WTFquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
En notarissen zijn oplichters.
Email versturen: 8,33 Euro ecxl btw. WTF.
Telefoon aangenomen, zelfde tarief.
Nee om erfenis te regelen, huis gaat morgen in de verkoop moest eerst officieel zijn met papier van de rechter en gedoe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
WTF
EN dat om een huis te verkopen... ?
OK dus later nog meer extra kosten van die gasten ivm met de verkoop... Ja geldkloppers zijn hetquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee om erfenis te regelen, huis gaat morgen in de verkoop moest eerst officieel zijn met papier van de rechter en gedoe.
Verkoop is kosten koper, blijf niet bezig en die notaris krijgt nog rekening terug.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus later nog meer extra kosten van die gasten ivm met de verkoop... Ja geldkloppers zijn het
Kan pas vanaf vandaag actie ondernemen, nu is het officieel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:13 schreef chufi het volgende:
OK .. Al pre-sales gegadigden die zich gemeld hebben?
Mijn kroon was nog heel, de superglue hield 'm alleen niet meer na een jaartje of vijf/zes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat nog steeds, maar of Benbits nog bestaat betwijfel ik.
Wel zonden van die kroon, hoelang zit die al? Een jaar of wat geleden sneuvelde mijn kroon ook, die zat er net 3 jaar in en toen kreeg ik op de nieuwe kroon een korting van 70%, omdat een kroon minimaal 10 jaar mee hoort te gaan
wow!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
en had ik al verteld dat er voor dinsdag 9 bezichtigingen in mijn oude woning staan gepland?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
en had ik al verteld dat er voor dinsdag 9 bezichtigingen in mijn oude woning staan gepland?
heb je de buurvrouw al vermoord?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet je dan ook op de FP?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:41 schreef Kingstown het volgende:
Mijn DM-teller op de FP is van slag. Dat ding ratelt maar door en stopt maar niet.
Wel een goede reden om op de FP te komen. Cijfertjes.
Dat wordt een volgnummertjesapparaat bij de voordeur.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
De makelaar heeft in overleg besloten om ze allemaal te laten komen bezichtigen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt een volgnummertjesapparaat bij de voordeur.
'Wie was de laatste?'...
[ afbeelding ]
Ik zorg dat ik weg ben, daar wil ik niet bij zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Norit en slaappillen in huis, Deisyy?
Dat wordt maandagavond wat...
Maar met 9 bezichtigingen moet het wel lukken.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik weg ben, daar wil ik niet bij zijn
Dank je, dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet de sjampoepel toch vast klaar voor dinsdagavond.
Succes met de voorbereidingen, vooral die van jezelf...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:33 schreef sacha het volgende:
en Dees die gaat haar huis verkopen, hi ha ho, en Dees die gaat haar verkopen, hi ha ho!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |