wel een kleine sadist![]()
Zo ben ik ook voor het laten verwijderen van de stembanden van kinderen rond de leeftijd van 3 tot en met zo'n 12 jaar.
Ook pleit ik voor een kindervrij strand!
En dan te bedenken dat Schommel goed met kinderen overweg kan.
Goed aanpassingsvermogen
Is wel een beetje ver hier vandaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Die kindervrije stranden heb je wel ergens in Frankrijk
Je hebt er wel slangen, in alle soorten en maten. En fossielen, een occasional aangespoelde walvis en voor de rest veel natuur(liefhebbers)
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is wel een beetje ver hier vandaan
Omdat het een natuur gebied is?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel
Mss ook niet helemaal je ding dat gebiedkan niet meer op de naam komen
Naturisme en veel, heel veel seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Omdat het een natuur gebied is?
ik ben ( wat walg ik er van om het te zeggen ) een natuur mens
Euwh, van die vloervegende hang tieten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Naturisme en veel, heel veel seks.
Volgens mij is er toch wel een gedeelte waar ook kinderen komen. Maar de seks-gedeeltes liggen wel uit de buurt
Dat gebied is ook weer onderverdeleld
Da's 1 gedeelte jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Euwh, van die vloervegende hang tieten?
Neuh, dan zoek ik liever een ander strand.
Een strand vol rubber!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's 1 gedeelte jade andere kan je wel raden denk ik
Smerig, gewoon smerig.quote:
Vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Smerig, gewoon smerig.
Niks tegen buitenseks, maar zo'n strand is gewoon smerig.
Divje is digging his own hole.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het wel wat hebbenklinkt beter dan zo'n vuige afwerkplek langs de A10.
Ik bedoel, strandseks of parkeerseks. Nou?
Uhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Divje is digging his own hole.
Neequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef Divje het volgende:
Ik zit niet graag met m'n eigen vinger in m'n hol als je dat bedoelt
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.quote:
Duitsers, je pikt ze er zo uit op het strand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, wie is die totnutoe ineens?
Die users komt mij verdacht veel overeen met Mata, qua manier van schrijven.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Graaf ook geen kuilen op het strand. Dat trekt Duitsers aan. Die zijn vies.
Dikke buik, worst in de handquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Duitsers, je pikt ze er zo uit op het strand.
Met schep of zonder schep, duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe TV Samsung UE46H5303AWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow awesome!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Het is 'm ook, denk ik. Totnutoe heeft 1 keer in een ander topic gepost, over een bepaalde bandje. El_matador had eenzelfde liefde voor datzelfde bandje. Zegt niet zoveel natuurlijk, maar wat dit betreft is 1+1 wel 2, ook gezien de overdreven manier van posten qua taalgebruik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, wie is die totnutoe ineens?
Die users komt mij verdacht veel overeen met Mata, qua manier van schrijven.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:48 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, ff nieuw TVtje geplaatst zodatik dit beter kan lezen
van 37 inch naar 46 inch
oude TV LG 37LC25rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe TV Samsung UE46H5303AWNiceeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zow awesome!!!
Nu nog een PS4
oh ah toma toma vem vem vem vem
Vindt je het gek dat veel schappen MSM snel geloven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, want anders denken is een ziekte!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |