Er is een hoop goeds uit voortgekomen.En het heeft heel lang gelopen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..
het ging op een gegeven moment nergens meer over
Ik hou het bij bubble shooter. Verveelt me nog steeds niet .quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Wat is dat Rocket League vermakelijk. Ga alleen wel vaak de mist in wb timing met jumps, vlieg de halve map over zonder die bal te raken
Gaat zeker gekocht worden
Blijft mooi iddquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou het bij bubble shooter. Verveelt me nog steeds niet .
Is dan ook wel weer zo, ik denk dat ik eens een keer alles ga samenvatten in een PDFquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er is een hoop goeds uit voortgekomen.En het heeft heel lang gelopen.
Dat het uiteindelijk gesloten werd, vind ik niet dramatisch. Alles was wel zo'n beetje gezegd.
Oefening baart kunst!quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Wat is dat Rocket League vermakelijk. Ga alleen wel vaak de mist in wb timing met jumps, vlieg de halve map over zonder die bal te raken
Gaat zeker gekocht worden
Oeh kan ze zingen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
@MF kunnen wij je ergens horen? Ben altijd nieuwsgierig naar zang talent
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Ze had nummers opgenomen. Dus ik ga er van uit dat ze dan zingtquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh kan ze zingen?
of alleen onder de douche
ja zag het heb der gelijk even getaged aangezien de SC best hard gaat deze weekquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze had nummers opgenomen. Dus ik ga er van uit dat ze dan zingt
Ik welquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je permanente gehoorbeschadiging?
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wil je permanente gehoorbeschadiging?
Haha, een vriend van mij is DJ met een vriendin die toondoof is en nog er van houd om te zingen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!
Toch niet alleen tijdens het gamen?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die krijst tijdens het gamen... ben wel wat gewend!
kijk ik ben benieuwd,quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, een vriend van mij is DJ met een vriendin die toondoof is en nog er van houd om te zingen ook.
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk ik ben benieuwd,
en ik vergeet elke keer weer vriendinvrouw![]()
My type of girlquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:43 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha dat maakt niks uit, je hebt tenminste een vrouw sommigen komen nieteens hun huis uit, zoals ik.
Die filmpjes van Kronovi ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oefening baart kunst!Geweldig he
. Ik zag gister ineens een kopje tutorial, wist bijv niet dat je half kunt sliden om een richting op te gaan
.
Ha ja, die zit erin, ergens in het hoofdmenu ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Die filmpjes van Kronovi ofzodaammnn
Maar, er zit een tutorial in?ben gewoon begonnen met 1v1's met bots op rookie en na 5 potjes pro
Dikke pro jij!quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha ja, die zit erin, ergens in het hoofdmenu ofzo. Ik begon gelijk online 3vs3 (dat is meest gespeeld).
Komt wel johquote:
Misschienquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt wel joh. En is beter toch, even oefenen, en dan gelijk als een baas iedereen omver blazen.
Maak het jezelf maar moeilijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Misschien
Ga wel beginnen met wat potjes 1vs2 bots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |