WTFquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
En notarissen zijn oplichters.
Email versturen: 8,33 Euro ecxl btw. WTF.
Telefoon aangenomen, zelfde tarief.
Nee om erfenis te regelen, huis gaat morgen in de verkoop moest eerst officieel zijn met papier van de rechter en gedoe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF
EN dat om een huis te verkopen... ?
OK dus later nog meer extra kosten van die gasten ivm met de verkoop... Ja geldkloppers zijn hetquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee om erfenis te regelen, huis gaat morgen in de verkoop moest eerst officieel zijn met papier van de rechter en gedoe.
Verkoop is kosten koper, blijf niet bezig en die notaris krijgt nog rekening terug.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus later nog meer extra kosten van die gasten ivm met de verkoop... Ja geldkloppers zijn het
Kan pas vanaf vandaag actie ondernemen, nu is het officieel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
OK .. Al pre-sales gegadigden die zich gemeld hebben?
Mijn kroon was nog heel, de superglue hield 'm alleen niet meer na een jaartje of vijf/zes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat nog steeds, maar of Benbits nog bestaat betwijfel ik.
Wel zonden van die kroon, hoelang zit die al? Een jaar of wat geleden sneuvelde mijn kroon ook, die zat er net 3 jaar in en toen kreeg ik op de nieuwe kroon een korting van 70%, omdat een kroon minimaal 10 jaar mee hoort te gaan
wow!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
en had ik al verteld dat er voor dinsdag 9 bezichtigingen in mijn oude woning staan gepland?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
en had ik al verteld dat er voor dinsdag 9 bezichtigingen in mijn oude woning staan gepland?
heb je de buurvrouw al vermoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet je dan ook op de FP?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Mijn DM-teller op de FP is van slag. Dat ding ratelt maar door en stopt maar niet.
Wel een goede reden om op de FP te komen. Cijfertjes.
Dat wordt een volgnummertjesapparaat bij de voordeur.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
De makelaar heeft in overleg besloten om ze allemaal te laten komen bezichtigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een volgnummertjesapparaat bij de voordeur.
'Wie was de laatste?'...
[ afbeelding ]
Ik zorg dat ik weg ben, daar wil ik niet bij zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Norit en slaappillen in huis, Deisyy?
Dat wordt maandagavond wat...
Maar met 9 bezichtigingen moet het wel lukken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik weg ben, daar wil ik niet bij zijn
Dank je, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet de sjampoepel toch vast klaar voor dinsdagavond.
Succes met de voorbereidingen, vooral die van jezelf...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
en Dees die gaat haar huis verkopen, hi ha ho, en Dees die gaat haar verkopen, hi ha ho!
Er stond een review van de kleine Prins die ik wilde lezen. (Bleek om een animatiefilm te gaan.quote:
Geen idee wat een jompel is, maar het stond ook op je bingokaart van OUD, dus ik ben wat sceptisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Speciale drie dubbele jompel voor Kingstown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er stond een review van de kleine Prins die ik wilde lezen. (Bleek om een animatiefilm te gaan.) Het duurde een uurtje voordat ik daar aan toe kwam, want ik zat gefascineerd naar die DM-teller te kijken die maar door bleef lopen.
[..]
Geen idee wat een jompel is, maar het stond ook op je bingokaart van OUD, dus ik ben wat sceptisch.![]()
Mijn maandelijke juichmomentje:Nee, ik ben niet zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds snap ik je overload aan dm's niet en weet ik niet of ik medelijden moet hebben of niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar ging ik ook niet vanuit, maar die 3 dubbele jompel van jou voor mij riep alleen een OUD associatie bij me op.quote:
Per minuut loopt die teller ongeveer 100 DM's op (hoewel het in het begin iets sneller ging) en ik wilde natuurlijk wel weten waar het eindigde, dus je kunt ongeveer uitrekenen wanneer dat ding eindelijk klaar was.quote:Nog steeds snap ik je overload aan dm's niet en weet ik niet of ik medelijden moet hebben of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je clubbie!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ik vanmiddag zelf mocht aanschouwen:
L&D Amsterdam wint reguliere competitie
Daarmee heb ik me verplicht om volgend jaar de Europese Champions Cup te bezoeken (locatie nog onbekend), zoals ik begin van het seizoen had beloofd bij winst van de competitie en de daaraan verbonden prijs.
Na jaren Europa in met Ajax, wordt het nu dus met honkbal.
Yes, nu al zin in!
Als jongeman ging je een voetbalclub achterna. Als man van middelbare leeftijd een honkbalclub. Wat gaat dat worden als je straks een pensionado bent? De Jeu de boule vereniging ? Het plaatselijke bridgeteam? Of de waterpoloërs?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Na jaren Europa in met Ajax, wordt het nu dus met honkbal.
Heb je de opmaak van je stats-site aangepast? Als deeltijd-autist moet ik daar vreselijk aan wennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:55 schreef bondage het volgende:
Dit zegt natuurlijk niets over het aantal posts.
Play-offs komen er nog aan (incl. 3 wedstrijden tegen Neptunus), waarbij ik r'dam wel 1e of 2e zie worden en daarna de Holland Serie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je clubbie!
Dan moet je dus vaker naar Rotterdam
Dank je, ik doe dat pas 5 jaar niet meer...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jongeman ging je een voetbalclub achterna.
Legaal met een honkbalknuppel over straat.quote:Als man van middelbare leeftijd een honkbalclub.
Dan mogen mensen mij volgen...quote:Wat gaat dat worden als je straks een pensionado bent? De Jeu de boule vereniging ? Het plaatselijke bridgeteam? Of de waterpoloërs?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:46 schreef Kingstown het volgende:
Per minuut loopt die teller ongeveer 100 DM's op (hoewel het in het begin iets sneller ging) en ik wilde natuurlijk wel weten waar het eindigde, dus je kunt ongeveer uitrekenen wanneer dat ding eindelijk klaar was.Zit je jezelf weer te dm-en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Misschien komt dat kopje koffie er ooit nog eens van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Play-offs komen er nog aan (incl. 3 wedstrijden tegen Neptunus), waarbij ik r'dam wel 1e of 2e zie worden en daarna de Holland Serie.
Ik kom waarschijnlijk nog genoeg daar...
[..]
Dank je, ik doe dat pas 5 jaar niet meer...
[..]
Legaal met een honkbalknuppel over straat.
Wat wil ik nog meer?
[..]
Dan mogen mensen mij volgen...
Pak je agenda en klik hier...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt dat kopje koffie er ooit nog eens van.
Dat klopt inderdaad. Sinds vanmiddag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de opmaak van je stats-site aangepast? Als deeltijd-autist moet ik daar vreselijk aan wennen.
Ik snap niets van dat roosterquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pak je agenda en klik hier...
Ik kan zelf niet alle dagen wegens vakantie...
4e Kolom van links staat het honkbal hoofdklasse schema...quote:
Yep, nog even wachten en dan mogen we weer...quote:Weer vakantie binnenkort?
Kutquote:
Wanneer meld je je eindelijk eens aan voor de AA?quote:
Treehut362 zal voorlopig niet antwoordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer meld je je eindelijk eens aan voor de AA?
Die ontkenningsfase heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Aan de andere kant maakt het juist wel wat dingen duidelijk...
Er zijn plots ook wat topics verdwenen die hij vannacht had geopend.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Treehut362 zal voorlopig niet antwoorden
quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij als archivaris, kan je nog één keer die post zoeken/quoten m.b.t. TH's alcohol aversie...?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn plots ook wat topics verdwenen die hij vannacht had geopend.
Het opheffen van 40+ maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken.
hij is/was je gewoon aan het stalkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij heeft in alle topics lopen kotsen vannacht.
Zelfs in het whisky topic kwam ik 'm tegen, misschien niet zo heel toevallig...
Welke van de 1001 postings daarover wil je hebben?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Jij als archivaris, kan je nog één keer die post zoeken/quoten m.b.t. TH's alcohol aversie...?
Ah, please, please...
Als je TH zijn posts toggelt in dat topic, dan kom je al een heel eind.quote:Op zondag 2 november 2014 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Omdat je constant loopt te zeiken tegen alcohol.
Heb ik jou aan een infuus met whisky gelegd?
Heb ik jou gezegd dat je alcohol moet nuttigen?
Zo niet, kop houden daarover dan...
quote:Op zondag 2 november 2014 15:59 schreef Treehut362 het volgende:
.er in Nederland 2.000.000 alcoholisten rondlopen en ik niet van plan ben er ook een te worden.
Ik las hem vanmorgen in een R&P-topic, waarin hij het over hoeren en neuken had, wat op dat moment totaal niet aan de orde wasquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hij heeft in alle topics lopen kotsen vannacht.
Zelfs in het whisky topic kwam ik 'm tegen, misschien niet zo heel toevallig...
Jammer, die heb ik dan weer niet gelezen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn plots ook wat topics verdwenen die hij vannacht had geopend.
Het opheffen van 40+ maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken.
wat moet ik daar zien?quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel valt daar niets te zien, maar als je via de desktop-versie zit kan je zien dat er een streepje door zijn naam staat.quote:
noh! die Hut!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel valt daar niets te zien, maar als je via de desktop-versie zit kan je zien dat er een streepje door zijn naam staat.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Kingstown het volgende:
Welke van de 1001 postings daarover wil je hebben?
Those were the daysquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke van de 1001 postings daarover wil je hebben?
Deze quote van jou staat me nog wel bij:
[..]
Als je TH zijn posts toggelt in dat topic, dan kom je al een heel eind.
[..]![]()
Voor die anderhalve keer dat hij post?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tijd voor een FB topic: Free Treehut.
Succes!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tijd voor een FB topic: Free Treehut.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 16:19 schreef Treehut362 het volgende:
Later zal je hier aan terug denken en dan zal je misschien spijt hebben van de manier waarop u zich nu opstelde.
Het is geen kwestie van wel of niet mogen. Ik heb niks met hem, maar vind dit toch wel erg vermakelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij mag 'm niet zo volgens mij.
Je houdt je vanavond toch wel geDees't, hč?quote:
Zullen we woensdagavond de kurken laten knallen? De makelaar heeft er tussen 17.30 en 18.30 een open huis van gemaakt, 12 bezichtigingen in 1 keer, dus.... Opstellen in rijen van 2quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je houdt je vanavond toch wel geDees't, hč?
Morgenavond mag je pas de kurken laten ploppen en dan nemen we allemaal een ban...
Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.quote:
Prima, komt mij eigenlijk ook beter uit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we woensdagavond de kurken laten knallen? De makelaar heeft er tussen 17.30 en 18.30 een open huis van gemaakt, 12 bezichtigingen in 1 keer, dus.... Opstellen in rijen van 2![]()
Woensdag hopen we de biedingen binnen te krijgen.
Morgenochtend ga ik er een half uurtje eerder uit om de laatste dingetjes uit het zicht te ruimen.
Goede planning!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, komt mij eigenlijk ook beter uit.
Spannende dagen zo...
Godverdomme ben het met Soury eens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.
Had ik al verteld dat ik weer rook?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.
En weer stoppen na verkoop huis?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik weer rook?
Ik heb nog geen plannen, maar heb wel een terrasverwarming in mijn gedachtequote:Op maandag 3 augustus 2015 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En weer stoppen na verkoop huis?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
STOP toch een s met dat zuipen en begin te leven
Soms zegt ze wel eens iets zinnigs....quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme ben het met Soury eens.
Dat topics openen is TH fataal geworden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zegt ze wel eens iets zinnigs....
Really? We doen toch allemaal wel eens iets wat je nooit van jezelf had verwacht.quote:
Wel jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat topics openen is TH fataal geworden.
Niet zo dramatisch doen allemaal, over een paar dagen/weken komt 'ie weer boven water en kan 'ie z'n onzin hier weer kwijt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat topics openen is TH fataal geworden.
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen heeft recht op een inkeer.
Dus omdat ik ooit heb gezegd nooit meer te zullen roken ben ik ook hypocriet?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.
Toch mis ik 'm nu al een beetje op de dag erna .quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen allemaal, over een paar dagen/weken komt 'ie weer boven water en kan 'ie z'n onzin hier weer kwijt...
Ik ben corrupt, hypocriet en nog vele dingen meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch mis ik 'm nu al een beetje op de dag erna .
Maar het mag wel...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus omdat ik ooit heb gezegd nooit meer te zullen roken ben ik ook hypocriet?
Wat kortzichtig.
Hoe zou het met zijn boek staan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.
Nog maar een paar keer gezien daarna...
Sig zit in de knoop met zijn UI.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.
Nog maar een paar keer gezien daarna...
Er zitten hier wel meer personen in de knoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig zit in de knoop met zijn UI.
Ik wacht op jouw pic van Sig in de knoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten hier wel meer personen in de knoop.
Ontrafelen en het komt goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |