Da's ook weer waarquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Meer weerstand -> meer moeite moeten doen -> ?? -> beste in het spel.
Tjahquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar die ?? vind ik wel geheimzinnig
quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.
Zolderkamer = flatje, verder klopt 't aardig. hihi 'kloppen'quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:07 schreef theguyver het volgende:
[..]je zit niet voor niets op FOK!
feiten over fokkers
- wonen op zolderkamers
- mannen hebben 30cm+ paarsgepunte lans
- zijn alergisch voor daglicht
Ik ben dan een uitzondering, ik heb begin dit jaar mijn zolder kamer veruild voor een vrij staand huisje
kan madam mooi krijsen zonder dat ik weer politie aan de deur heb!
btw unfriended was best geining maar zat aan de buis gekluisterd omdat de tekst zo klein was.\
Het strookt sowieso niet met de werkelijkheid want ik gaap met m'n hand voor de mondquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, je gaap is verdacht want hij opent zijn mond maar 3 kwart. HOAX
cad zou er een topic over openen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Het strookt sowieso niet met de werkelijkheid want ik gaap met m'n hand voor de mond
Dat niet alleen, het zou een complot zijn van de zionisten en mogelijk verband houden met een aankomende hoax, HIER IN NEDERLAND!!quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het zou een complot zijn van de zionisten en mogelijk verband houden met een aankomende hoax, HIER IN NEDERLAND!!
Doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Ik bel de AIVD en Tarik alvast. Dit is wel een journaaltje waard.
Drinkze!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Doenga ik ondertussen proberen zo min mogelijk te gapen.
Koffietijd![]()
Slecht. Op dit moment is er de laatste weken 0 nieuw aanbod geweest ...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het met de huizenjacht Scrumheld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |