Er stond een review van de kleine Prins die ik wilde lezen. (Bleek om een animatiefilm te gaan.quote:
Geen idee wat een jompel is, maar het stond ook op je bingokaart van OUD, dus ik ben wat sceptisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:41 schreef Deisyy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Speciale drie dubbele jompel voor Kingstown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er stond een review van de kleine Prins die ik wilde lezen. (Bleek om een animatiefilm te gaan.) Het duurde een uurtje voordat ik daar aan toe kwam, want ik zat gefascineerd naar die DM-teller te kijken die maar door bleef lopen.
[..]
Geen idee wat een jompel is, maar het stond ook op je bingokaart van OUD, dus ik ben wat sceptisch.![]()
Mijn maandelijke juichmomentje:Nee, ik ben niet zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog steeds snap ik je overload aan dm's niet en weet ik niet of ik medelijden moet hebben of niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Daar ging ik ook niet vanuit, maar die 3 dubbele jompel van jou voor mij riep alleen een OUD associatie bij me op.quote:
Per minuut loopt die teller ongeveer 100 DM's op (hoewel het in het begin iets sneller ging) en ik wilde natuurlijk wel weten waar het eindigde, dus je kunt ongeveer uitrekenen wanneer dat ding eindelijk klaar was.quote:Nog steeds snap ik je overload aan dm's niet en weet ik niet of ik medelijden moet hebben of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je clubbie!quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ik vanmiddag zelf mocht aanschouwen:
L&D Amsterdam wint reguliere competitie
Daarmee heb ik me verplicht om volgend jaar de Europese Champions Cup te bezoeken (locatie nog onbekend), zoals ik begin van het seizoen had beloofd bij winst van de competitie en de daaraan verbonden prijs.
Na jaren Europa in met Ajax, wordt het nu dus met honkbal.
Yes, nu al zin in!
Als jongeman ging je een voetbalclub achterna. Als man van middelbare leeftijd een honkbalclub. Wat gaat dat worden als je straks een pensionado bent? De Jeu de boule vereniging ? Het plaatselijke bridgeteam? Of de waterpoloërs?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Na jaren Europa in met Ajax, wordt het nu dus met honkbal.
Heb je de opmaak van je stats-site aangepast? Als deeltijd-autist moet ik daar vreselijk aan wennen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:55 schreef bondage het volgende:
Dit zegt natuurlijk niets over het aantal posts.
Play-offs komen er nog aan (incl. 3 wedstrijden tegen Neptunus), waarbij ik r'dam wel 1e of 2e zie worden en daarna de Holland Serie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je clubbie!
Dan moet je dus vaker naar Rotterdam
Dank je, ik doe dat pas 5 jaar niet meer...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jongeman ging je een voetbalclub achterna.
Legaal met een honkbalknuppel over straat.quote:Als man van middelbare leeftijd een honkbalclub.
Dan mogen mensen mij volgen...quote:Wat gaat dat worden als je straks een pensionado bent? De Jeu de boule vereniging ? Het plaatselijke bridgeteam? Of de waterpoloërs?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 09:46 schreef Kingstown het volgende:
Per minuut loopt die teller ongeveer 100 DM's op (hoewel het in het begin iets sneller ging) en ik wilde natuurlijk wel weten waar het eindigde, dus je kunt ongeveer uitrekenen wanneer dat ding eindelijk klaar was.Zit je jezelf weer te dm-en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Misschien komt dat kopje koffie er ooit nog eens van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Play-offs komen er nog aan (incl. 3 wedstrijden tegen Neptunus), waarbij ik r'dam wel 1e of 2e zie worden en daarna de Holland Serie.
Ik kom waarschijnlijk nog genoeg daar...
[..]
Dank je, ik doe dat pas 5 jaar niet meer...
[..]
Legaal met een honkbalknuppel over straat.
Wat wil ik nog meer?
[..]
Dan mogen mensen mij volgen...
Pak je agenda en klik hier...quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt dat kopje koffie er ooit nog eens van.
Dat klopt inderdaad. Sinds vanmiddag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je de opmaak van je stats-site aangepast? Als deeltijd-autist moet ik daar vreselijk aan wennen.
Ik snap niets van dat roosterquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pak je agenda en klik hier...
Ik kan zelf niet alle dagen wegens vakantie...
4e Kolom van links staat het honkbal hoofdklasse schema...quote:
Yep, nog even wachten en dan mogen we weer...quote:Weer vakantie binnenkort?
Kutquote:
Wanneer meld je je eindelijk eens aan voor de AA?quote:
Treehut362 zal voorlopig niet antwoordenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer meld je je eindelijk eens aan voor de AA?
Die ontkenningsfase heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Aan de andere kant maakt het juist wel wat dingen duidelijk...
Er zijn plots ook wat topics verdwenen die hij vannacht had geopend.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Treehut362 zal voorlopig niet antwoorden
quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Treehut362 zal voorlopig niet antwoorden
Jij als archivaris, kan je nog één keer die post zoeken/quoten m.b.t. TH's alcohol aversie...?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn plots ook wat topics verdwenen die hij vannacht had geopend.
Het opheffen van 40+ maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |