ooo nu krijgt ie praatjes hoorquote:
dat verwacht ik ook wel hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
ooo nu krijgt ie praatjes hoor
en vanavond er gewoon kneitershard afgaan tegen Rapid.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:31 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus zeg, het weer lijkt wel een vrouw op het moment.
Maak een keuze, met dat wisselvallige gedrag
edit: ook goed nat zeg
Curtis James Jackson IIIquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was zekers één grote donder!
Moet wel zeggen dat het wel heel erg wisselvallig is, moeilijk om je op aan te passen.
[..]
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelbackquote:
Zittie toch gedeeltelijk goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelback
Ja oke klopt, maar als hij het gedeeltelijk/ voor de helft goed had, dan was het 0,27 centquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zittie toch gedeeltelijk goed
Het is altijd gezellig op BNW!fijne avond
Is dat vanavond?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
ooo nu krijgt ie praatjes hoor
en vanavond er gewoon kneitershard afgaan tegen Rapid.
Ah, dat word met een half oog kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]om 20.30 begint voorbeschouwing op SBS6, 21.05 de wedstrijd
mijn antwoord was al 50 cent, kerel is blutquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het antwoord was/is: 50 cent en Nickelback
Twijfel nogquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat word met een half oog kijken.
Ja true true, maar dat gamen blijft dan bij patience + de nu.nl streamquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah joh, groene rakker, half gamen en half kijken, lachen bij een goaltje van Rapid
Nope, ook nog geen melding gehad dat ik kan updaten. Maar volgens mij heeft LompeHork 'm al wel. Maar die is hier niet. Of wel. Je weet het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Iemand hier al raampjes nr10 op zijn pc geflikkerd?
Nee, Mac gebruiker hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:11 schreef theguyver het volgende:
Iemand hier al raampjes nr10 op zijn pc geflikkerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |