Ik ga 'm niet meer installerenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Iemand hier al raampjes nr10 op zijn pc geflikkerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortKroatiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië
Groot fan van User Wotte
Oke, ik moet iig even in Novalja zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Rijeka heeft niet alleen een mooi stadion, maar brengt ook dit voortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar![]()
Ik verhuis naar Kroatië![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hrEr staat nog een vraag voor u open!!
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oma's zijn sowieso baas.
Avond schatjes.
Ben je al nerveus voor de wedstrijd Tjack?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Porec, Rijeka, Pula, Plitvice lakes
ja is goed
wel buiten het seizoen gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
reis tip
neem haar hier heen!![]()
http://www.np-plitvicka-jezera.hr
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel buiten het seizoen gaan
anders blijf je struikelen over de chinezen
Is de huilbui wel goed gelukt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Blijven oefenen MF'jequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:09 schreef MotherFoker het volgende:
Helleu, heb even paar nummers ingezongen en opgenomen. Niks is goed gelukt, eindigde in een huilbui. Maargoed im fine i'm fine. I missed ya.
Het was niet om de muziek, het was om een bepaald nummer, ik DM je wel ff Divje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Is de huilbui wel goed gelukt?
Niet opgeven meid
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.
Muziek is emotie dus ja, daar kan je best van volschieten. Ik heb het bij een nummer van de Kinks: Day's.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik geef ook niet op, ik was meer emotioneel over het nummer "Butterfly Kisses" van Bob Carlisle om prive redenen.
Ik heb dit nooit gezegd! Hoax! Of deze wedstrijd is CGI, ben er nog niet over uit. Zit gewoon een potje fifa te kijken volgens mij.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
ooo nu krijgt ie praatjes hoor
en vanavond er gewoon kneitershard afgaan tegen Rapid.
Ajax staat wel voor toch? Tjack blijquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit gezegd! Hoax! Of deze wedstrijd is CGI, ben er nog niet over uit. Zit gewoon een potje fifa te kijken volgens mij.
Ja daaromquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax staat wel voor toch? Tjack blij
Nu je het zegtquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja daarom
Ik vind dat veld net iets te groen om echt te zijn. En iemand in het uitvak zag er ook niet helemaal sjofel uit. Dit is CGI, kan niet anders.
Bij nader inzien, dat hele uitvak ziet er apart uit.
CGI zeg ik je!
Zo waar!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Muziek is emotie dus ja, daar kan je best van volschieten.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:02 schreef Charged het volgende:
[..]
Een goeie morgen.
(ik kom eens een keertje iets posten ipv alleen maar lurken)
Dat van Lav wist ik natuurlijk al sinds het lezen in HRH topicquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:05 schreef theguyver het volgende:
[..]heb je goed welkom op de SC waarbij gezelligheid heerst.
Voetbalvettes overbodig zijn.
en lavenderr de ongekroonde koningin is van het forum
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat van Lav wist ik natuurlijk al sinds het lezen in HRH topic(niets ten nadele van andere modjes) en voetbal?...meh,niet mijn ding dus die vettes zullen wel loslopen hier (behalve als oranje speelt.)
Inderdaad 1 van de beste topics..helaas,maar het gekat onderling was ook te kinderachtig om vol te houden ondanks dappere pogingen om het in de juiste banen te leiden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best jammer dat ze het topic hebben moeten sluiten..
het ging op een gegeven moment nergens meer over
Ook zo'n nummer idd. Zo mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Zo waar!
(Old man van Neil Young wil nog wel eens iets losmaken)
Gratitude Lavender.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zo'n nummer idd. Zo mooi.
Hoi Charged, leuk je weer eens te zien![]()
En goeiemorgen allemaal
Ik wil een PS4quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:15 schreef Divje het volgende:
middag
Wat is dat Rocket League vermakelijk. Ga alleen wel vaak de mist in wb timing met jumps, vlieg de halve map over zonder die bal te raken
Gaat zeker gekocht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |