Op zo'n smal zadel zit je nooit lekker xDquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zit echt niet lekker. Laten we hopen dat dat zo blijft.
Gewoon wegrijden op de Chaussy morgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.
Ja, want hij zit daar uit luxe, man man man, die Barguil is ook wel een stokbrood hoor, jezus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat hij niet werkt. Logisch toch.
Moet je bij Barguil zijn, niet bij mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, want hij zit daar uit luxe, man man man, die Barguil is ook wel een stokbrood hoor, jezus.
Mollema is in de regel een aardige wieltjesplakker, maar hier kón hij niet overnemen natuurlijk...
Carbonbandenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef napoleonfour het volgende:
ff iets anders, met die schijfwielen wordt het vervangen van een wiel natuurlijk moeilijker. Ze mogen dus eindelijk op carbonbanden rijden?
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuirequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Morgen vanaf meter één omhoog. Als Nibali en Bertje nou eens alles of niets gaan spelen...
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remtquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Pandaplint het volgende:
Schijfremmen zijn toch helemaal niet handig met wielen wisselen enz?
Lijkt mij dat ze dan minder snel lek rijden?quote:
Hoe bedoel je? Contador heeft meer dan een minuut voorsprong gehad. Quintana en Nibali hebben het serieus geprobeerd, maar dan trekt Thomas even met drie vingers in de neus het gas open en dan is het zo weer weg.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima etappe, jammer dat er uiteindelijk niemand echt Froome heeft durven aanvallen
Dat was de rit ervoor. Of heb je het niet over Landis?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuire
Of Schleck naar de Galibier-genotquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets ondernemen. Contador hetzelfde flikken als die rit naar de Alpe destijds, 2011 geloof ik; vanaf de eerste drempel in de aanval gaan.
Schijfremmen zijn alleen nuttig in de regen. In droog weer zijn de banden de limiterende factoren voor de remwerking.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remt
Beter te doseren. Geen natte velg. Geen last van slagen in je wiel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Met schijfremmen kan je volgens mij niet beter remmen dan velgremmen, want je slipt gewoon als je te hard remt
Vervaeke vorig jaar nog in l'Avenir.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Is vaker gedaan in een rit naar La Toussuire
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Romain Bardet wint op de verkeerde dag.
Mollema de vangrail over gekieperd?quote:
Hij is de hele Tour al niet goed.quote:
Parkoers verkennen zal ook helpen, maar daar is hij te eigenwijs voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Blik het volgende:
Mollema... Cursusje dalen nemen bij cance denk ik
Cursus vallen heeft hij al gehad bij Schleck.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Blik het volgende:
Mollema... Cursusje dalen nemen bij cance denk ik
Haha dat is wel chanant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren moest hij volgens mijn briefje winnen. Nu lacht DeeBee me uit.
Ik gun je dit moment van glorie. De voorspelling zat alsnog dichterbij dan die van Rellende_Rotscholier in de regel zitten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren moest hij volgens mijn briefje winnen. Nu lacht DeeBee me uit.
Moellemaquote:
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis wasquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was de rit ervoor. Of heb je het niet over Landis?
Misschien wint Voeckler dan morgen wel!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik gun je dit moment van glorie. De voorspelling zat alsnog dichterbij dan die van Rellende_Rotscholier in de regel zitten!
Was het ook, de rit waar hij door het ijs zakte.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis was
Toussire won Rasmussenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm, apart, ben er altijd van overtuigd geweest dat La T dé rit van Landis was
Je hebt niets gemist.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Hoor net dat het een fantastische etappe was
De trol geeft niet opquote:
Dat zeggen wequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
La Toussuire was toch juist waar Landis helemaal brak?
Thijs weer nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een voorspelling goed. Mirakel.
correct.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
La Toussuire was toch juist waar Landis helemaal brak?
In de Glazen Bol Cup noteerde ik Scarponi. Het komt weer niet uit de verf, die creatieve tactiek.quote:
Helemaal niksquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar die heeft er dan ook verstand van....
Mentale overwinningquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Ik snap ook niet waarom Gesink elke keer kopwerk doet.
Al een keer gelijk gehad JC?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Glazen Bol Cup noteerde ik Scarponi. Het komt weer niet uit de verf, die creatieve tactiek.
Mollema flikkert er nog wel uit, komende dagen kunnen er nog leuke sprongetjes worden gemaakt.quote:
Van xtc rij je niet harder ;oquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef Godshand het volgende:
Bardet wonderbaarlijke opleving...
Denk eerder dat hij lekkere snoepjes heeft gevonden...
Gewoon een neger op Clasie zettenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu klaarmaken voor de totale vernedering die Feyenoord vanavond heeft tegen Southampton.
quote:
quote:
Deze man. Hoe zouden we dat nou moeten weten voordat ze gefinished zijn, man man man....quote:
Pleur op.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu klaarmaken voor de totale vernedering die Feyenoord vanavond heeft tegen Southampton.
Maar die pakte erna een hoop terugquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:27 schreef Kopsterk het volgende:
Landis verloor 10 minuten op La Toussuire
Baquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeg gewoon Mollema in plaats van Ba.
Manmanman
Als die er voor hem staan niet bijzitten lichtquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze man. Hoe zouden we dat nou moeten weten voordat ze gefinished zijn, man man man....
Alsof feyenoord Europees voetbal speelt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is het vanavond Europa League?
Dat is echt een beetje jouw niveau van posten he?quote:
boeiendquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Oh ik las Vitessequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alsof feyenoord Europees voetbal speelt.![]()
Gewoon een oefenpotje.
Ajax speelt pas in de EL over 2 wekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is het vanavond Europa League?
Waarom vraag je het dan als je het blijkbaar al zo goed weet? Man man man.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als die er voor hem staan niet bijzitten licht
Aankomende week in de CL voorronde.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax speelt pas in de EL over 2 weken
Ha.ha.haquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax speelt pas in de EL over 2 weken
En daarna niet meerquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Aankomende week in de CL voorronde.
Geraken ook in de vierde voorronde.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Aankomende week in de CL voorronde.
TDF is het volgende forum.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Nu snap ik waarom DAM niet meer in VBL mag komen.
Maar niet in de groepsfase.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geraken ook in de vierde voorronde.
Begin jij nu ook al? Ik word nu echt mad.quote:
Morgen gaat dat zeker wel gebeuren nog.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Mollema gewoon top tien trouwens, weet niet meer wie hier allemaal zei dat die uit de top 10 zou vallen.
Klopt van de ELquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geraken ook in de vierde voorronde.
Het spijt me, Me.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? Ik word nu echt mad.
En wat verwacht je van Va?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kan Na morgen tijd pakken op Fr.
Hij kraakt wel idd.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Ik heb meer hoop op Al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk kan Na morgen tijd pakken op Fr.
Gaat eruit vallen hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komende dagen gaan nog grote verschillen komen. Denk wel dat Mollema moet vrezen voor zijn top 10 plekkie.
Misschien ooit volledige IP-banquote:
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel watquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al Bundyquote:
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.quote:
Heeft Ajax effe gelukquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vierde voorronde in de EL bestaat niet.
Frank staat intussen dik drie minuten voorquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bardet is kapot morgen, Frank verliest nog wel wat
Dat kan je op een alp verliezenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Frank staat intussen dik drie minuten voor
Ik hoop dat Fr lek rijdt vlak voor aankomst van de eerste klim.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Va mag lekker lossen. Ik hoop op een vroege aanval van Ni en Co, waardoor Fr snel geïsoleerd komt te zitten en het mano a mano is, waar Na vervolgens van profiteert en Fr degradeert.
Niet zoals de kaarten nu liggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kan je op een alp verliezen
Mollema verliest elke dag maar nooit veel, Frank heeft zijn slechte(re) dag nog welquote:
Die heeft ie al achter de rug, is nu gewoon in staat om met de beste me te rijden en is dus beter geworden. Kan je niet van Mollema zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mollema verliest elke dag maar nooit veel, Frank heeft zijn slechte(re) dag nog wel
Morgen hebben ze sowieso minder mannen voor controle, omdat de kans best aanwezig is dat het nodige al op de Chaussy lostquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
Morgen gaat er vast veel veranderen in de top 10. Ik meende vandaag te zien dat Valverde het even moeilijk had net als Thomas. Sky lijkt het moeilijker te krijgen als ploeg.
Thomas moeilijk? Wanneer?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
Morgen gaat er vast veel veranderen in de top 10. Ik meende vandaag te zien dat Valverde het even moeilijk had net als Thomas. Sky lijkt het moeilijker te krijgen als ploeg.
twitter:sporza twitterde op donderdag 23-07-2015 om 17:43:42Door de Tour vervalt de aflevering van Buren. Voor de liefhebbers, de korte inhoud! http://t.co/XBKemb663i reageer retweet
Hij zat op een gegeven moment toch op een gat op de Glandon toen er aanvallen waren, die versnellingen kon hij niet meer aan.quote:
Ze hebben nu nog een kwartier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk zorgwekkend hoor
Sagan gaat demarreren vanuit de bus straksquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef Susi het volgende:
De groep met Sagan had met zo'n 50km al 16 minuten achterstand oid, pfff...
Hij reed juist de boel weer dicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hij zat op een gegeven moment toch op een gat op de Glandon toen er aanvallen waren, die versnellingen kon hij niet meer aan.
Vanaf een procent of 20 is er bijna standaard generaal pardon en ik verwacht wel dat er ~30 renners zittenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De Sagangroep kan het best nog eens niet halen.
In before general pardon
Welke neger moet Feyenoord dan op Clasie zetten? Zou Clasie wel meteen een basisplaats hebben bij Southampton denk je?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon een neger op Clasie zetten
Clasie schijnt een dezer dagen ook weer vader te worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Welke neger moet Feyenoord dan op Clasie zetten? Zou Clasie wel meteen een basisplaats hebben bij Southampton denk je?
Leuke 15e plek voor SamSan. Als die een dreun van 20 minuten krijgt, staat hij nog steeds 15e.quote:
Heeft gewoon de benen los gereden en genoten van de omgevingquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Heeft Froome al iets gezegd na de etappe? Wil zijn verhaal wel weten
Fototoestelletje mee en leuke kiekjes gemaakt voor z'n Facebook.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft gewoon de benen los gereden en genoten van de omgeving
Je zou het bijna denken hequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft gewoon de benen los gereden en genoten van de omgeving
Diezelfde motorrijder reed trouwens 10 seconden eerder nog bijna Hesjedal op een hoopje. Zie ook http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150723_01788062quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:31 schreef Blik het volgende:
Had het niet gezien, maar fuglsang is dus blijkbaar van zijn fiets gereden door een motorrijder. Motorrijder is verwijderd uit de tour
De derde week-mythe is ondertussen toch wel confirmed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:52 schreef Ericr het volgende:
Sluipmoordenaar Krujswijk gaat toch weer richting de top 25 zo. Heb je wel meer dan een uur verlies straks maar het is wel een mooi rijtje vanaf zijn slechtste klassering in deze TDF:
119 119 102 96 55 48 44 41 39 37 36 33 28
Wat een kluns zegquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Diezelfde motorrijder reed trouwens 10 seconden eerder nog bijna Hesjedal op een hoopje. Zie ook http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150723_01788062
Dat manoeuvre met Hesjedal was eigenlijk wel lomper, want Fuglsang zwiept wel heel bruusk opzij. Dan nog vind ik het altijd de schuld van de motorrijder, maar daar was het iets meer "oeps", bij Hesjedal was het echt "fuck you, ga even uit mijn weg".
Ik denk bijna niemand.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Na de afgelopen seizoenen had ik hem trouwens sowieso niet meer op dit niveau verwacht...
Na vorig jaar wel een beetje. TDF vorig jaar was degelijk waarbij hij iedere dag 1 of meerdere plekje opschoof richting de 15de plek. Dat hij daarna dit jaar 1 van de betere klimmers zou zijn in de Giro had ik niet verwacht maar die TDF van vorig jaar was wel een keerpunt voor Kruijswijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |