Ik ga 'm niet meer installerenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Iemand hier al raampjes nr10 op zijn pc geflikkerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortKroatiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
Groot fan van User Wotte
Oke, ik moet iig even in Novalja zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hrI am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oma's zijn sowieso baas.
Avond schatjes.
Ben je al nerveus voor de wedstrijd Tjack?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
wel buiten het seizoen gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hr
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel buiten het seizoen gaan
anders blijf je struikelen over de chinezen
Is de huilbui wel goed gelukt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Blijven oefenen MF'jequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Het was niet om de muziek, het was om een bepaald nummer, ik DM je wel ff Divje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Is de huilbui wel goed gelukt?
Niet opgeven meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |