Ja is al enige tijd geleden gecanceldquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Meen jenooit meegekregen.
Ga straks Rocket League eens installeren(wel de 'Harrrrr'-versie
) dus geen MP
Maargoed, kan ik alvast oefenen voor ik 'm koop
Duitse straaljager?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
SCHOMMEL TRILDEN BIJ JOU DE RUITEN OOK ZOOOOOO
allejezus
wou boodschappen gaan doen, breekt letterlijk de pleuris uitnu maar ff eten.
Norman Reedus![]()
![]()
Nee onweerquote:
paar maand geleden sonic boom boven mijn huis..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee onweer
Kwam laatst wel een F16 héél laag (en best langzaam voor zo'n ding) overvliegen hier in de buurt. Mooi om te zien
Das lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
paar maand geleden sonic boom boven mijn huis..
Bij de buren paar ruiten gesneuveld
Ja inderdaad ze zouden hem een grote rol geven in de game zelf.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef Scrummie het volgende:
Norman Reedus = eindbaas
Je ziet hem ook aan het eind van die demo als ik het goed heb. Was vrij goed gemaakt.
Ik gok dat we er nooit weer iets van horenquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja inderdaad ze zouden hem een grote rol geven in de game zelf.
Erg leip, maar helaas dus geschrapt, misschien dat het in de nabije toekomst door een andere developer word opgepakt en alsnog word afgemaakt.
Hoop alleen niet dat het een drama word zoasl duke nukem forever!
Dat hoeft niet perse, the last guardian word ook nog steeds aan gewerkt, en dacht dat die ook allang gecanceld zou zijn , na 6 jaar horen we daar ook eindelijks iets van terwijl de eerste trailer uit 2009 stamt meen ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we er nooit weer iets van horen. Cancel was al een heel tijd geleden bekend, dus dan zou 't nu wel opgepakt zijn inmiddels.
dat is echt een kut nummer van nicklebackquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:16 schreef Divje het volgende:
Ik zit al zo lang te wachten op nieuws over Agent van Rockstar..
Wut?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt een kut nummer van nickleback
ik troll nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Wut?
Ken van Nickleback alleen 'Far Away' en 'Photograph'.
Agent is een spel wat door Rockstar gemaakt word..
Of zit je me te trollen pik
Eww wat een vieze thumbnaill..quote:
Ha, ga eens een avondje mee uit in Groningenquote:
Dat was zekers één grote donder!quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
SCHOMMEL TRILDEN BIJ JOU DE RUITEN OOK ZOOOOOO
allejezus
wou boodschappen gaan doen, breekt letterlijk de pleuris uitnu maar ff eten.
Norman Reedus![]()
![]()
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is echt een kut nummer van nickleback
Ja, zat echt te wachten tot de zon ff doorbrak, direct haasten richting winkel. Maar verdomd, waaide bijna terug richting m'n flat toen ik in het winkelcentrum kwamquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was zekers één grote donder!
Moet wel zeggen dat het wel heel erg wisselvallig is, moeilijk om je op aan te passen.
[..]
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?
Ik las alleen...quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zat echt te wachten tot de zon ff doorbrak, direct haasten richting winkel. Maar verdomd, waaide bijna terug richting m'n flat toen ik in het winkelcentrum kwampet van m'n hoofd, rok omhoog alles!
troll niet zo johquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was zekers één grote donder!
Moet wel zeggen dat het wel heel erg wisselvallig is, moeilijk om je op aan te passen.
[..]
Weet jij welk concert maar 55 cent kost ?
Je leest te selectief! japiequote:Op woensdag 29 juli 2015 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik las alleen...
'Rok omhoog'
Heb je ons wat te vertellen Divster!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |