ik en mijn broertje zijn er al om 1 uurquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon op een terras gaan zitten, of bij het water en je te pletter zuipen met goedkoop kwaliteitsbier.
Praag
Niks mis mee. Direct zo'n chickie regelen, je ex vergeten en terug gaan naar NL als een herboren Tjackquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en mijn broertje zijn er al om 1 uur
mijn ouders pas uur of vijf
ik ben dan al dronken denk ik
Nee sorry, maar met genoeg drank achter de kiezen zijn de meeste kroegen wel leuk tochquote:
Zijn de last-minute's ook zo duur? Of bestaat dat hele principe niet meerquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is naar Spanje gaan alsnog zo duur man. Voorheen boekte ik voor 50 euro een reisje, nu ben ik retourtje 300 kwijt.
Zat te kijken of ik nog zou gaan, gewoon alsnog, in m'n uppie.
Ah, scrumbaasquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:14 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is naar Spanje gaan alsnog zo duur man. Voorheen boekte ik voor 50 euro een reisje, nu ben ik retourtje 300 kwijt.
Zat te kijken of ik nog zou gaan, gewoon alsnog, in m'n uppie.
Die doen toch zo'n heel scala aan gekke tekens tegenwoordig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zie ik meestal het peace teken maken met twee vingers toch ?
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Die doen toch zo'n heel scala aan gekke tekens tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, scrumbaas
Lekker remi alleen op de wereld naar Spanje.
Neem anders een aapje mee.
Lastminuten zijn er wel, maar voornamelijk complete reizen dacht ik. Zoals bij Arke. En dan minimaal altijd 2 personen, of je betaald voor 2 als enkele reiziger.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn de last-minute's ook zo duur? Of bestaat dat hele principe niet meer
*gaat altijd in NL op vakantie zonder iets te regelen
waar is dat danquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.
En ja, wou er wel heen, maar niet voor zoveel. Zelfde plek als ik met m'n ex altijd ging, eindelijk dingen doen die zij toen niet wou
ryanair????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Albir/Altea. Plaatsjes dicht bij Benidorm, vliegen op Alicante.
Moet deze film nog steeds gaan kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik 'n aapje zou hebben zou ik thuis blijven, hele dag naar kijken. Briljante beestjes.
En ja, wou er wel heen, maar niet voor zoveel. Zelfde plek als ik met m'n ex altijd ging, eindelijk dingen doen die zij toen niet wou
Dan nog rond de 275,- voor kut been ruimte en kut vlucht. Vind ik teveel geld. Wat ik zei; normaal had ik bij Ryanair vluchtjes voor tussen de 50 en 100 euro.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ryanair????????????????????????????????????????????????????????
Heh, dat ziet er tof uitquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet deze film nog steeds gaan kijken.
Chimpanzee
moet je eerder boeken mongoolquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan nog rond de 275,- voor kut been ruimte en kut vlucht. Vind ik teveel geld. Wat ik zei; normaal had ik bij Ryanair vluchtjes voor tussen de 50 en 100 euro.
Schijnt wel een zielige film te zijn op sommige momenten.quote:
zeur je danquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
weet ik, maar toen had ik nog geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |